AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Får fastlege beskjed fra AMK dersom noen har ringt inn til AMK og AMK har vært i kontakt med pasienten? Når pasient er hos fastlege neste gang, så kommer det automatisk opp at AMK har vært i kontakt med pasient? Anonymkode: 1a501...866
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Kan ikke se noen epikrise på Helsenorge fra AMK så tviler på at fastlege vil ha fått beskjed om noe, med mindre du ble lagt inn noe sted - i så fall er det fra den avdelingen legen får info, etter utskrivelse. Har du driti deg ut med nødetatene i der siste, siden du er bekymra for både DPS og fastlege? 🤪 Utrolig nok er diverse mennesker og instanser svært lite interessert i hva vi gærninger driver med i det daglige, sånn utenom de gangene det ikke kan unngås at vi medfører litt papirarbeid. What did u do? Anonymkode: d0f7c...b79 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Er AMK ambulanse? Anonymkode: 9f20c...524 1
Dina87 Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan ikke se noen epikrise på Helsenorge fra AMK så tviler på at fastlege vil ha fått beskjed om noe, med mindre du ble lagt inn noe sted - i så fall er det fra den avdelingen legen får info, etter utskrivelse. Har du driti deg ut med nødetatene i der siste, siden du er bekymra for både DPS og fastlege? 🤪 Utrolig nok er diverse mennesker og instanser svært lite interessert i hva vi gærninger driver med i det daglige, sånn utenom de gangene det ikke kan unngås at vi medfører litt papirarbeid. What did u do? Anonymkode: d0f7c...b79 Ja... har det veldig vanskelig for tiden... og det merker politi og AMK o tillegg til behandler og fastlege....
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Dina87 skrev (Akkurat nå): Ja... har det veldig vanskelig for tiden... og det merker politi og AMK o tillegg til behandler og fastlege.... Hmm. Ta kontakt med legen din direkte i morgen istedenfor å vente på at hn skal ta kontakt med deg pga en eller annen form for "bekymringsmelding" 🌷 Det er du som trenger at noe skjer, ikke hn. Er det mulig tror du? Anonymkode: d0f7c...b79
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Jeg skal dit i morgen... hadde vært greit å vite i forkant hva han vet Anonymkode: 1a501...866
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal dit i morgen... hadde vært greit å vite i forkant hva han vet Anonymkode: 1a501...866 (du glemte å poste anonymt rett over her) Ok. Du vil nok ikke få svar på det i kveld men det går bra uansett 🙂 Legen er profesjonell og kommer nok ikke til å reagere på noen spesiell måte. Anonymkode: d0f7c...b79 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Legen visste tydeligvis ingenting. Verken han eller jeg nevnte noe. Heldigvis! Anonymkode: 1a501...866
nomore82 Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legen visste tydeligvis ingenting. Verken han eller jeg nevnte noe. Heldigvis! Anonymkode: 1a501...866 Nå tenker jo jeg at det kanskje hadde vært lurt å prate med han om dette. For å faktisk få hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 nomore82 skrev (8 timer siden): Nå tenker jo jeg at det kanskje hadde vært lurt å prate med han om dette. For å faktisk få hjelp. Jeg får hjelp, og legen har hjulpet meg mer enn alle. Han trenger ikke å vite dette for å hjelpe meg. Er glad han ikke vet. Det er ikke noe som er betydning å vite om heller. Han vet så mye annet. Anonymkode: 1a501...866
Huffda Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 Ja, det blir loggført at du har snakket med AMK. I spesielle tilfeller rådfører de seg også med fastlegen før, under eller etter episoden som utløste AMK. Eller legevaktslege. Det blir uansett laget journalnotat. Fastlegen din trenger så absolutt å vite. Jeg klarer ikke å forstå folks frykt for hva fastlegen får vite og ikke vite. Dette er tross alt den eneste personen i hele, vide verden som trenger å ha all informasjon om akkurat din helse.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Huffda skrev (På 15.1.2021 den 20.33): Ja, det blir loggført at du har snakket med AMK. I spesielle tilfeller rådfører de seg også med fastlegen før, under eller etter episoden som utløste AMK. Eller legevaktslege. Det blir uansett laget journalnotat. Fastlegen din trenger så absolutt å vite. Jeg klarer ikke å forstå folks frykt for hva fastlegen får vite og ikke vite. Dette er tross alt den eneste personen i hele, vide verden som trenger å ha all informasjon om akkurat din helse. Legen min vet alt annet om meg. Han har sydd mange hundre sting på min kropp etter selvskading.. han har selv ringt etter ambulanse til meg... så denne ene gangen uten at han visste ville vært helt greit. Anonymkode: 1a501...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå