Gå til innhold

Hvilke krav har dere til en partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker:

- ikke røyk og snus (har prøvd, men jeg brekker meg av lukta... dessverre)

- ikke storfester (har prøvd det også - uff)

- stabil og trygg person (med alt det innebærer: grei økonomi (trenger ikke være rik, men ha økonomisk styring), snillhet, ikke hoppe fra jobb til jobb, stabil bosituasjon etc)

- like sex

Dame, snart 50 år

Anonymkode: eda0b...146

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom, lojal, økonomisk og glad i hunder.

Resten kan man jobbe med.

Kvinne i 30 årene.

Anonymkode: 5f4c9...06e

• Liker 4
Skrevet

Tillit/respekt.

Etter mitt forrige forhold hvor jeg ble bedratt på verst tenkelige måte, ønsker jeg meg bare en partner jeg kan ha tilnærmet lik 100% tillit til. Man kan kanskje ikke stole 100% på noen, men jeg vil i alle fall ha en mann jeg føler meg trygg på. Jeg trenger også å ha respekt for den jeg er sammen med – en fyr som lyver og bedrar mister jeg respekten for.

Får jeg dette + et levende og innholdsrikt sexliv er jeg happy. 😊

• Liker 3
Skrevet

Snill og omtenksom. Som er god å snakke med, en trygg havn når jeg ikke har det bra, som bryr seg om andre og tar vare på de rundt seg.

Morsom og får meg til å le. Det er faktisk en dealbreaker for meg om de ikke får meg til å le eller ler med meg - jeg klarer ikke selvhøytidelige og alvorlige mennesker. Så det er ganske viktig at vi har samme type humor. 

Lojal og til å stole på. En som aldri gir meg grunn til å tvile på dem eller forholdet vårt, er ærlig og åpen og respekterer meg og mine grenser.

Disse punktene må være til stede, hvis ikke alle er til stede så er det good bye. Omtenksomhet, humor, lojalitet, respekt og tillit.

Anonymkode: 4611f...cf5

• Liker 1
Skrevet

- Normal/oppegående som er en selvfølge= (respektfull, snill, lojal, omsorgsfull, selvstendig økonomisk/klarer seg selv, ryddig, renslig og ikke kvinnehatende/rasistisk/homofobisk/dyrehater)

- Ikke festløve/drikker alkohol ofte, ikke røyker, ikke rusmidler

- Ikke barn fra før

Anonymkode: f0407...b8b

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han ikke er passivt aggressiv og konfliktsky, overlever jeg det meste. 

Anonymkode: c83bf...02d

• Liker 2
Skrevet

trofasthet, ærlighet, kjemi, noen felles interesser og felles verdier. Det er grunnmuren. Alt det andre kan man faktisk tilpasse seg og justere. Ingen er perfekte og sette opp mange andre krav man skal slite stort med og lykkes.

• Liker 1
Skrevet

20/190 cm

Anonymkode: 07f3f...dce

• Liker 1
Skrevet

At han gir meg nok oppmerksomhet, ikke fester så ofte, holder avtaler vi har og er til å stoles på. Kvinne 26 år

Anonymkode: db661...bd5

• Liker 1
Skrevet

Snill og trofast.

Mye selvironi.

Må godta at jeg har støv på hjernen, og kun jeg skal vaske huset 😄

Ellers skal han få lov til alt 😉

Anonymkode: e03f6...8b1

• Liker 1
Skrevet

Ha en jobb han trives med. Ikke så nøye hvilken type jobb. Litt oppdatert om samfunnet. Like å reise. Trives ute på konserter, restauranter og brune puber. Ikke hver dag eller ukentlig, men jevnlig. Må ta sin del av ansvaret for både parforholdet og hjemmet. Ha respekt for meg. Gjensidig tillit! Gjerne en som liker å lage mat. Må trives med å være fysisk med meg. Alt fra en klem til sex. 

Anonymkode: 02c64...c1f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...