Gå til innhold

Hvilken gave satte dere mest pris på?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er bare litt nysgjerrig på om det var en spesiell gave dere fikk som dere satte voldsomt pris på, eller var alle gavene like flotte å få?

Hva var den gaven du/dere satte mest pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Jeg satt veldig stor pris på alle gavene våre, men var mest glad for de vi satte opp på gavelisten.

De som varmet ekstra var små gaver fra naboer, fjerne slekninger etc. som vi ikke hadde forventet noen ting av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satte faktisk like stor pris på alle gavene vi!!!!!

Men det var en gave der som var veldig morsom- :lol:

søstrene mine hadde kjøpt ei stor kiste ( ei flott pyntekiste)og oppi der var det fyllt med sand og i sanda lå det masse mynter( 2000,- tilsammen)

Rundt kista var et stort rødt band. Og da vi åpnet kista lå det spade og en solle til å solle vekk sanda og et brev der de ønsket oss lykke til på skattejakt!!!

Vi storkoste oss sammen med tante- og onkel- barna da vi dagen etter skulle finne alle myntene..

Veldig original gave!!

MEn som sagt: vi satte stor pris på alt vi fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satte også pris på alle gavene, men den vi kommer til å huske best fikk vi fra noen venner av oss:

en flaske årgangsvin og en flaske årgangschampagne.

Champagnen har et kort der det står: 23.8.2003. Nå har dere vært gift i ett år. Gratulerer med valget av hverandre! Klem fra NN ...

Rødvinen har et kort der det står: 23.8.2007. Gratulerer med 5 års bryllupsdag! Håper dere vil kose dere med denne vinen og årene som har gått siden bryllupet, og alle minnene dere har fra bryllupsdagen.

Syns det var en fantastisk ide, som gjør at vi vil huske dagen igjen og igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är överväldigad över alla presenter och gratulationer... vi som inte ville göra nåt stort av bröllopet. Fantastiska gåvor och gratulationer..

Det allra viktigaste är dock att våra få gäster faktiskt kom till vårt bröllop och all hjälp vi fick (särskilt från våra mödrar).... jag prisar nog mest att min far kom efter alla turer och strul veckan innan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gavebordet var overveldende, alt fra håndklær og småting til møbler og middagsservice til 50 000 kr. Men det vi satte mest pris på var en stor serveringsskje i sølv som min manns oldefar hadde fått i bryllupsgave i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

50 000 er ikke så mye for et service faktisk når det er til 12 personer med kaffekopper, terriner, serveringsfat etc. etc. Du skal bare få se. Poenget mitt var derimot at sølvskjeen som slett ikke var det mest kostbare var det som vi satte mest pris på pga tanken bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bogstad med gulldekor

Venninnen min samlet på et mye rimeligere et, Cellini, men det ble nesten 25 000 for det også. Service er dyrt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...