Gå til innhold

Får ikke sove...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter ekstremt mye med søvn. Sov to timer i går ettermiddag, men ingenting i hele natt... Er permitert så har heller ingen jobb å gå til. Utrolig slitsomt! Noen som har det slik? Tips?

Anonymkode: 17a20...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Sov 3 til 7 i dag - altså hele 4 timer... Legen nekter meg jo sovetabletter, så rytmen er konstant fucka. Blir til at jeg døser hele formiddagen, ikke sover men bare ligger og stirrer i taket, frem til jeg skal hente unger. 

Jeg har en jobb å gå til men orker den ikke lenger. AAP etter langtidssykemelding. Skulle jobbe halv stilling men har bare sluttet å gå på jobb, så ja, skjønner hva du mener, selv om jeg ikke er plermittert. 

Anonymkode: 9d78c...25a

Skrevet

Du må få deg normal døgn rytme. Og rutiner.   Som min behandler  sa. Så opp til samme tid hverdag.  Gjør faste ting til fast tid.  F eks. Frokost 8 til 8 30  . Husarbeidet  10 til 13 .  Legg inn morsom  ting som serier  bok strikke trene .  

Det hjalp meg. Altsp har noen dager som er helt elendige. Men det er  bedre. Ikke legg deg på sofan selv om du er trøtt og sløv sitt . Eller gå rund.  Frisk luft  osv. 

Anonymkode: 738ce...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...