Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaringer med Metformin (uten påvist insulinresistens) sammen med Letrozol som de vil dele? Trenger noen solskinnshistorier nå kjenner jeg☺️ Evt Letrozol sammen med Ovitrelle?

Anonymkode: 78c35...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å lese/spørre i denne tråden :) Får kanskje flere svar.

Men ja, jeg har gått på metformin flere ganger i forbindelse med prøving. Har ikke insulinresistens. Tar 1500mg daglig. Denne runden begynte jeg med prøving og metformin i mai-20. Får ganske stabil syklus av det. Uten er det veldig krøll. Men syns likevel det var litt vel lange sykluser innimellom, så i høst fikk jeg letrozol i tillegg hos gynekologen. Har tatt to sykluser med enkel dose, og nå er jeg på dobbel. Jeg syns det har fungert bra! Runde 1 og 3 fikk jeg normaltidlig EL! Superfornøyd med det. Nå er jeg 6 dpo etter den doble dosen, så blir spennende å se om det er det som skal til.

Første enkle dose letrozol fikk jeg også ovitrelle, men det ble ikke klaff.

Har forresten ikke hatt noen bivirkninger. Om jeg skal nevne noe så har jeg hatt litt ekstra murring/stikking i dagene mellom letrozol og EL kanskje.

Skrevet
Amatariel skrev (56 minutter siden):

Anbefaler å lese/spørre i denne tråden :) Får kanskje flere svar.

Men ja, jeg har gått på metformin flere ganger i forbindelse med prøving. Har ikke insulinresistens. Tar 1500mg daglig. Denne runden begynte jeg med prøving og metformin i mai-20. Får ganske stabil syklus av det. Uten er det veldig krøll. Men syns likevel det var litt vel lange sykluser innimellom, så i høst fikk jeg letrozol i tillegg hos gynekologen. Har tatt to sykluser med enkel dose, og nå er jeg på dobbel. Jeg syns det har fungert bra! Runde 1 og 3 fikk jeg normaltidlig EL! Superfornøyd med det. Nå er jeg 6 dpo etter den doble dosen, så blir spennende å se om det er det som skal til.

Første enkle dose letrozol fikk jeg også ovitrelle, men det ble ikke klaff.

Har forresten ikke hatt noen bivirkninger. Om jeg skal nevne noe så har jeg hatt litt ekstra murring/stikking i dagene mellom letrozol og EL kanskje.

Tusen takk for utfyllende svar og tips om annen tråd☺️
Jeg krysser fingrene for at du får positiv g-test!

Anonymkode: 78c35...eb8

Skrevet

Gikk på kombinasjonen 1500 mg metformin + dobbel dose letrozol i 6 sykluser. Hadde gått på Metformin alene en stund, og fikk stabile, 28 dager lange sykluser av det. Med kombinasjonen ble jeg gravid i syklus 3, men mistet. Ble gravid igjen i syklus 6, gutten vår er straks 3 uker gammel. :) 

Anonymkode: abaf9...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...