Gå til innhold

hvorfor endre plattform så fort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere av de jeg har matchet med skriver gjerne litt et par meldinger som virker å være starten på en god samtale, men så spør de om snappen relativt kjapt... hvorfor det? de jeg har snakket lite med på tinder og så får på snap snakker jeg veldig lite med i ettertid siden vi får ikke blitt kjent på samme måte og samtalene dør mye fortere ut. Hvorfor skal samtalen flyttes så fort over til snap? Hva er egt hensikten med å ha en nesten ukjent på snap?

Anonymkode: 350ef...348

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si du ikke har snap, det gjør jeg. Da blir de på match/tinder en stund til HVIS de er interesert. 

Forøvrig sletter jeg matcher som spør om snap/face/insta osv kjapt. Av erfaring er det bare useriøse folk som spør om det. 

Anonymkode: 0e4de...b0a

• Liker 1
Skrevet

Folk samler på snap-venner forresten. 

Anonymkode: 0e4de...b0a

Skrevet

For å sende dick pics er min erfaring. Si at du ikke har snap og at du vil holde deg på den platformen dere allerede er på.

Anonymkode: e0b2b...c62

• Liker 1
Skrevet

Snap er ubrukelig så tidlig, da fokuset er å kommunsiere for å bli kjent. Bare si at du ikke liker å bruke Snap så tidlig. Jeg syns det kan være hensiktsmeddig å flytte over på messenger etter litt, for datingappene er litt upraktiske, og før vi evt møtes vil jeg ha fullt navn og kunne sjekke skikkelig hvem han er uansett. Men det er først når samtalen er godt igang ja.

Anonymkode: e526f...02d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...