Gå til innhold

Hvordan får jeg mindre lår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent i snart 2 år for å gå ned i vekt. Og startet å trene med vekter ifjor sommer. Jeg har gått ned en del i vekt og har mye bedre selvtillit. Men lårene mine er fortsatt store og jeg lurer på hvordan jeg kan få de mindre. Jeg trener leg day og har tunge vekter, men jeg føler de har blitt større. Hva må jeg gjøre? Skal jeg jogge på tredemølle i en time istedenfor å trene beinene mine?

Anonymkode: 80cb2...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om dette bare er tull, men altså, når du trener musklene dine, vokser de. 

Anonymkode: f6a80...0c3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å punktslanke seg. Hvis du fortsetter å gå ned i fettprosent så vil sannsynligvis lårene bli mindre også, men dette kan du ikke kontrollere når skjer. Det bestemmer kroppen din. Når du trener tung styrke øker muskelmassen, så lårene blir større, men de ser gjerne finere/fastere ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tydelig smalere i lårene sv styrketrening etter et halvt år.

Anonymkode: 1d4d9...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store muskuløse lår og rumpe er ikke noe du skal trene bort! Tvert imot er dette er tegn på en godt trent person, og er supersexy. Sjekk J-Lo i bikini. 51 med sterke lår, sprek rumpe og flat definert midje. Ingen kroppsform ser mer ungdommelig ut enn denne: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9139919/Jennifer-Lopez-sends-temperatures-soaring-works-body-TINY-bikini.html

Anonymkode: e44bc...c15

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Store muskuløse lår og rumpe er ikke noe du skal trene bort! Tvert imot er dette er tegn på en godt trent person, og er supersexy. Sjekk J-Lo i bikini. 51 med sterke lår, sprek rumpe og flat definert midje. Ingen kroppsform ser mer ungdommelig ut enn denne: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9139919/Jennifer-Lopez-sends-temperatures-soaring-works-body-TINY-bikini.html

Anonymkode: e44bc...c15

J-Lo's kropp var slett ikke idealkroppen på den tiden  jeg var ung ihvertfall....

Anonymkode: a8664...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La låra dine være og vær fornøyd! 

Jeg synes ihvertfall ikke pipestilker til lår er noe fint. 

Prøv å vær fornøyd over deg selv, lår er feminint og fint, kåra skal synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 21.02):

Jeg har trent i snart 2 år for å gå ned i vekt. Og startet å trene med vekter ifjor sommer. Jeg har gått ned en del i vekt og har mye bedre selvtillit. Men lårene mine er fortsatt store og jeg lurer på hvordan jeg kan få de mindre. Jeg trener leg day og har tunge vekter, men jeg føler de har blitt større. Hva må jeg gjøre? Skal jeg jogge på tredemølle i en time istedenfor å trene beinene mine?

Anonymkode: 80cb2...43a

Hvis du ikke vil ha større muskler så er det mange repetisjoner uten vekter som gjelder. Skiturer og turorientering er fint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

J-Lo's kropp var slett ikke idealkroppen på den tiden  jeg var ung ihvertfall....

Tidene forandrer seg :)  Nå til dags finner vi idealkropper i mange former og fasonger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da du var ung var sikkert idealet å være så tynn som mulig, eller? 

Det er ikke idealet lenger nå, og det er lenge siden det var det 😅

Anonymkode: 1a518...07e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller være stolt over låra dine. Du trener styrke og det synes. Veltrente lår ser bra ut. Synes ikke du skal slutte og trene av den grunn! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis du er kvinne, og ikke går ned i lårene, men resten går ned, bør du sjekke deg for lippødem,  er en sykdom, som gir kvinner store lår

Anonymkode: af812...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...