ArneAnd Skrevet 16. januar 2021 #81 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er godt mulig at det er 100 ganger bedre, men sæd smaker gammel kompost. Søppel rett og slepp.. med en varm og sleip konsistens. ÆSJ. Så hva dere foretrekker får bare være ass.. Anonymkode: dcf23...5a1 Og det er nå helt greit, det får være helt opp til dama om hun lar en mann komme i munnen sin, men at det er diggere er det ingen tvil om. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #82 Skrevet 16. januar 2021 Smiley99 skrev (På 11.1.2021 den 19.27): Spytter du ut eller svelger du sæden når du suger? Jeg liker oftest å svelge 😋 Enn dere da? Svelger alltid. Elsker å suge, og blir stein kåt av det. Makten jeg har over mannen når jeg tirrer han er helt fantastisk! Anonymkode: fb9f4...82d
Gjest Smiley99 Skrevet 16. januar 2021 #83 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er godt mulig at det er 100 ganger bedre, men sæd smaker gammel kompost. Søppel rett og slepp.. med en varm og sleip konsistens. ÆSJ. Så hva dere foretrekker får bare være ass.. Anonymkode: dcf23...5a1 Sæden smaker helst sikkert forskjellig fra person til person. Har lest at kjøtt kan være med på å gi sæden en beisk smak. Men noen liker det og noen liker det bare ikke.😊
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #84 Skrevet 16. januar 2021 Sæd i munnen er skikkelig ekkelt og ingen får sprute i min munn igjen. Jeg brekker meg bare jeg ser sæd på fingrene mine nå, og så ille var det ikke før. Får jeg sæd i munnen kommer jeg garantert til å spy på vedkommende. Sånn er det bare. Her får mannen komme inni et av de andre hullene. Anonymkode: eee20...eb5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå