Gå til innhold

Coca Cola eller Pepsi?

Coca Cola eller Pepsi?  

50 stemmer

1. 1. Coca Cola eller Pepsi?

• Coca Cola
      36
    • Pepsi
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss du må velge mellom Cola og Pepsi, kva tar du då?

(Ja- dokke kan få drikke Cola Light eller Pepsi Max o.l.

Ja- eg veit at nokon ikkje vil ha nokon av delane)

Syns det virkar som alle er veldig bestemte mht dette. Altså, viss du er Cola-fan, så kjøper du ikkje Pepsi at all.

Søstra mi drikk Pepsi og aldri Coca Cola.

Broren min drikk Coca Cola og kan ikkje finne på å ta en slurk Pepsi.

Eg tok en sånn test en gang og likte Coca Cola best eine gangen og Pepsi best andre gangen. :ler:

Kjøper så og seie alltid Coca Cola. Men om det ikkje er å oppspore, så er Pepsi et godt andrevalg for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coca cola - ingen over, ingen ved siden ;)

Skrevet

Damn!! Skulle tatt med RC Cola i pollen og :ler:

Skrevet

Pepsi (max) helst, men drikker Cola også innimellom.

Skrevet

Drikker kun Coca Cola. Blir det servert Pepsi står jeg over, tar ev. ett glass vann i steden.

Skrevet

Drikker forresten heller aldri RC Cola og lignende heller.... Hehe.. Drakk litt Future Coce i Kina, det var IKKE stas!

Skrevet (endret)

Coca Cola, helt klart, vanligvis Cola Light da. Broren min drikker også bare Cola. Sambo derimot sverger til Pepsi Max (for et søtt og kunstig skvip). Jeg kan godt drikke Pepsi hvis det er det jeg får servert, men velger det ikke selv.

Forøvrig gjorde en venn av meg på universitetet et lite eksperiment. Han spurte folk hva de foretrakk av cola og pepsi, og så fikk de smake (blindtest) og skulle si hvilken de foretrakk. De fleste svarte at de likte cola best, men flertallet foretrakk pepsi når det kom til smakstesten. Og hvis dere tar en titt på Cola-testen til Oslopuls ser dere at folk ikke er helt klar over hva som er hva. Jeg tror vi lar oss påvirke av reklamen, og har allerede bestemt oss for hva vi liker, selv om vi kanskje egentlig foretrekker noe annet. Skal ikke si det gjelder oss alle, og så lenge vi er fornøyde med det vi drikker har det jo uansett ikke så mye å si.

Endret av Arkana
Skrevet

Trur du har rett i det Arkana.

Vi var 4 stk som tok testen, alle var overbevist om at Coca Cola var best. To av oss valgte en av kvar, eine valgte Pepsi begge gangane og fjerdemann valgte Cola begge gangane.

Skrevet

drikker stort sett cola light når jeg skal ha cola.

men bevares, drikker både cola og pepsi hvis jeg har det, men foretrekker cola light.

Skrevet

Foretrekker helst Coca Cola, men dersom jeg skal ha en sukkerfri variant (jadda jadda), sverger jeg til Pepsi Max eller Tab.

Skrevet

Kjøper som oftest pepsi-max, men drikker også cola light :)

Skrevet

Coca-Cola, definitivt. Light-versjonen da. Drikker Pepsi Max når jeg er ute på resturanter og slikt, for da har de som regel bare Pepsi og ikke Cola (billigere for dem å kjøpe inn kanskje?). Men skal jeg kjøpe selv så blir det Coca-Cola Light.

Skrevet

Coca cola!

Har blitt blindtestet, og det er den jeg foretrekker da også...

Piglet

Skrevet

Eg drikke berre Pepsi max eg.

Coca Cola syns ikkje eg er godt..

Skrevet

Drikker KUN Coca Cola, kjøper ALDRI Pepsi.

Står heller over hvis det er kun Pepsi å få.

Har aldri tatt noen blindtest så det er mulig at jeg hadde feilet på den ;)

Skrevet

Kan drikke begge deler jeg, merker ikke stor forskjell.

Skrevet

Av light varianten liker jeg Pepsi Max best. Hvis jeg skal drikke sukkerholdig brus foretrekker jeg cola fremfor pepsi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...