AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Sliter med at jeg har angst samt ptsd da lærere fysisk og psykisk mishandlet meg. Jeg husker at en lærer tørket meg etter svømming på skolen der læreren også var naken da han stod å tørket meg orntlig sånn at jeg ikke var våt. Ble tatt hardt i når de sendte meg til rektor og rektor klem meg rundt munnen ganske hardt.. det skjedde mange ganger. Lurer hvorfor kan en voksen person gjøre noe sånt imot en ungdom. Jeg husker enda at jeg sa stopp men lærerne stoppet ikke uansett! Jeg har aldri et snev av skyld. Lærerne respekterte meg ikke,de sa at jeg var en pøbelunge som alltid fikk skyld hvis noe gikk galt. Går til psykolog men det hjelper ikke da jeg hver gang lukker øynene, så ser jeg hendelsene på nytt(ille når jeg skal sove på natten) føler aldri et snev av skyld fordi lærerne respekterte meg ikke. Det burde han ha gjort. Anonymkode: 0ae3c...edf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Lurer på om det er noe håp om å komme seg videre,går på medisin som tar bort det verste men skulle ønske at jeg kunne glømt fortiden min på et vis?! Anonymkode: 0ae3c...edf
Silva Pluvialis Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Går du i terapi? Vil anbefale deg å søke om psykolog hvis du ikke har en behandler å snakke med.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Uatskillelig skrev (22 minutter siden): Går du i terapi? Vil anbefale deg å søke om psykolog hvis du ikke har en behandler å snakke med. Ja går i terapi hos psykolog og medisiner men hjelper lite Anonymkode: 0ae3c...edf
Katten.2.0 Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Det går ikke bort, men det blir lettere å leve med.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Tror du bør tenke minst mulig på dette fra fortiden! Anonymkode: 8eb6b...e59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå