Gå til innhold

Dere som er fadder via Plan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er litt strengt ser jeg hva man kan gi til fadderbarnet og man får ikke lov å gi pengegaver til fadderbarnet (noe jeg på en måte forstår) eller klær, smykker eller mat. Eksempler på hva man kan gi på plan.no er glansbilder, fotballkort og klistremerker. Brevet kan ikke veie mer enn 150 gram og må være maks 5 cm tykt. 

Så jeg lurer på hva dere her inne som er panfadder har sendt til fadderbarnet, annet enn bilder og brev?

Anonymkode: 92414...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 18.07):

Det er litt strengt ser jeg hva man kan gi til fadderbarnet og man får ikke lov å gi pengegaver til fadderbarnet (noe jeg på en måte forstår) eller klær, smykker eller mat. Eksempler på hva man kan gi på plan.no er glansbilder, fotballkort og klistremerker. Brevet kan ikke veie mer enn 150 gram og må være maks 5 cm tykt. 

Så jeg lurer på hva dere her inne som er panfadder har sendt til fadderbarnet, annet enn bilder og brev?

Anonymkode: 92414...8ef

Jeg har dessverre vært sløv og ikke sendt noe, men kanskje jeg skal sende viskelær/tegnesaker/klistremerker. Takk for tipset, håper du finner ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 18.07):

Det er litt strengt ser jeg hva man kan gi til fadderbarnet og man får ikke lov å gi pengegaver til fadderbarnet (noe jeg på en måte forstår) eller klær, smykker eller mat. Eksempler på hva man kan gi på plan.no er glansbilder, fotballkort og klistremerker. Brevet kan ikke veie mer enn 150 gram og må være maks 5 cm tykt. 

Så jeg lurer på hva dere her inne som er panfadder har sendt til fadderbarnet, annet enn bilder og brev?

Anonymkode: 92414...8ef

Akvarelfargeblyanter? Sånne med en pensel til slik at det blir oppfattet hva det er? Vekt på de er jeg usikker på da. 

https://www.ark.no/boker/unknown-Fargeblyanter-STAEDLER-Noris-Akvarell-12-4007817144268?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAgJWABhArEiwAmNVTB_SAWk3PHrWVyFeElJuvKlKvMIDfo0s038Bjy-cS4E6_gHluyZTF8RoCgXcQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg har vært litt sløv kjenner jeg. Tenkte å sette meg ned å skrive et brev til fadderjenta vår nå en dag :) greit å få noen ideer til hva jeg kunne sendt dit. 
 

 hva skriver dere i brevene? 

Anonymkode: 2ac2b...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også hatt det hektisk i det siste, så må få sendt noe snart. Tar gjerne i mot tips! 😀

Anonymkode: 732b7...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...