AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Jeg har de siste 3 dagene hatt en ekstrem hoste. Den oppsto brått tirsdag kveld når vi startet å spise middag, og underveis i middagen hostetet jeg mye. Det startet som tørrhoste den kvelden, men har på onsdag, torsdag og idag vært produktiv hoste. Man hører at slimet sitter i lungene, og jeg får opp noe gul-grønt slim om morgenen. Har ikke feber eller andre symptomer, men litt forhøyet kroppstemperatur sammenlignet med det jeg har til vanlig. Tok covidtest på onsdag som var negativ. Noen som vet hva det kan være? Jeg jobber på sykehus, men ikke direkte med pasienter. Ønsker å få forlag til hva det kan være for å lese om det på nettet, og så oppsøke lege om jeg utvikler flere symptomer. Anonymkode: bef84...da4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Ta en tur til legen du. Anonymkode: 145bd...afb
Villeorev80 Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 11.00): Jeg har de siste 3 dagene hatt en ekstrem hoste. Den oppsto brått tirsdag kveld når vi startet å spise middag, og underveis i middagen hostetet jeg mye. Det startet som tørrhoste den kvelden, men har på onsdag, torsdag og idag vært produktiv hoste. Man hører at slimet sitter i lungene, og jeg får opp noe gul-grønt slim om morgenen. Har ikke feber eller andre symptomer, men litt forhøyet kroppstemperatur sammenlignet med det jeg har til vanlig. Tok covidtest på onsdag som var negativ. Noen som vet hva det kan være? Jeg jobber på sykehus, men ikke direkte med pasienter. Ønsker å få forlag til hva det kan være for å lese om det på nettet, og så oppsøke lege om jeg utvikler flere symptomer. Anonymkode: bef84...da4 Fant du ut av dette?
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Villeorev80 skrev (8 minutter siden): Fant du ut av dette? Har du vurdert å bare lage en egen tråd eller ta en tur til legen, i stedet for å dra opp haugevis av årgamle tråder? Anonymkode: 672b6...52e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå