AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Prøvde for første gang booty builder apparat på treningssenter og har nå fått vondt nederst i ryggen. Vet ikke om det er vondt eller gangsperr. Jeg har sett på videoer hvordan man gjør det, men jeg har tydeligvis gjort noe feil. Noen tips? Anonymkode: 6f58e...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 Har du mye erfaring med styrketrening ellers? Jeg gjetter at det er en kombinasjon av at du har tatt på for høy vekt til å være første gang og at du ikke har klart å holde mage/rygg stabilt under løftet (buktrykk). Midt tips er å vente noen dager og så prøve igjen med nesten ingen vekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Thie skrev (16 minutter siden): Har du mye erfaring med styrketrening ellers? Jeg gjetter at det er en kombinasjon av at du har tatt på for høy vekt til å være første gang og at du ikke har klart å holde mage/rygg stabilt under løftet (buktrykk). Midt tips er å vente noen dager og så prøve igjen med nesten ingen vekt. Takk for tips jeg har trent en del styrke men er ganske svak fortsatt så godt mulig jeg har hatt for mye vekt Anonymkode: 6f58e...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 12. januar 2021 #4 Del Skrevet 12. januar 2021 Enig med hun over, du har sikkert hatt på litt for mye vekt. Jeg har brukt Booty builder i noen mnd, uten å føle at den tar helt der den skal. Gikk derfor tilbake til den gammeldagse hip thrusten og har på noen få uker fått merkbare resultater. Jeg liker den mye bedre. Det kan være verd å prøve for din del også:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Del Skrevet 12. januar 2021 Møretausa skrev (4 timer siden): Enig med hun over, du har sikkert hatt på litt for mye vekt. Jeg har brukt Booty builder i noen mnd, uten å føle at den tar helt der den skal. Gikk derfor tilbake til den gammeldagse hip thrusten og har på noen få uker fått merkbare resultater. Jeg liker den mye bedre. Det kan være verd å prøve for din del også:) Gjør du det på benk med vektstang da? Anonymkode: 6f58e...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 13. januar 2021 #6 Del Skrevet 13. januar 2021 J AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gjør du det på benk med vektstang da? Anonymkode: 6f58e...cc0 Ja, med ryggen mot benk og vektstang ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå