Gjest Julenissen81 Skrevet 18. januar 2021 #21 Skrevet 18. januar 2021 Jeg har egentlig 1 far, 1 bestemor, 2 onkler, 3 tanter, 8 søskenbarn. Kutta kontakt med alle sammen for snart 10 år siden pga jeg vil ikke ha de i livet mitt.
Oslogutt83 Skrevet 9. februar 2021 #22 Skrevet 9. februar 2021 (endret) For de som tror på at det finnes høyere makt der oppe (Gud). Har hørt at det å kutte ut familiemedlem (som en er i blodrelasjon med) har effekt på et menneskets eget liv og inntekt. At løsningen er heller å begrense dette men aldri kunne dem helt ut. Tro det eller ei. Endret 9. februar 2021 av Oslogutt83
SnartMammaLykke Skrevet 10. februar 2021 #24 Skrevet 10. februar 2021 Jepp! Kuttet ut mange psykopater på siden til far.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #25 Skrevet 10. februar 2021 Bor i en storby og har noe fam her som har fryst meg ut. Har slitt psykisk etter jeg mistet en forelder og de orket meg ikke da. Så er helt alene nå. Har en forelder igjen som jeg har litt kontakt med men de bor på andre skden av landet. Men sånn er det. Greier meg fint uten kjip familie som ikke vil kjenne meg. Anonymkode: 25329...ccb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #26 Skrevet 10. februar 2021 Fleire eg har begrensa kontakta med, men ikkje full blokkade. Håper du opprettheld kontakta med tante Marit! Eg hadde heller skvist ut mi mor og den andre tanta dersom det hadde komt fram at dei hadde oppført seg slikt. Stakkar tante Marit, ho fortener at nokon er på hennar lag. Anonymkode: 40d82...542 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #27 Skrevet 10. februar 2021 Etter jeg fikk barn kuttet jeg ut min far og det er det mest krevende men beste valget jeg har tatt! Det tok meg ca 2 år med hard følelsesmessig jobbing, terapi, mange telefoner til kirkens SOS og mye hjelp fra samboer og noen få støttespillere utad som lege, psykolog, og noen få innad. (Ønsket ikke å bruke opp nettverket mitt på dette, og det ble for privat for meg) Snakker aldri med venner om dette mer, og sier bare at jeg ikke har så mye med han å gjøre fordi han har flyttet, mer får de ikke vite. Far er kriminell og voldelig både psykisk og fysisk. Han eier ingen empati og bryr seg bare om penger. Han har aldri vært noe farsfigur for meg og mine søsken, og han kommer aldri til å bli noe bestefarsfigur for barna mine heller. Han lyver, manipulerer, blander seg bort i ting han ikke vet noe om, setter folk opp i mot hverandre og lager drama overalt! Han har behandlet alle i nær familie som søppel hele livet! I tillegg vært utro mot mor i mange år uten å vise tegn til anger.. Har fortsatt ikke unnskyldt seg! Har også minimal kontakt med tanter og andre som misbruker rus på far sin side. De drikker og sloss i fylla! Dette er vanlig for de, og jeg har tatt sterk avstand og blokkert hele gjengen men har kontakt med søskenbarnet mitt da hun også tar avstand til denne ufyselige oppførselen! Ellers har jeg kontakt med mor, men har satt grenser da hun er syk og sliter meg ut. Hun er veldig negativ og jeg må skjerme meg litt for henne da hun suger en del energi ut av folk. Hun snakker om seg selv hele tiden men dette er fordi hun sliter veldig, så hun er på en måte unnskyldt og jeg velger å støtte henne fordi hun har en sykdom. Jeg har aldri hatt en trygg og god familie, men jeg ønsker å gi barna mine en god oppvekst med gode og trygge rammer. Jeg skal aldri bli som min mor og far! Derfor er jeg heldig som har en veldig snill samboer, og flotte barn❤️ Anonymkode: a7e11...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #28 Skrevet 12. februar 2021 Min kusine. Hun har et alkoholproblem og sterke psykiske vansker så hun er utrolig slitsom å forholde seg til, og blir ubehagelig dritings i alle familieselskap. Kunne få stygge anklagende fyllemeldinger og lignende tull før jeg kuttet henne, og bare det var grunn nok. Anonymkode: 7dd0e...362
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #30 Skrevet 13. februar 2021 Ja min far, kuttet når jeg var 17 år. Han ønsket kontakt når barnebarna kom, men jeg kjenner han jo ikke mer. Er det stygt av meg? Barndommen/ungdomstiden bestod av fyll og falske lovnader. Anonymkode: f41d9...e00
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #31 Skrevet 17. februar 2021 Har kuttet ut min slitsomt kristne bror. Anti-abort, kvinner som går lettkledd fortjener å bli voldtatt, homofile er ekle, transpersoner er psykisk syke, hele den regla. Orker ikke å ha slike mennesker i livet mitt. Anonymkode: 376ae...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #32 Skrevet 24. februar 2021 Jeg kuttet ut moren min og søsteren min, for mange år siden. definitivt den aller BESTE avgjørelsen jeg har tatt i hele livet mitt... Anonymkode: 1eb44...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #33 Skrevet 24. februar 2021 ja, mammaen min Anonymkode: db418...ae7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #34 Skrevet 24. februar 2021 Har kuttet ut en eldre halvbror for 15 år siden, lever fortsatt godt med det. Var alltid mye dramatikk rundt han, i tillegg svindlet han min far for en del penger. Anonymkode: 048c2...0b5
Gjest Acer Skrevet 24. februar 2021 #35 Skrevet 24. februar 2021 Ja, har forløbi kuttet all kontakt med tidligere svoger , og nabo. Hadde god kontakt med hans ekskona (konas søster) men har eg ikkje sett snurten av henne på snart 1 år. Ekskona var lei å ta dritten etter ektfellen, og pakket koffertn å flyttet. Ein mann meg høgt tempramang, og større kverulant skal ein jaggu lete lenge etter. Rundt huset ser det mest ut som eit beiteområde ettersom hunden har gått fritt rundt å gjøre sitt fornøda. Eg valgte å gji klar beskjed om at eg ikkje ønsket denne hundedritten lenger v/ mitt hus. Dessuten sendte eg bekymringsmelding til mattilsynet ettersom eg har hatt misstanke om at han har reist bort med hunden i bur hjemme. Dessuten er de hygienske forhold både innomhus, og utenomhus slett ikkje bra, og mange har kleget over at de kjenner stygg lukt av dem når de møter dem ute blandt folk. Desv så oppdaget han hvem som hadde sendt bekymringsmelding, og naboen vart rasende sint. Spoiler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå