Gå til innhold

Blærefremfall/livmorfremfall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen opplevd dette? Noen tips til å bedre det uten operasjon? Har prøvd kniping, men det hjelper lite. Merker blærefremfallet mer noen dager enn andre dager(ser det i skjedeåpningen, men stikker ikke utenfor). Presser jeg, stikker det litt frem. De dagene det er ille, merker jeg at det er noe i åpningen, spesielt når jeg sitter, ligger eller slapper av i muskulaturen. Dette er svært sjenerende og plagsomt, men jeg har ikke turt å kontakte lege eller si det til kjæresten. Jeg har ikke født, men har vært gravid(mistet i uke 9-10 og måtte ha utskraping) for noen måneder siden. Vet ikke om det kan spille inn? 

Er det noe jeg kan gjøre selv for at dette skal være mindre plagsomt? 

Anonymkode: 6769e...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må knipe regelmessig og over flere mnd før du vil merke en eventuell bedring. Jeg ville oppsøkt en privat gynekolog, en urogynekolog om jeg var deg. Syns det høres litt rart ut om du har fått det uten å ha født når du er såpass ung ( regner jeg med).... om det er fremfall du har så bør du kanskje bli oppfølgt nøyere i et eventuelt svangerskap. Man blir ikke operert før man har født de barna man skal ha, da fødsel som oftest vil ødelegge resultatet.  

Anonymkode: aff9e...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...