Gå til innhold

Seksualitet etter voldtekt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Min ekskjæreste voldtok meg en gang mens vi var sammen, å det blir mer og mer tydelig at det har ødelagt mye for meg når det kommer til sexlyst/nærhet og trygghet på andre menn. 

Jeg blir mer og mer fiendtlig mot menn, å blir veldig sint om en mann så mye som nevner sex eller noe sexrelatert til meg. Jeg kutter da all kontakt med vedkommende. 

Har også prøvd å være nær, som å ligge i armkrok ol. med en ny mann, men det blir bare værre og værre! Nå stivner jeg helt. 

Jeg bruker også ekstremt lang tid på å oppnå orgasme, alene. Det gikk veldig fort før... 

Noen som har noen erfaringer eller råd å komme med? Jeg blir redd for at jeg aldri vil bli som før. Sex har alltid vært en stor del av meg. 

Jeg ønsker ikke å gå i terapi for dette, så jeg ønsker råd og tips som jeg kan jobbe med på egenhånd. 

Anonymkode: 66d19...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må forstå at ikke alle menn er like. Det er egentlig ikke mer å si enn det. Når du nekter å gå i terapi er det også en indikasjon på at du ikke er motivert til å gjøre noe med problemet. Dermed er det håpløst å gi deg råd som du ikke vil ta til deg fordi du tenker at ingenting vil fungere uansett. Om du trives uten sex og relasjon med menn så er det bare å gå videre med livet. Om du ønsker å få bukt med disse problemene må du snakke med en psykolog. Du kan snakke med en du stoler på også, men svarene du får der har kanskje ikke en faglig tyngde. Jeg tipper du allerede har googlet deg frem til diverse råd, og du vil nok få samme av rådene her. 

Anonymkode: 3dc95...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...