Gå til innhold

INSIDE FEM - Incels - Mannlige jomfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen sett episoden?

Jeg synes det er så trist at menn velger denne ideologien.

Han Jørgen feks er kjekk og morsom, og hadde jeg møtt han i virkeligheten ville jeg definitivt ønsket å bli bedre kjent med han, men at han kaller seg selv Incels gjør at jeg backer unna. Jeg driter i om jeg dater noen som er jomfru eller ei, men jeg ønsker ikke å date en incel. 

 

Anonymkode: a5cc0...8b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er incel?

Anonymkode: 8ec1e...f83

"Incel er en forkortelse for «involuntary celibate», ufrivillig sølibat, og brukes for å beskrive deltagerne i et slags internett-fellesskap for unge, hovedsakelig heteroseksuelle menn som ikke greier å få seg sex eller kjæreste"

Veldig mange tyr til forum hvor kvinnehat er sterkt representert. Det er "bitchenes" feil at de ikke får sex bl.a.

Anonymkode: a5cc0...8b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

at han kaller seg selv Incels gjør at jeg backer unna. Jeg driter i om jeg dater noen som er jomfru eller ei, men jeg ønsker ikke å date en incel. 

 

Anonymkode: a5cc0...8b9

"incel" betyr jo bare ufrivillig sølibat. Altså en gutt som ikke har fått seg noe enda. Dersom alle tenker som deg, og ikke vil ligge med en  jomfru, så vil jo alle bli incels til slutt da.

At noen synes det er trist at de opplever seg som lite attraktive på datingmarkedet etter mange skuffelser, synes jeg er forståelig.

Forøvrig, trolling og spøker, trenger ikke være så fryktelig alvorlig, sjekket et sånn incel forum en gang sist det var en sånn nyhetssak, og for meg fremstod det som 99% tulling og lufting av frustrasjon ikke ting en må ta bokstavelig, tror de fleste incels er gode og snille folk, selv om de  tuller litt med dere kvinnfolk bak lukkede dører. Det må dere tåle slik dere oppfører dere ;) 

Kvinner er no'n rare dyr

Anonymkode: 65684...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Incel er en forkortelse for «involuntary celibate», ufrivillig sølibat, og brukes for å beskrive deltagerne i et slags internett-fellesskap for unge, hovedsakelig heteroseksuelle menn som ikke greier å få seg sex eller kjæreste"

Veldig mange tyr til forum hvor kvinnehat er sterkt representert. Det er "bitchenes" feil at de ikke får sex bl.a.

Anonymkode: a5cc0...8b9

Åja så det er uattraktive menn med kjip personlighet også kalt tapere?

Anonymkode: 8ec1e...f83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"incel" betyr jo bare ufrivillig sølibat. Altså en gutt som ikke har fått seg noe enda. Dersom alle tenker som deg, og ikke vil ligge med en  jomfru, så vil jo alle bli incels til slutt da.

At noen synes det er trist at de opplever seg som lite attraktive på datingmarkedet etter mange skuffelser, synes jeg er forståelig.

Forøvrig, trolling og spøker, trenger ikke være så fryktelig alvorlig, sjekket et sånn incel forum en gang sist det var en sånn nyhetssak, og for meg fremstod det som 99% tulling og lufting av frustrasjon ikke ting en må ta bokstavelig, tror de fleste incels er gode og snille folk, selv om de  tuller litt med dere kvinnfolk bak lukkede dører. Det må dere tåle slik dere oppfører dere ;) 

Kvinner er no'n rare dyr

Anonymkode: 65684...c92

Les hva folk skriver da. Personen du siterer skriver at hun ikke bryr seg om hvorvidt daten er jomfru eller ei. 

Incel er jo ikke "bare" det at man ikke har hatt sex ennå men har veldig lyst - da ville jo de fleste ungdommer vært incels før seksuell debut. Det er en ideologi. Dersom man identifiserer seg som incel betyr det at man aksepterer/omfavner ideene der. Dersom man ikke gjør det, kaller man seg bare jomfru.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen virket som en flott person! Og det var ingenting i veien med utseendet hans, en pen ung mann var han! Trist at han har et så fordreid syn på seg selv, og det er bare tragisk at incelsamfunnet trykker medlemmene ned istedenfor å støtte.. 

Anonymkode: a5d8f...f46

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jørgen virket som en flott person! Og det var ingenting i veien med utseendet hans, en pen ung mann var han! Trist at han har et så fordreid syn på seg selv, og det er bare tragisk at incelsamfunnet trykker medlemmene ned istedenfor å støtte.. 

Anonymkode: a5d8f...f46

Det har visst ordnet seg for han nå, noe han fortalte i Mannegruppa Otta podcasten for en stund siden. 

Anonymkode: 9bc43...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 13.11):

Det har visst ordnet seg for han nå, noe han fortalte i Mannegruppa Otta podcasten for en stund siden. 

Anonymkode: 9bc43...5f9

Fakecel

Anonymkode: 0acc1...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 13.09):

Jørgen virket som en flott person! Og det var ingenting i veien med utseendet hans, en pen ung mann var han! Trist at han har et så fordreid syn på seg selv, og det er bare tragisk at incelsamfunnet trykker medlemmene ned istedenfor å støtte.. 

Anonymkode: a5d8f...f46

Jeg har vært i kontakt med ham og jeg kan konstatere at han er motbydelig. Han lyver om alt. Han er ikke jomfru heller. 

Anonymkode: c468d...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 15.39):

Fakecel

Anonymkode: 0acc1...6b7

Eksakt. Han innbiller seg at kvinner ligger med ham fordi de liker ham haha. Jeg har forklart til ham at det er fordi de synes synd i ham. Jeg er kvinne selv og vet hvordan vi kan være. Han tror meg ikke lol. Han mener han ikke ender opp som betabux. Han er vrangforestilt. 

Anonymkode: c468d...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...