Gå til innhold

Ubehagelig å komme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg onanerer ikke og har aldri drevet med det. Er i midten av tredveårene og har hatt flere lengre forhold. Jeg vet ikke om jeg noen gang har hatt orgasme slik andre mener. Har høydepunkt men når aldri helt toppen?? Orker ikke at partner tar på klitoris fordi det kjennes ut som jeg må tisse hvis jeg tillater det og berøringen gir en intens følelse som kiler ekstremt - på en måte godt men ikke til å holde ut fordi jeg ikke vil tisse på meg. 

Må jeg lære meg å onanere? Får ikke noe ut av det og kjenner meg dårlig når jeg tar på meg selv når jeg er alene SKAM. 

Andre som har det likt? Noen tips, sett bort fra å onanere? - det vil jeg ikke. 

Anonymkode: 4f9ef...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til psykolog. Slik skam er ikke godt for noe. 

Sex er naturlig og deilig. Å onanere også. 

Jeg har forøvrig også svært følsom klitoris, så mannen må være var når han koser med den. Jeg skjønner hva du mener med følelsen av å måtte tisse, men nå har jeg hatt sex i over 20 år og har ikke faktisk tisset på meg. 

Anonymkode: f80b8...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, den skammen er ikke noe kjekk. Den har jeg også hatt, men er heldigvis (nesten) kvitt nå. Jeg måtte bli venn med egen kropp og egne lyster. Jeg har aldri vært god på å onanere - det gir meg lite. Men jeg fant et bra sted på nettet for å lære magedans, ga meg selv fotmassasje, kjærtegnet meg selv når jeg såpet meg inn i dusjen og lignende «ufarlige» ting. Etterhvert ble kroppen en del av meg og ikke bare noe jeg bar rundt på - hvis det ga mening...

Og neste gang du er med en partner: forsøk å nyte og legge bekymringer vekk. Jeg vet det høres enklere ut i teorien enn i virkeligheten, men prøv. Men det blir lettere for hver gang. Tøm blæra først hvis du er urolig. Jeg har heller aldri tisset på meg under sex. 💜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legg noen hånkle under, og tiss i vei hvis du føler for det. Du må over den kneika, men da må du slappe av. Mange som tisser på seg under sex, men mest sannsynlig så kommer du nok ikke til å tisse på deg, det er bare følelsen. 

Slapp av og nyt. 

Anonymkode: fb408...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...