Gå til innhold

Hvor ofte poster dere?


skye123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke.  Er på FB, men er måneder mellom hver gang jeg logger meg inn.  Synes sosiale medier ble et stress og kuttet derfor ut.  Det er nærmere 2 år siden.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coconuts

Hmm, i gjennomsnitt kanskje 1 gang i mnd på instagram, mer under/etter ferieturer - mindre ellers, kanskje hver 2 mnd.

Kanskje 1 gang i året på facebook, litt bilder av året som har vært o.l. Øvrig familie og bekjente sier de syntes det er stas og koselig å se, samt kjekt å ha bildene et sted, for roter fort bort bilder/sletter ved uhell, roter bort minnebrikker/harddisker - så greit å ha noen av yndlingsbildene i album på fb.

Poster som sagt ikke mye selv, men syntes det er veldig hyggelig når bekjente, venner og familie legger ut oftere - blir glad på andres vegne og det er jo gøy å se noen øyeblikk fra livene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

skye123 skrev (På 13.1.2021 den 19.49):

Hvor ofte poster dere stories på instagram eller snapchat?

Hver tredje time på Instagram. Bruker ikke snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort. 😄 Har et par venninner som absolutt ville jeg skulle ha snap og det der for at de må bare sende "skrytebilder" av alt det rare de gjør og av masse bilder av barna. Eneste grunnen for snap er å slippe maset andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Aldri på instagram, sjeldent på snap; snakk om et par ganger i året. Sender snapper uten å legge dem til my story oftere; noen ganger i uken.

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...