Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 https://www.buzzfeed.com/sarahaspler/triangle-test-left-brained-or-right-brained You got: Right-brained Well, hello there, naturally creative person! You're curious and have a wild imagination, which means you're drawn to things like art, performance, and music. You can also be spontaneous, and tend to follow your heart more than your head. People love you for your energy and independent spirit — never lose that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 Samme her, dvs. right-brained. Er ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2021 #3 Del Skrevet 15. januar 2021 Right brained. Jeg hadde vel blitt litt skeptisk eller sjokkert om jeg fikk left brain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 Ble left brained men føler ikke det stemmer helt. Eller kanskje litt for jeg eier ikke kunstneriske evner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 15. januar 2021 #5 Del Skrevet 15. januar 2021 You got: Equally right- and left-brained You've got the best of both worlds! You're a dreamer but also find the balance with the left brain's more logical side. This keeps you out of too much trouble, while also indulging in your more creative impulses. It must be awesome to be you! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. januar 2021 #6 Del Skrevet 17. januar 2021 You got: Equally right- and left-brained Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. januar 2021 #7 Del Skrevet 24. januar 2021 What??? Jeg er typisk høyrehjerne-person, men fikk left-brained her. Skjønner ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå