AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har alltid hatt lengre kjønnslepper som er lengre enn de ytre, men nå etter et større vekttap så merker jeg også forskjell på underlivet. Fordi de ytre har blitt mindre så er forskjellen på de indre enda større. Dette medfører en del smerter, spesielt i forbindelse med trening. De klyper seg også hvis trusa krøller og bretter seg for eksempel. Når jeg har sex så henger de seg fast i penis og klemmes imellom. Er det noen her som har erfaring med å redusere indre kjønnslepper kirurgisk? Er det noen som har fått det dekket? Ble ting mye bedre eller oppstod det nye problemer i ettertid? Anonymkode: 062d7...d88
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har også lengre indre kjønnslepper. Er vant til det da og de gir meg faktisk en del nytelse. Mange menn synes det er deilig, jeg har spurt pga komplekser og redd for ikke å være fin nok. En sa at det er gange 10 så deilig med slike kjønnslepper. Jeg vurderte en gang å operere, men ble frarådet da det kan resultere i mindre følsomhet nedentil, eller motsatt, smertefulle nerveender som kan oppstå i arrvev. Dette kunne ingen forutsi på forhånd om ville skje. Det er et følsomt sted å operere. Da er saken klar, en så stor risiko er det ikke verdt. Dyrt er det også. Anonymkode: 2d52c...e43 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå