AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg har trent i snart 2 år for å gå ned i vekt. Og startet å trene med vekter ifjor sommer. Jeg har gått ned en del i vekt og har mye bedre selvtillit. Men lårene mine er fortsatt store og jeg lurer på hvordan jeg kan få de mindre. Jeg trener leg day og har tunge vekter, men jeg føler de har blitt større. Hva må jeg gjøre? Skal jeg jogge på tredemølle i en time istedenfor å trene beinene mine? Anonymkode: 80cb2...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Ja du må løpe mer langt. Anonymkode: b62bf...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg vet ikke om dette bare er tull, men altså, når du trener musklene dine, vokser de. Anonymkode: f6a80...0c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 Det er umulig å punktslanke seg. Hvis du fortsetter å gå ned i fettprosent så vil sannsynligvis lårene bli mindre også, men dette kan du ikke kontrollere når skjer. Det bestemmer kroppen din. Når du trener tung styrke øker muskelmassen, så lårene blir større, men de ser gjerne finere/fastere ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 Hvor mange cm er du rundt lårene på midten da? Anonymkode: a8664...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg ble tydelig smalere i lårene sv styrketrening etter et halvt år. Anonymkode: 1d4d9...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Del Skrevet 13. januar 2021 Store muskuløse lår og rumpe er ikke noe du skal trene bort! Tvert imot er dette er tegn på en godt trent person, og er supersexy. Sjekk J-Lo i bikini. 51 med sterke lår, sprek rumpe og flat definert midje. Ingen kroppsform ser mer ungdommelig ut enn denne: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9139919/Jennifer-Lopez-sends-temperatures-soaring-works-body-TINY-bikini.html Anonymkode: e44bc...c15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Store muskuløse lår og rumpe er ikke noe du skal trene bort! Tvert imot er dette er tegn på en godt trent person, og er supersexy. Sjekk J-Lo i bikini. 51 med sterke lår, sprek rumpe og flat definert midje. Ingen kroppsform ser mer ungdommelig ut enn denne: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9139919/Jennifer-Lopez-sends-temperatures-soaring-works-body-TINY-bikini.html Anonymkode: e44bc...c15 J-Lo's kropp var slett ikke idealkroppen på den tiden jeg var ung ihvertfall.... Anonymkode: a8664...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 13. januar 2021 #9 Del Skrevet 13. januar 2021 La låra dine være og vær fornøyd! Jeg synes ihvertfall ikke pipestilker til lår er noe fint. Prøv å vær fornøyd over deg selv, lår er feminint og fint, kåra skal synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. januar 2021 #10 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 21.02): Jeg har trent i snart 2 år for å gå ned i vekt. Og startet å trene med vekter ifjor sommer. Jeg har gått ned en del i vekt og har mye bedre selvtillit. Men lårene mine er fortsatt store og jeg lurer på hvordan jeg kan få de mindre. Jeg trener leg day og har tunge vekter, men jeg føler de har blitt større. Hva må jeg gjøre? Skal jeg jogge på tredemølle i en time istedenfor å trene beinene mine? Anonymkode: 80cb2...43a Hvis du ikke vil ha større muskler så er det mange repetisjoner uten vekter som gjelder. Skiturer og turorientering er fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. januar 2021 #11 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): J-Lo's kropp var slett ikke idealkroppen på den tiden jeg var ung ihvertfall.... Anonymkode: a8664...849 Tidene forandrer seg Nå til dags finner vi idealkropper i mange former og fasonger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #12 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): J-Lo's kropp var slett ikke idealkroppen på den tiden jeg var ung ihvertfall.... Anonymkode: a8664...849 Da du var ung var sikkert idealet å være så tynn som mulig, eller? Det er ikke idealet lenger nå, og det er lenge siden det var det 😅 Anonymkode: 1a518...07e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 14. januar 2021 #13 Del Skrevet 14. januar 2021 Du burde heller være stolt over låra dine. Du trener styrke og det synes. Veltrente lår ser bra ut. Synes ikke du skal slutte og trene av den grunn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #14 Del Skrevet 19. januar 2021 Vis du er kvinne, og ikke går ned i lårene, men resten går ned, bør du sjekke deg for lippødem, er en sykdom, som gir kvinner store lår Anonymkode: af812...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå