AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Hei! Har sittet og jobbet med S1 i 4 dager nå og sliter ganske mye med stoffet. Tar opp faget som privatist for å kunne komme inn på lektor studiet. Har tidligere hatt 1 og 2P som jeg fikk henholdsvis 3 og 4 som privatist. Tenkte derfor å heller satse på en ståkarakter i S matte istedet for å prøve meg på å få en 4 i 1P igjen. Jeg har da ca 4-5 måneder på meg til eksamen, er dette oppnålig eller kan det være et for stort hopp? Foreløpig har jeg blitt ferdig med halvparten av første kapittel, takket være mye hjelp fra samboeren min som er utrolig flink i matte. Men sålangt så føler jeg ikke at jeg forstår hva jeg driver med og heller bare følger instrukser. Slik jeg har forstått det så må jeg ha minimum 12/60 poeng på eksamen for å få en 2er. Førøvrig så er jeg er ganske god på Geogebra og tenker å skaffe mesteparten av poengene der. Setter pris på alt av tips og råd! Anonymkode: 092aa...98a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 For stort hopp. Jeg er middelmådig i matte, men gikk fra S til P matte for å i det minste få en anstendig karakter. Anonymkode: 345bd...6a1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Hvorfor skal du bare få en ståkarakter i S matte fremfor en god karakter i P matte? Anonymkode: 345bd...6a1
HakeemTheDream Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du bare få en ståkarakter i S matte fremfor en god karakter i P matte? Anonymkode: 345bd...6a1 Fordi kravet for lektor er enten 4 i snitt i P-matte eller ståkarakter i enten S1 eller S2
Werty00 Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Jeg gikk r1 på sonans for ett år siden, og besto. Hadde 2er i p-matte fra før. You can do it! Legg inn masse arbeid, gjør mange oppgaver og se YouTube-videoer for ekstra input!
Gjest Kastanjefrø Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Har sittet og jobbet med S1 i 4 dager nå og sliter ganske mye med stoffet. Tar opp faget som privatist for å kunne komme inn på lektor studiet. Har tidligere hatt 1 og 2P som jeg fikk henholdsvis 3 og 4 som privatist. Tenkte derfor å heller satse på en ståkarakter i S matte istedet for å prøve meg på å få en 4 i 1P igjen. Jeg har da ca 4-5 måneder på meg til eksamen, er dette oppnålig eller kan det være et for stort hopp? Foreløpig har jeg blitt ferdig med halvparten av første kapittel, takket være mye hjelp fra samboeren min som er utrolig flink i matte. Men sålangt så føler jeg ikke at jeg forstår hva jeg driver med og heller bare følger instrukser. Slik jeg har forstått det så må jeg ha minimum 12/60 poeng på eksamen for å få en 2er. Førøvrig så er jeg er ganske god på Geogebra og tenker å skaffe mesteparten av poengene der. Setter pris på alt av tips og råd! Anonymkode: 092aa...98a Fullt oppnåelig, men mye enklere å få 4 i 1p. Du vil ikke klare å skaffe mesteparten av poengene på del 2, da oppgavene der gjennomgående er 4-6 er type oppgaver, som krever en god del matteforståelse. Om du skal bestå må du sanke poengene på de 1-5/1-6 første oppgavene på del 1, som er oppgaver tatt rett fra boken du bare kan memorisere fremgangsmåten for å løse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå