AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Lurer på om det er noen som trener til vanlig som har sluttet å snuse? Merket dere noen effekt på kondisjonstreningen? Jeg har nylig begynt å løpe/jogge igjen etter to års pause. I mellomtiden har jeg også begynt å snuse. Trener etter pulssoner, og ser at selv etter flere måneder med målrettet trening så jogger/løper jeg mye saktere i hver enkelt pulssone sammenlignet med før. Er jo forventet at det skal ta litt tid å komme tilbake i gammel form, men lurer på om snusen gjør at jeg får høyere puls? Altså om jeg kan få et lote «boost» av å slutte Har planer om å slutte uansett, men eventuell effekt på trening hadde vært en fin bonus-motivasjon! Anonymkode: 99130...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Yes og yes. Merker stor forskjell i oksygenopptaket og det går generelt mye raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Del Skrevet 21. januar 2021 Sassenach skrev (På 16.1.2021 den 19.18): Yes og yes. Merker stor forskjell i oksygenopptaket og det går generelt mye raskere. Tusen takk for svar! Og veldig motiverende at du hadde så positive effekter av snusslutten 😄 Anonymkode: 99130...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå