AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1761 Skrevet 20. februar 2021 Det var bra og fortjent at TIX vant! Hadde vært rimelig merkelig om Keino skulle komme tilbake med reprise så raskt. Anonymkode: 56bdc...88b 18
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1762 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er fint at Tix forteller om psykisk sykdom og baksiden av medaljen. Men de visdomsordene han kom med i slutten av sangen var jo kun for å sanke sympati, ser jo folk skriver her også at når han sa det så kom tårene. Rart han ikke tok de visdomsordene i sangen i begynnelsen av programmet da? 🤔 nei, blir så obvious at han gjorde det for å få "nølerne " til å endelig bruke stemmene på han. Hvis i det hele tatt stemmene teller da. Personlig tror jeg de hat bestemt seg for hvem som skal sendes til utlandet lenge før finalen, og alle stemmene et bortkasta. Anonymkode: 3e173...c7f Det er bra strategi! Kanskje andre skal lære av dette? Anonymkode: 7933d...2d3 1
Ctrl Skrevet 20. februar 2021 #1763 Skrevet 20. februar 2021 Jeg ble så paff og overrasket over det overlegne resultatet til TIX at jeg er faktisk villig til å bytte han ut og heller sende Jorn til ESC. #dårligtaper Bare å ta kveld nå! 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1764 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta å gå på youtube å se hva folk i europa sier på semifinale sangene til TIX og Keiino. Dem er i sjokk over hvor dårlig tix er Anonymkode: b32cd...aae Har sjekket før og folk elsker han! Anonymkode: 216c6...089 7
Highhopes Skrevet 20. februar 2021 #1765 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er sikkert sånn at både de som ville stemme på Tix og de som ville stemme på Keiino ikke fikk stemt, så det går nok opp i opp. Anonymkode: d6e04...e95 Kanskje, men syns likevel stemmingen burde være helt demokratisk. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er derfor de har hatt folkejurv. De har allerede avgitt stemmene sine ved generalprøven. Da er liksom resultatet "gitt" om de skulle være teknisk feil. Slik det ble i fjor. Anonymkode: 7933d...2d3 Folkejuryen er jo ikke aktivert når vi fikk stemmene fra folket,
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1766 Skrevet 20. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Om dere ser på youtube folk over hele verden som på, så skjønner ingen at TIX vant. Han kommer til å ryke i semifinalen heldigvis. Men blir for dumt at siden til nrk krasjer og kun ungdommen får stemmer på han. Sangen er jo ikke bra, europa blir jo aldri å velge dette. Tragisk Anonymkode: b32cd...aae For det første så er det ikke diskriminering av aldersgrupper når det kommer til tekniske problemer. For det andre stemte jeg 2 ganger på ham (29 år), mannen min 2 ganger (31 år) og en kompis av oss hadde også ham som favoritt (23 år) så nei, det er ikke bare ungdommer som likte sangen hans. Hvis Europa ikke liker sangen så får det bare være. Sangen og fremførelsen var så vakker og velfortjent en seier i mine øyne, at jeg bryr meg ikke. 1 av de 2 aller beste (i mine øyne) vant, så jeg er fornøyd. Hvis Europa ikke liker sangen som jeg vet er så fin og allsidig, er det deres problem. Anonymkode: 4af62...7d9 15
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1767 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta å gå på youtube å se hva folk i europa sier på semifinale sangene til TIX og Keiino. Dem er i sjokk over hvor dårlig tix er Anonymkode: b32cd...aae YouTubere er ikke representativ gruppe. Anonymkode: 5d5ae...440 7
Chiyo Skrevet 20. februar 2021 #1768 Skrevet 20. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det mulig? Bare fordi Tix har mange fans i Norge. HAN HAR IKKE DET I EUROPA!! Er folk stokk dumme???? Anonymkode: c89d7...ad9 Bitter? Bare fordi noen ikke har fans i Europa ENDA betyr ikke at de ikke er flink. Endret 20. februar 2021 av Chiyo 7
