Gå til innhold

Coca Cola eller Pepsi?

Coca Cola eller Pepsi?  

50 stemmer

1. 1. Coca Cola eller Pepsi?

• Coca Cola
      36
    • Pepsi
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pepsi Max Cool Lemon. :sikle: Drikker sjelden annen brus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hipp som happ for meg. Tar det som er nærmest jeg ;)

Skrevet
Cola Light lemon eller lime.

Samme her, men egentlig er jeg aller mest glad i FANTA, det er bare det at den må jeg ha MED sukker, ergo er Cola Light Lime et godt altermativ.

Gjest Embla s
Skrevet

Kan drikke begge, men foretrekker Coca Cola på glassflaske.

Gjest LoisLane
Skrevet

Drikker brus, og særlig cola sjelden. Men da MÅ det være Coca Cola!

Skrevet

Pepsi max - beste brusen som finnes.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Gjerne Pepsi, men det gjør meg ingenting å drikke Cola. Har aldri skjønt hvorfor det er så viktig å være så prinsippfast akkurat her. Tror det handler om en fiks ide fremfor smak.

Skrevet

Drikker kun coca cola - merker forskjell med en gang jeg blir servert feil. Eksempel: var på kafe for noen uker siden og bestilte coca cola - tok en slurk og det smakte rart. Klagde og lurte på om det var noe galt med blandingen deres, fikk vite at det var pepsi.... Altså liker jeg kun coca cola og vet forskjell.. ;)

Gjest bamsemums
Skrevet

Coca cola er aller aller best! :sjarmor: Har igrunnen aldri likt pepsi, er noe med smaken jeg ikke helt klarer...

Skrevet
:) Pepsi Max er så bra for magen å smaker bra osse, coca cola æter tenderne å smaker fælt :)
Skrevet

Jeg synes Coca Cola er utvilskomt best, men drikker stort sett Pepsi Max da jeg ikke vil ha i meg altfor mye sukker. Både cola og pepsi sin light versjon synes jeg smaker helt grusomt.

Så altså - til vanlig drikker jeg Pepsi Max og når jeg virkelig skal kose meg blir det favoritten Coca cola. :)

Skrevet
Foretrekker helst Coca Cola, men dersom jeg skal ha en sukkerfri variant (jadda jadda), sverger jeg til Pepsi Max eller Tab.

Skriver under på denne, jeg. :)

Skrevet

Pepsi Max, Cola smaker pyton og sier heller nei takk om jeg blir tilbudt cola. fysj

Skrevet
Cola cola cola! Hater Pepsi. :tunge1:

:enig:

Takker som regel nei til Pepsi!

Skrevet
Drikker kun coca cola - merker forskjell med en gang jeg blir servert feil. Eksempel: var på kafe for noen uker siden og bestilte coca cola - tok en slurk og det smakte rart. Klagde og lurte på om det var noe galt med blandingen deres, fikk vite at det var pepsi.... Altså liker jeg kun coca cola og vet forskjell.. ;)

Ja, dette er utrolig irriterende. Bestiller jeg Coca Cola, skal jeg ha Coca Cola, ikke Pepsi eller noe annet rart! Hvis jeg bestiller Cola, og de sier at de bare har Pepsi, tar jeg noe annet. Hvis jeg bestiller Cola og får Pepsi leverer jeg den tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...