Gå til innhold

Blir dette regnet som vakker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke noe om å legge ut bilder av fremmede mennesker og rangere dem etter utseende. Jeg ville ikke likt at folk la ut bilder av meg for å diskutere om jeg var vakker eller ikke. Respektløst. De har ikke bedt om vår mening.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Uatskillelig said:

Jeg synes ikke noe om å legge ut bilder av fremmede mennesker og rangere dem etter utseende. Jeg ville ikke likt at folk la ut bilder av meg for å diskutere om jeg var vakker eller ikke. Respektløst. De har ikke bedt om vår mening.

Jeg har fikset på det bildet så det ser så nært ut som meg som mulig – uten å gjøre meg gjenkjennelig. Så jeg spør på vegne av meg. 

Anonymkode: e768c...00f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De med lipfiller har en særegen «brett» over leppa, slik hun på bilde nr. 2 har. Godt mulig hun er slik fra naturens side, men høyst sannsynlig er det lipfiller. Men hva har det i så fall å si for deg og meg? Betyr jo ingenting..

Anonymkode: 744a1...ba3

Jeg er enig med deg at utrolig mange har lip fillere og mye annet. Men av og til kan det være vanskelig å skille om det er naturlig eller ikke. Jeg har sånne lepper naturlig og det "brettet" over leppen som du sier. Flere har spurt meg hvor jeg har fylt på leppene. Kan med hånden på hjertet si at det har jeg aldri gjort og kommer ikke til å gjøre. Så akkurat det, finnes faktisk naturlig 🙂 Tror heller ikke Doutzen er den med flest operasjoner. 

Anonymkode: 7837e...415

• Liker 1
Skrevet

Definitivt vakker. . Skulle gjerne sett sånn ut selv!

Anonymkode: 53683...809

Skrevet

Du er pen, ts. 

Anonymkode: e2a49...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har også fyldige lepper, der er ikke sånn man ser om noen har filler, det er den svært unaturlige formen leggene får. 

Anonymkode: c27ca...a69

Hater når jeg tar filler i leppene og leggene mine får en unaturlig form 😆

• Liker 2
Skrevet

Kjenner jeg er pisslei disse kveruleringene om kvinners utseende. "Hun er ikke vakker, hun er bare ordinææær"

Hold kjeft. 

Anonymkode: 59af1...22f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kjenner jeg er pisslei disse kveruleringene om kvinners utseende. "Hun er ikke vakker, hun er bare ordinææær"

Hold kjeft. 

Anonymkode: 59af1...22f

Når kvinner skal vurdere kvinner, så ser de først og fremst etter noe å kritisere. Finner de ikke det, så er det rett over på fillers/sminke etc. 

Anonymkode: 7a46c...308

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som ikke synes hun er vakker, kan dere poste bilde av en dere mener er vakker? Helst uten altfor masse sminke og dolla opp slik at vi ser hvordan hun faktisk ser ut.

unnamed (1).jpg

thylane-blondeau-1552319346.jpg

a45891b8705f918291eaf248d40edabd.jpg

1d94eb83e4b62a0b67047e8a40ad403c.jpg

Anonymkode: b0470...db3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

unnamed (1).jpg

thylane-blondeau-1552319346.jpg

a45891b8705f918291eaf248d40edabd.jpg

1d94eb83e4b62a0b67047e8a40ad403c.jpg

Myyyyye sminke. 

Anonymkode: 801e2...d26

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ser at bildet blir tagget med beautiful ol. 

Altså, det er jo åpenbart en kvinne som ser bra ut. Pent sminket, velstelt, slank og ser hyggelig ut. Men er ikke vakker liksom noe ekstra? Litt ekstraordinært? Jeg synes hun ser veldig ordinær ut sånn i utgangspunktet? Hva synes du? 

6C9709DF-BBA6-4F99-A0B1-72AF28F9D6FE.jpeg

Anonymkode: 2f756...3b3

Hvilke mennesker ser ekstraordinære ut da? 

Skrevet

Når jeg tenker "vakker" så tenker jeg klassisk skjønnhet og de som har det lille ekstra. Ansiktsform, symmetri, særegent trekk++. Ei som kunne kommet inn i ett rom og fått alle hoder til å snudd seg. 

Hun på bildet i HI var søt og pen, men helt ordinær pen som man ser ofte etter min mening. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Altså, det er jo åpenbart en kvinne som ser bra ut. Pent sminket, velstelt, slank og ser hyggelig ut. Men er ikke vakker liksom noe ekstra? Litt ekstraordinært? Jeg synes hun ser veldig ordinær ut sånn i utgangspunktet? Hva synes du? 

Pen dame, men jeg synes ikke bldet er all verden. Lyssetting ,styling, klær, perspektiv.... en god fotograf kunne ha fått til mye mer.

Endret av I Grosny
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Myyyyye sminke. 

Det er tydelig vis mange som tror at så lenge øyenskyggen ikke er blå og leppestiften lilla, så har de ikke sminket seg.

• Liker 1
Skrevet

Hun er vakker, skjønn! Og du virker som litt misunnelig på henne 😉

Anonymkode: dcdb1...844

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Myyyyye sminke. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er tydelig vis mange som tror at så lenge øyenskyggen ikke er blå og leppestiften lilla, så har de ikke sminket seg.

Hva så om de har litt sminke på seg? 🤷‍♀️ Det er jo temmelig inneforstått. Det her er myyyye sminke og kan skjule en helt annen kvinne under:
DSC0438.thumb.jpg.6f3f1c080a5f2109ac5bc4bbb95fc758.jpg

De over, not so much. Ja, de er sminket selvsagt, men naturlig sminket og likevel vakre. Delv om de fleste her helst vil se det helt naturlig hele tiden, uten noe som helst sminke og kosmetiske inngrep.

• Liker 1
Skrevet

Hva får dere ut av å diskutere om en person er vakker, pen eller ganske ordinær? Ingenting, bortsett fra kanskje dårligere selvbilde. Les en bok, se på nyheter eller gå en tur i stedet! 

Anonymkode: 24641...295

• Liker 1
Skrevet

Hun ligner på tasha knox.

Anonymkode: 0f195...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...