Sessan_ Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har en Hotmail-konto som plutselig har endret seg nå de siste ukene. (Ja jeg vet Hotmail er dritt, men har hatt samme epost i 20 år og orker ikke tanken på å bytte brukernavn/epost på alle steder hvor denne er brukt). Jeg åpner kun epost på mobilen, og frem til nylig har spamfilteret fungert veldig bra. Får stort sett bare «ekte» e-poster i innboksen. Men de siste to ukene har jeg plutselig fått masse «flaggede» e-poster der. Jeg har ikke gjort noen endringer selv, dette skjedde helt ut av det blå. Så nå sitter jeg og merker en haug med e-poster som «uønsket» hver dag. Noen som vet hvorfor dette plutselig har oppstått, og eventuelt om jeg kan gjøre noe for å få det tilbake slik det var før?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Hotmail er slått sammen med Outlook nå, jeg har også Hotmail og har lagt merke til at det i perioder er mye søppelpost. Mye henger sammen med hvilke nettsider du har brukt e-post adressen på, noen sider kan ha hatt innbrudd, lekket eller rett og slett solgt informasjonen videre. Jeg har aldri hatt problem med søppelpost, men etter at jeg var så dum å bruke e-post adressen min på Change.org så rant det inn søppelpost en periode. Samme skjedde også etter at jeg brukte e-post adressen for å opprette konto på AliExpress. Anonymkode: aa0bf...f52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå