Gå til innhold

Jack russel toppfart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett flere steder at Jack Russel terrier er en av verdens raskeste hunder. Så et sted at de har toppfart på 60km/t, og et annet sted 72 km/t.. seriøst, haha, er det mulig?? 

Anonymkode: 33e9a...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, det var fort!

🐕🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕 🐕🐕🐕

Anonymkode: af478...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er i hvert fall usannsynlig rask hvis han er motivert nok - kan stikke av på rekordtid! Direkte treig på innkalling og andre kjedelige ting, da, med mindre han er sulten og jeg har noen skikkelig gode godbiter.

Har aldri fått målt farta på ham da. Uansett en aktiv, herlig hunderase som krever mye mosjon og mye trening. 

Anonymkode: 4a7f0...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med hundekjøring sprint, distanser på 5-15 km og de raskeste hundene løper opp mot 50 km/t.. synes det virker usannsynlig at en Jack med 1/4 av beinlengden kan løpe 10-20 km/t raskere enn det 😅

Anonymkode: 33e9a...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en jack russel løpe med greyhounds, og tro meg... de er ikke i nærheten av 72 km/t... eller 50 km/t for den saks skyld.

Anonymkode: 05f28...6c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har sett en jack russel løpe med greyhounds, og tro meg... de er ikke i nærheten av 72 km/t... eller 50 km/t for den saks skyld.

Anonymkode: 05f28...6c0

Vil også tro at de langbeinte jack-ene (Parson Jack Russell) er raskere enn de kortbeinte, men de løper nok ikke fortere enn greyhounds nei x)

Anonymkode: 4a7f0...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...