AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Jeg har siden etter puberteten hatt sorte hår som vokser rundt brystvortene, altså på huden rundt og ikke på selve brystvortene. Barberer dem vekk da det er både litt stygt og pinlig. Glemmer det jo av og til. Håret minner om det som er under armene, altså litt stivere sorte hår. Jeg må også nappe bort to sorte hår på hakeområdet med jevne mellomrom. Og det hender det er noen få hår nedenfor navlen. Er det flere som har dette? Har jeg mye mannlige hormoner kanskje?? Flere enn meg eller er dette heller uvanlig hos damer? Brystene mine har aldri vært så store heller, men små og faste. Anonymkode: 19878...660
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Japp! Har nokre hårstrå som veks rundt brystvortene. Nema problema, bare fjerner med pinsett Anonymkode: c01cc...cc8 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Det er VELDIG vanlig. Satt en gang ute og snakket med fire kvinnelige kollegaer over noen glass vin. Det ble en åpen samtale og vi snakket om kroppslige «irritasjonsmomenter». Viste seg at ALLE hadde hår rundt brystvortene som de napper ut. Så sånn er det. Jeg napper de bare ut og tenker ikke mer på det. Men tenker på hvem som skal nappe de ut om jeg havner i koma 😅 Hvis du har VELDIG mye hår, så kan du så klart gå til lege og sjekke testosteronnivået. Anonymkode: 317da...5fd 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Vanlig, jeg napper Anonymkode: ddbf6...b75
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Helt vanlig! ☺️ Anonymkode: 5f35b...a66
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Takk for svar dere😊. Jeg har ikke veldig mye hår nei, men de blir synlige og får faktisk litt lengde om jeg ikke fjerner dem. Jeg sliter generelt med kroppskomplekser, og min forrige kjæreste kommenterte dem, og han lurte på om jeg har bart🙊🙊🙊da han i sollyset synes han så mørke hår på overleppa mi. Det har jeg aldri sett eller hørt om meg før. Derfor jeg har blitt mer obs på dette, og usikker på om dette er uvanlig for damer.. Anonymkode: 19878...660
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar dere😊. Jeg har ikke veldig mye hår nei, men de blir synlige og får faktisk litt lengde om jeg ikke fjerner dem. Jeg sliter generelt med kroppskomplekser, og min forrige kjæreste kommenterte dem, og han lurte på om jeg har bart🙊🙊🙊da han i sollyset synes han så mørke hår på overleppa mi. Det har jeg aldri sett eller hørt om meg før. Derfor jeg har blitt mer obs på dette, og usikker på om dette er uvanlig for damer.. Anonymkode: 19878...660 Vi har jo hår på absolutt hele kroppen. Det er ingen som ikke har hår på overleppa. Bare noen som har litt kortere eller mindre synlige. Uelegant av den forrige kjæresten din å kommentere på det, men. Om DU ikke liker det, så vokser du det bort (barten). Rundt brystvortene syns mange det er greit å nappe tror jeg, for det er ikke like mange og de er lett å se. Anonymkode: 317da...5fd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Har ikke hår rundt brystvortene, men i dag nappet jeg ut ett laaaaaangt hårstrå fra kjaken min 🙈🙈🙈🙈 Aldri sett det før, og det var sikkert 5cm langt og helt lyst. Håper for guds skyld at mannen min ikke har sett det, jeg holdt på å dævve. 🤣 Anonymkode: 9f2d2...390
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Hårvekst er helt vanlig, selv hos kvinner. Jeg har to hår rundt den ene brystvorten min, men napper de bare. Tar ganske lang tid før de vokser ut og er synlige. Anbefaler napping fremfor barbering, spesielt om det ikke er mange hårene det er snakk om. Hår i fjeset og på overleppen har alle, men enkelte har en kraftigere og mørkere hårvekst enn andre. Jeg personlig barberer hele fjeset for å få sminken til å sitte bedre, men det er vanlig å bare barbere/vokse overleppen også. Og det er helt vanlig å ikke barbere eller fjerne håret. Det er helt naturlig, og uansett hva du velger å gjøre så er det helt greit. Du er ikke alene om det. Anonymkode: 72d91...d27 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har ca 10 hår på haken jeg napper, 5-6 rundt brystvortene og ETT på brystet 😂😂 Helt normalt (i mer eller mindre grad) Anonymkode: 5f35b...a66
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 jeg har dette. Kan jeg få hormon behandling hos legen? Anonymkode: daecb...e94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå