Gå til innhold

Få større pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sykt, sykt små pupper og min vekt er høy nok. Så hjelper ikke å legge på seg. Er det noe måte å få større pupper på enn å legge seg under kniven? Noen en kan gjøre, spise, ta, smøre, trene?  

Anonymkode: 45f9a...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bli gravid. Det hjelper en stund!

Anonymkode: c474c...6ef

Det er jo aldeles ikke verdt det om man ikke ønsker barn i utgangspunktet, da 😂

Anonymkode: 12edd...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerring råd. Stimulere dem, ved å massere... Ha ha. Men det er sikkert bare tull. 

Synd du ikke kan gå opp i vekt for det hjelper, jo. I hvert fall for meg. Nå har jeg gått opp litt og det legger seg i bl.a puppene. Gleder meg til jeg skal begynne å gå ned litt. Men jeg liker selv å ha "små" pupper. 

Små pupper er også sexy. Just sayin'. Og praktisk. Deilig å slippe BH. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en cup str større av P piller.....

Anonymkode: bdad4...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe du kan få gjort. Hva med å være fornøyd med puppene dine slik de er?

Hva er forresten "sykt små" pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for store pupper. Kunne gitt bort litt. Skulle ønske det var noe å gjøre med det. Går jeg ned mer i vekt så ser jeg fæl ut (har folk sagt), men puppene er likevel store. (F) 

Anonymkode: b3d97...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det aller beste er å akseptere kroppen som den er, og se det positive i at man har små pupper. Om man opererer puppene større, finner man noe annet man ikke liker osv. Er det ikke positivt at man ikke trenger å tenke på om den og den toppen ser for vulgær ut, for man har ikke kløft å vise frem uansett? Eller at du kan løpe og hoppe og stå på armene uten at det er noe som disser og svaier og gjør vondt? 

 

Anonymkode: 85f9f...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere med saklige svar. Har en høy BMI, så kan ikke legge på meg mer. Vepsestikk pupper. Og ikke tull eller var nedlatende. Det er ubehagelig. Hadde dem bare vært små. Men dem finnes ikke og synes ikke.....

Anonymkode: 45f9a...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (49 minutter siden):

Kjerring råd. Stimulere dem, ved å massere... Ha ha. Men det er sikkert bare tull. 

Synd du ikke kan gå opp i vekt for det hjelper, jo. I hvert fall for meg. Nå har jeg gått opp litt og det legger seg i bl.a puppene. Gleder meg til jeg skal begynne å gå ned litt. Men jeg liker selv å ha "små" pupper. 

Små pupper er også sexy. Just sayin'. Og praktisk. Deilig å slippe BH. 

Åssen stimulere dem? 

Anonymkode: 45f9a...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pupper er fett, og din genetikk tilsier åpenbart at fettet skal legge seg andre steder enn på puppene. Ikke bruk resurser på kjerringråd, homøopati er kvakksalveri. 
Siden du ikke vil opp i vekt, er den eneste måten en kunstig forstørring. 
Det beste alternativet er å jobbe med eget selvbilde og selvaksept. 

Anonymkode: 4fccd...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

homøopati er kvakksalveri

homøopati eller kvakksalveri, skulle det stå

Anonymkode: 4fccd...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Få noen til suge dem? Hjelper det?

Anonymkode: 14538...1fe

Det kan i hvert fall anbefales, enten det virker eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har sykt, sykt små pupper og min vekt er høy nok. Så hjelper ikke å legge på seg. Er det noe måte å få større pupper på enn å legge seg under kniven? Noen en kan gjøre, spise, ta, smøre, trene?  

Anonymkode: 45f9a...b73

Er du skeptisk til silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte får større pupper av vektøkning eller p-piller, eller midlertidig når de blir gravide. Man kan også trene brystmusklene slik at puppene får en illusjon av å se større ut, men da må man selvsagt ha en interesse innen styrketrening. Ellers er det brystforstørrelse som gjelder, enten med fett eller implantater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har for store pupper. Kunne gitt bort litt. Skulle ønske det var noe å gjøre med det. Går jeg ned mer i vekt så ser jeg fæl ut (har folk sagt), men puppene er likevel store. (F) 

Anonymkode: b3d97...bcc

😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...