Gå til innhold

Er dette et symptom på noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan hjelpe. Har slitt med dette så lenge jeg kan huske. Ofte når jeg drakk alkohol så kunne jeg bli veldig dårlig og kroppen reagerte med å lage rumlelyder i halsen og jeg kunne brekke meg veldig lett i tillegg kommer det mye spytt i munnen. Tenkte det kom hvis jeg drakk mye, men la merke til at det kunne skje etter et glass vin også f eks. Det hjalp alltid å legge seg ned, da forsvant lydene, spytt og følelsen av å brekke meg. Er aldri kvalm heller. 

trodde dette kun gjeld alkohol, men merker st det kan skje når jeg spiser også eller er stresset? Har prøvd å kutte ut diverse matvarer for å prøve å finne ut hva det kan være, har også vært hos legen men han hadde ingen forklaring. Har tenkt at sukker eller hvete. 

Begynner å bli ganske frustrerende fordi er redd for å spise rundt andre eller være for nær andre tilfelle lydene kommer. 💔

Noen som vet hva det kan være? 

Anonymkode: 48932...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumlelyder er fordi kroppen jobber med det man spiser/drikker. Det kan også komme når man er litt nervøs. Husker da jeg gikk på skolen og det skulle være helt stille i klasserommet, begynte alltid magen å rumle veldig høyt, og jeg ble alltid flau 😅  håper du finner ut av det 💖

Anonymkode: 43ca8...afb

Skrevet

Reflux?

Anonymkode: 1bcd3...6a9

Skrevet

Har det på samme måten. Kommer ann på hvor mye alkohol jeg har drukket da, men blir kvalm og får brekninger + mye hodepine. Er nok helt normalt.

Skrevet
MaggiSwaggi skrev (9 minutter siden):

Har det på samme måten. Kommer ann på hvor mye alkohol jeg har drukket da, men blir kvalm og får brekninger + mye hodepine. Er nok helt normalt.

Takk for svar🌸 Men kommer uten alkohol også, tror der er helt tilfeldig når jeg får det 😕 og kommer fra halsen ikke magen. 

Skrevet
MaggiSwaggi skrev (10 minutter siden):

Takk for svar🌸 men kommer egentlig helt tilfeldig, trodde først det bare kom når jeg drakk alkohol. Drikker så utrolig sjeldent og det kommer likevel 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Rumlelyder er fordi kroppen jobber med det man spiser/drikker. Det kan også komme når man er litt nervøs. Husker da jeg gikk på skolen og det skulle være helt stille i klasserommet, begynte alltid magen å rumle veldig høyt, og jeg ble alltid flau 😅  håper du finner ut av det 💖

Anonymkode: 43ca8...afb

Takk for svar🌸 Skjønner! Er så flaut uff😧 Men rumlelydene er fra halsen og ikke magen 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Reflux?

Anonymkode: 1bcd3...6a9

Takk for svar!🌸 hmm aldri hørt om, skal Google det🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...