AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Sliter ekstremt mye med søvn. Sov to timer i går ettermiddag, men ingenting i hele natt... Er permitert så har heller ingen jobb å gå til. Utrolig slitsomt! Noen som har det slik? Tips? Anonymkode: 17a20...52a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Hei. Sov 3 til 7 i dag - altså hele 4 timer... Legen nekter meg jo sovetabletter, så rytmen er konstant fucka. Blir til at jeg døser hele formiddagen, ikke sover men bare ligger og stirrer i taket, frem til jeg skal hente unger. Jeg har en jobb å gå til men orker den ikke lenger. AAP etter langtidssykemelding. Skulle jobbe halv stilling men har bare sluttet å gå på jobb, så ja, skjønner hva du mener, selv om jeg ikke er plermittert. Anonymkode: 9d78c...25a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Du må få deg normal døgn rytme. Og rutiner. Som min behandler sa. Så opp til samme tid hverdag. Gjør faste ting til fast tid. F eks. Frokost 8 til 8 30 . Husarbeidet 10 til 13 . Legg inn morsom ting som serier bok strikke trene . Det hjalp meg. Altsp har noen dager som er helt elendige. Men det er bedre. Ikke legg deg på sofan selv om du er trøtt og sløv sitt . Eller gå rund. Frisk luft osv. Anonymkode: 738ce...f4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå