Gå til innhold

WalkingPad

Katarina1919

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen av dere erfaring med tredemølle WalkingPad til hjemmetrening? Er du fornøyd med den? Tenker hovedsakelig på modell R1 Pro som har toppfart 10 km/time.
Kan man bruke den så lenge en vil i løpet av dagen eller er tidsbruk begrenset? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en, bruker den 5-20min i noen ganger i løpet av dagen for å få nok skritt og for å bevege meg litt nå som jeg har hjemmekontor. Så vidt jeg vet kan du gå på den så lenge du ønsker. Jeg er veldig fornøyd, liker ikke appen, men bruker fjernkontrollen som følger med. Har ikke brukt auto-modusen, setter på 4km i timen for litt små rask gange, den er rask nok til å jogge på men det har jeg ikke gjort så langt.

Bare husk at hvis den lagger litt når du først får den så må du bare justere/stramme båndet med det kit’et som følger med. 

men jeg anbefaler den til alle som har hjemmekontor eller som ikke liker å gå ute i kulda.

Anonymkode: b2f93...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en, bruker den 5-20min i noen ganger i løpet av dagen for å få nok skritt og for å bevege meg litt nå som jeg har hjemmekontor. Så vidt jeg vet kan du gå på den så lenge du ønsker. Jeg er veldig fornøyd, liker ikke appen, men bruker fjernkontrollen som følger med. Har ikke brukt auto-modusen, setter på 4km i timen for litt små rask gange, den er rask nok til å jogge på men det har jeg ikke gjort så langt.

Bare husk at hvis den lagger litt når du først får den så må du bare justere/stramme båndet med det kit’et som følger med. 

men jeg anbefaler den til alle som har hjemmekontor eller som ikke liker å gå ute i kulda.

Tusen takk for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du noe under mølla eller kan den stå direkte på gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...