skye123 Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Hvor ofte poster dere stories på instagram eller snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 Har ikke instagram eller snapchat så aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 15. januar 2021 #3 Del Skrevet 15. januar 2021 Har ikke. Er på FB, men er måneder mellom hver gang jeg logger meg inn. Synes sosiale medier ble et stress og kuttet derfor ut. Det er nærmere 2 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coconuts Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 Hmm, i gjennomsnitt kanskje 1 gang i mnd på instagram, mer under/etter ferieturer - mindre ellers, kanskje hver 2 mnd. Kanskje 1 gang i året på facebook, litt bilder av året som har vært o.l. Øvrig familie og bekjente sier de syntes det er stas og koselig å se, samt kjekt å ha bildene et sted, for roter fort bort bilder/sletter ved uhell, roter bort minnebrikker/harddisker - så greit å ha noen av yndlingsbildene i album på fb. Poster som sagt ikke mye selv, men syntes det er veldig hyggelig når bekjente, venner og familie legger ut oftere - blir glad på andres vegne og det er jo gøy å se noen øyeblikk fra livene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2021 #5 Del Skrevet 15. januar 2021 Abolutt aldri hvert eneste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. januar 2021 #6 Del Skrevet 16. januar 2021 Aldri, har ikke slike ting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #7 Del Skrevet 26. januar 2021 skye123 skrev (På 13.1.2021 den 19.49): Hvor ofte poster dere stories på instagram eller snapchat? Hver tredje time på Instagram. Bruker ikke snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 26. januar 2021 #8 Del Skrevet 26. januar 2021 Det har jeg aldri gjort. 😄 Har et par venninner som absolutt ville jeg skulle ha snap og det der for at de må bare sende "skrytebilder" av alt det rare de gjør og av masse bilder av barna. Eneste grunnen for snap er å slippe maset andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 26. januar 2021 #9 Del Skrevet 26. januar 2021 ekstremt sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 11. februar 2021 #10 Del Skrevet 11. februar 2021 Har ikke postet siden august 2018 (Instagram)🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. februar 2021 #11 Del Skrevet 11. februar 2021 Poster aldri story på instagram, snapchat et par ganger i uka kanskje. Sender enkelt snapper oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. februar 2021 #12 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) Aldri på instagram, sjeldent på snap; snakk om et par ganger i året. Sender snapper uten å legge dem til my story oftere; noen ganger i uken. Endret 11. februar 2021 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå