AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Her er det nå minus 13 . Og pus vil ut og han vil veldig ut . Og er en virkelig plage og maser . Og natt ville han ut så jeg har ikke sovet noe pga den katta holdt meg våken. ( han klarer å åpne lukkede dører) men hva er grensa til å holde pus inne. Anonymkode: d23f6...f99
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Vi lot vår katt styre det selv. Han gikk ut kun for å tisse når det var veldig kaldt. Vi hadde katteluke, men fulgte med på at den ikke var fryst. Og ropte eventuelt litt ekstra på han når det var kaldt. Som regel løp han bare rett inn igjen etter å ha vært på do. Han likte ikke å gjøre dette inne. Anonymkode: b5b5b...bff 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Vi har en katteluke så her går han ut og inn som han vil. Er -10 på natten her og han er ute i korte perioder. Dette styrer han som sagt helt selv. Men jeg ville ikke sluppet ut katten en hel natt i -13 minus hvis han ikke har noen mulighet til å komme seg inn, eller har noen varme lune steder ute å gjemme seg. Anonymkode: 58b4f...a43 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Vil katten ut så slipp Den ut. Den finner fort ut om det er for kaldt eller ikke. Anonymkode: 61b8e...87d
Diamant20 Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Så lenge du har muligheten til å sjekke om pus vil inn ofte (5-10min) kan du slippe pus ut, men om pus må være ute lenge uten at du kan sjekke ville jeg droppet det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Katteluke her, vår er ute i snitt 1 time til sammen om dagen. Her er det -16 ca. Jeg hadde aldri sluppet henne ut på natten nå uten katteluke. Om katten absolutt vil ut og man ikke har luke så SKAL man sørge for at katten har et varmt sted å oppholde seg. En kasse kledd med isopor innvendig med tepper er en mulighet. Anonymkode: 80fc4...388
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 Vår Sibirkatt har luke og styrer seg selv- men hun er ikke ute lenge om gangen og sover alltid inne om natten. Ville ikke sluppet katten ut om natten nå, om hun ikke har luke. Anonymkode: 26957...49c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 Jeg ville ha satt opp en katteluke slik flere over foreslår, så katten kan bestemme det selv. Vi har katteluke inn til en bod, hvor vi har varme, mat og seng til katten, da går det fint å slippe ut katten hvis den vil ut. Anonymkode: b55e3...5a3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå