AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Hei! 😆 Føler meg utroooolig teit nå, men spør likevel. Jeg har funnet ut ved bruk av dildo at jeg ikke klarer å få den lenger inn enn 12 cm. Det butter rett og slett, og blir ubehagelig. Har fast partner med ca. den penislengden, han butter noen ganger i bestemte stillinger. Trodde at vaginaen ble lenger, men jeg har faktisk ikke sjans til å få inn mer enn 12 cm. Er det noen som har erfart det samme? Vil det si at jeg har en «kort» vagina? 🤔 Anonymkode: 9d58c...c35
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Blir du skikkelig våt og kåt når du utfører denne testen, evnt ved samleie? Slikt har faktisk noe å si. Anonymkode: bfd48...e00 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir du skikkelig våt og kåt når du utfører denne testen, evnt ved samleie? Slikt har faktisk noe å si. Anonymkode: bfd48...e00 Ja, det blir jeg. 🙈 Har vært seksuelt aktiv i 13 år. Anonymkode: 9d58c...c35
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Ja, kanskje det. Jeg er mann, men jeg hører jo de sier at kåthet, og hvor du er i syklusen har noe å si. Anonymkode: ebf04...aa6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Jeg ser jo ikke noe problem med det, medmindre du fantaserer om å dytte noe langt oppi. Endetarmen har faktisk plass til lengre peniser og leketøy, btw. Anonymkode: ebf04...aa6 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser jo ikke noe problem med det, medmindre du fantaserer om å dytte noe langt oppi. Endetarmen har faktisk plass til lengre peniser og leketøy, btw. Anonymkode: ebf04...aa6 😂 Nei, ingen fantasier om slik. Jeg bare lurte på om det var vanlig, eller om det er litt kort? 🙈 Anonymkode: 9d58c...c35 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Helt normalt. Takk! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: 9d58c...c35
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! 😆 Føler meg utroooolig teit nå, men spør likevel. Jeg har funnet ut ved bruk av dildo at jeg ikke klarer å få den lenger inn enn 12 cm. Det butter rett og slett, og blir ubehagelig. Har fast partner med ca. den penislengden, han butter noen ganger i bestemte stillinger. Trodde at vaginaen ble lenger, men jeg har faktisk ikke sjans til å få inn mer enn 12 cm. Er det noen som har erfart det samme? Vil det si at jeg har en «kort» vagina? 🤔 Anonymkode: 9d58c...c35 Vagina er ~10cm. Når man blir kåt vil den kunne utvide seg, men det betyr ikke at vi alle synes det er godt med noe som er større en gjennomsnittet av penis, 11-14cm. Anonymkode: 54c1d...13c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 Du er nok kort. Jeg har aldri prøvd en dildo jeg ikke fikk inn. Jeg har prøvd opp til 16. Kunne sikkert fått inn lenger og breiere også. Anonymkode: 45290...168 1
Bamseklemmer Skrevet 12. januar 2021 #11 Skrevet 12. januar 2021 Har du kanskje litt nedsunket livmor?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #12 Skrevet 12. januar 2021 Skjeden er som penis. Den er kort når den er i hvile og blir lang når den blir kåt. Er forskjellig størrelse fra kvinne til kvinne som mann til mann. Anonymkode: a733d...1ad 2
Resignert Skrevet 12. januar 2021 #13 Skrevet 12. januar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei! 😆 Føler meg utroooolig teit nå, men spør likevel. Jeg har funnet ut ved bruk av dildo at jeg ikke klarer å få den lenger inn enn 12 cm. Det butter rett og slett, og blir ubehagelig. Har fast partner med ca. den penislengden, han butter noen ganger i bestemte stillinger. Trodde at vaginaen ble lenger, men jeg har faktisk ikke sjans til å få inn mer enn 12 cm. Er det noen som har erfart det samme? Vil det si at jeg har en «kort» vagina? 🤔 Anonymkode: 9d58c...c35 Høres da helt grei ut, iallefall for flertallet menn. I mange stillinger får man jo liksom ikke brukt hele kengden heller. Og det kan jo faktisk gi en gjennomsnittlig utstyrt mann en boost, når han kjenner at han er stor nok til å fylle deg helt / bunne deg. Damer som er dypere, kan jo fort gi selvtilliten en knekk, når mannen innser at hun greit kunne ta i mot 5-6 centimeter lengre.....Nå sier du at det er ubehagelig når det bunner, men det trenger det nødvendigvis ikke å være for alle kvinner. Man kan liksom "smette forbi" livmortappen noen få cm, og dette kan utløse orgasme hos noen. Om da dama har en dyp vagina, må det jo en skikkelig storing til, for å oppnå dette. Hun jeg er sammen med, kan få inn 18-20 cm når hun er skikkelig kåt, og det resulterer gjerne i raskere og sterkere orgasme for henne. Noe som i og for seg er morsomt, men også noe som kan gå hardt utover selvtilliten til en gjennomsnitts mann ..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 3 hours ago, Resignert said: Høres da helt grei ut, iallefall for flertallet menn. I mange stillinger får man jo liksom ikke brukt hele kengden heller. Og det kan jo faktisk gi en gjennomsnittlig utstyrt mann en boost, når han kjenner at han er stor nok til å fylle deg helt / bunne deg. Damer som er dypere, kan jo fort gi selvtilliten en knekk, når mannen innser at hun greit kunne ta i mot 5-6 centimeter lengre.....Nå sier du at det er ubehagelig når det bunner, men det trenger det nødvendigvis ikke å være for alle kvinner. Man kan liksom "smette forbi" livmortappen noen få cm, og dette kan utløse orgasme hos noen. Om da dama har en dyp vagina, må det jo en skikkelig storing til, for å oppnå dette. Hun jeg er sammen med, kan få inn 18-20 cm når hun er skikkelig kåt, og det resulterer gjerne i raskere og sterkere orgasme for henne. Noe som i og for seg er morsomt, men også noe som kan gå hardt utover selvtilliten til en gjennomsnitts mann .. Livmorhalstappen sitter i «bunn» av vagina og det går ikke an å «smette» noe forbi der. Den åpningen er for liten for en finger, for ikke å snakke om en penis. Dessuten er det for mange veldig ubehagelig. For noen er bunning deilig, men du stanger da mot livmorhalstappen, du går ikke forbi den. Mange beskriver dette som litt vondt og samtidig deilig. Ts det vil også variere mtp syklus og selvfølgelig hvor tent du er. Jeg får aldri inn like mye alene (dildo) som jeg gjør med partner. Du høres helt normal ut! Anonymkode: 196c2...a3a 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #15 Skrevet 12. januar 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Har du kanskje litt nedsunket livmor? Nei, det tror jeg absolutt ikke. Har ikke fått beskjed om det av gyn, og har aldri født barn. 🙂 Er også under 30 år. Har heller ingen plager. Anonymkode: 9d58c...c35 1
Teyla Skrevet 12. januar 2021 #16 Skrevet 12. januar 2021 Helt normalt! Jeg er kjempekort 😅 Og det oppdaget jeg da jeg startet med mensenkopp, får rett og slett ikke inn standard kopper fordi livmortappen sitter for lavt. (Nei, ikke nedsunket, det er sjekket.) Men så varierer det selvsagt gjennom syklus hvor lavt den sitter, og i hvilke stillinger vi ha, om han støter rett på livmorhalsen eller fordi 😉 1
Skriblerinna Skrevet 12. januar 2021 #17 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Livmorhalstappen sitter i «bunn» av vagina og det går ikke an å «smette» noe forbi der. Den åpningen er for liten for en finger, for ikke å snakke om en penis. Dessuten er det for mange veldig ubehagelig. For noen er bunning deilig, men du stanger da mot livmorhalstappen, du går ikke forbi den. Mange beskriver dette som litt vondt og samtidig deilig. Ts det vil også variere mtp syklus og selvfølgelig hvor tent du er. Jeg får aldri inn like mye alene (dildo) som jeg gjør med partner. Du høres helt normal ut! Anonymkode: 196c2...a3a Ikke alles livmorhalstapp som sitter i bunnen. På meg kan man smette forbi, og skjeden fortsetter da en liten bit inn. Man må nesten gjøre det for å penetrere meg. Ikke at det er noe problem. Det menes altså ikke å penetrere livmorhalsen, men gli forbi den. 4
DaddyDom Skrevet 12. januar 2021 #18 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! 😆 Føler meg utroooolig teit nå, men spør likevel. Jeg har funnet ut ved bruk av dildo at jeg ikke klarer å få den lenger inn enn 12 cm. Det butter rett og slett, og blir ubehagelig. Har fast partner med ca. den penislengden, han butter noen ganger i bestemte stillinger. Trodde at vaginaen ble lenger, men jeg har faktisk ikke sjans til å få inn mer enn 12 cm. Er det noen som har erfart det samme? Vil det si at jeg har en «kort» vagina? 🤔 Anonymkode: 9d58c...c35 Men hvis du har en partner på rundt den størrelse så spiller den vel ingen rolle om du har kort vagina? Det viktigste er om dere har ett godt sex liv eller ikke 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #19 Skrevet 12. januar 2021 Skriblerinna skrev (9 minutter siden): Ikke alles livmorhalstapp som sitter i bunnen. På meg kan man smette forbi, og skjeden fortsetter da en liten bit inn. Man må nesten gjøre det for å penetrere meg. Ikke at det er noe problem. Det menes altså ikke å penetrere livmorhalsen, men gli forbi den. Forbi? Altså hvor vid er man ikke da? Det tviler jeg på du, men penis vil jo dytte den innover. Anonymkode: 62b08...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #20 Skrevet 12. januar 2021 DaddyDom skrev (4 minutter siden): Men hvis du har en partner på rundt den størrelse så spiller den vel ingen rolle om du har kort vagina? Det viktigste er om dere har ett godt sex liv eller ikke Ja, jeg er helt enig i det. 🙂 Jeg var bare nysgjerrig på om det var innenfor «normalen» eller ikke. Kunne såklart spurt legen, men det er litt kleint. 🙈 Anonymkode: 9d58c...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå