Gå til innhold

Hva skal underlivet lukte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hva skal egentlig underlivet og utfloden lukte? Jeg har luktet i trusa av og til for å lukte om det lukter ekkelt, men klarer ikke bestemme meg fordi jeg ikke vet hva det skal lukte. Jeg har hatt sopp en gang, men da klødde det bare. Har hørt at om man har bakteriell vaginose lukter det forferdelig og råtten fisk. Jeg synes ikke det lukter råtent, det lukter bare. Ikke ekkelt, men klarer ikke sammenligne det med noe.

Anonymkode: 5daa8...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig fra menneske til menneske, men kjønn lukter kjønn og det skal det. Det er ikke meningen at det skal lukte ingenting eller en rosehave. 

Anonymkode: 0168b...32a

• Liker 4
Skrevet

Når man har bakteriell vaginose så stinker det, så da trenger man ikke stikke nesa nærme trusa for å finne ut av det. Alle lukter nok forskjellig nedentil fordi det kommer an på hva vi spiser og hvilken bakteriesammensetning vi har i huden når vi svetter og om vi er syk ellers osv. 

Anonymkode: d4f14...11b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man har bakteriell vaginose så stinker det, så da trenger man ikke stikke nesa nærme trusa for å finne ut av det. Alle lukter nok forskjellig nedentil fordi det kommer an på hva vi spiser og hvilken bakteriesammensetning vi har i huden når vi svetter og om vi er syk ellers osv. 

Er det vanlig at etter en lang dag kan det lukte litt klamt og «underliv»’i skrittet på buksa?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det vanlig at etter en lang dag kan det lukte litt klamt og «underliv»’i skrittet på buksa?

Om du bruker trange jeans, så er det nok ikke unormalt, fordi du svetter i underlivet også. Det er nok da lurt å bruke litt løsere bukser.

• Liker 1
Skrevet

Normalt lukter det bare litt kjønn. Vanlig med mild syrlig lukt, da utfloden er syrlig. Utflod Ibsen selv lukter ikke, den lukter først når den kommer i kontakt med luft. Med daglig vask av underlivet med rent vann, bomullstruser og unngå å gå i altfor trange bukser over lang tid skal underlivet lukte normalt.

Anonymkode: 399cc...845

Skrevet

Fersk fisk.

Anonymkode: 215ca...4e2

Skrevet

Jeg var på en middag hos en kollega en gang sammen med noen andre fra jobben og vi skulle ut etter maten. Alle skulle bare innom toalettet før vi dro, og jeg var nr.3 inn på badet og det STINKET rotten fisk 🤢 sånn skikkelig. Og da forstod jeg at det nok var noens underliv som luktet. Det var ingen søppelbøtte eller annet som kunne gi den lukten, så nå vet jeg i allefall hva det ikke skal lukte 😣 Håper vedkommende var klar over dette selv. Vanskelig å si hvem av de to før meg det var 👀

Har kjent et snev av det samme hvis jeg ikke har dusjet etter sex, men ikke mye og gått bort av seg selv ved å vaske med rent vann. Så du hadde nok mest sannsynlig merket det selv hvis det var ille. Det er sånn *makrell i tomat som har stått åpen en stund* lukt, eller hvis man ikke har kastet rekeskallene fra gårsdagen 😬😬😬😬

Skrevet

Jeg syns jeg kjenner lukt fra underlivet når jeg sitter på do bare noen få timer etter dusj, lukter ikke vondt men kjønn.  Svetter også til tider i lysken og dette lager også mer lukt.  Lukten som kommer når man ikke har dusjet på 24 timer er mer emmen og vond.  Har hatt sopp et par ganger men bare kjent lukt en gang, da luktet det annerledes og eklere.   Bruker egen såpe til underlivet eller bare dusjsåpe i dusjen.  Har aldri dusjet og bare brukt vann nedentil, da hadde jeg ikke følt meg ren. 

Anonymkode: 394de...12e

• Liker 1
Skrevet

Fersk fesk biiiatch

Anonymkode: c5076...9a2

Skrevet

Istedenfor å lukte på trusa, ta på deg selv med en finger og lukt/smak. Det skal ikke lukte så veldig mye, og det skal smake litt syrlig/søtt. Det er den beste måten å passe på at alt er greit der nede. Da vil du oppdage det fort om det er noen forandringer på vei

Anonymkode: 91e87...13b

Skrevet

Sur hyse

Anonymkode: 7b827...ba6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...