Gjest Kristina S. Skrevet 20. februar 2021 #1769 Skrevet 20. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1770 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For det første så er det ikke diskriminering av aldersgrupper når det kommer til tekniske problemer. For det andre stemte jeg 2 ganger på ham (29 år), mannen min 2 ganger (31 år) og en kompis av oss hadde også ham som favoritt (23 år) så nei, det er ikke bare ungdommer som likte sangen hans. Hvis Europa ikke liker sangen så får det bare være. Sangen og fremførelsen var så vakker og velfortjent en seier i mine øyne, at jeg bryr meg ikke. 1 av de 2 aller beste (i mine øyne) vant, så jeg er fornøyd. Hvis Europa ikke liker sangen som jeg vet er så fin og allsidig, er det deres problem. Anonymkode: 4af62...7d9 Pluss meg, 39 år, som stemte på han Anonymkode: 216c6...089 14
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1771 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var bra og fortjent at TIX vant! Hadde vært rimelig merkelig om Keino skulle komme tilbake med reprise så raskt. Anonymkode: 56bdc...88b Kanskje keino kan prøve å produsere noe som ikke er like likt som sist bidrag. Anonymkode: 5d5ae...440 16
Fantasi Skrevet 20. februar 2021 #1772 Skrevet 20. februar 2021 Kanskje er det bare jeg som tenkte dette, men er det virkelig lov å bytte fra norsk til engelsk i finalen? Skjønner jo at det skal klinge godt i ørene internasjonalt, men synes det er betenkelig å samle poeng på norsk for så å bytte til engelsk.. 😳 8
Tradegy Skrevet 20. februar 2021 #1773 Skrevet 20. februar 2021 Neste år lager vi Kvinnebanden med sangen "Sympati~mafiaen" Kommer til å drømme om at Nrk annullerer resultatet i natt! 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1775 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er derfor de har hatt folkejurv. De har allerede avgitt stemmene sine ved generalprøven. Da er liksom resultatet "gitt" om de skulle være teknisk feil. Slik det ble i fjor. Anonymkode: 7933d...2d3 Jeg var med i folkejuryen. Så generalprøven tidligere i dag. TIX var overhodet ikke min favoritt. Ga han 2 poeng av 12 mulige. Hadde aldri trodd at han ville vinne. Anonymkode: 1441d...a75 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1776 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det første så er det ikke diskriminering av aldersgrupper når det kommer til tekniske problemer. For det andre stemte jeg 2 ganger på ham (29 år), mannen min 2 ganger (31 år) og en kompis av oss hadde også ham som favoritt (23 år) så nei, det er ikke bare ungdommer som likte sangen hans. Hvis Europa ikke liker sangen så får det bare være. Sangen og fremførelsen var så vakker og velfortjent en seier i mine øyne, at jeg bryr meg ikke. 1 av de 2 aller beste (i mine øyne) vant, så jeg er fornøyd. Hvis Europa ikke liker sangen som jeg vet er så fin og allsidig, er det deres problem. Anonymkode: 4af62...7d9 Dere er "ungdommen", om man inkluderer unge voksne (alle under 34 år). Anonymkode: 7933d...2d3 2
Gjest Trynefaktor Skrevet 20. februar 2021 #1777 Skrevet 20. februar 2021 (endret) Heiet på Tix,jeg. Er hverken russ eller pensjonist. Endret 20. februar 2021 av Trynefaktor
Snabeltann Skrevet 20. februar 2021 #1778 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om dere ser på youtube folk over hele verden som på, så skjønner ingen at TIX vant. Han kommer til å ryke i semifinalen heldigvis. Men blir for dumt at siden til nrk krasjer og kun ungdommen får stemmer på han. Sangen er jo ikke bra, europa blir jo aldri å velge dette. Tragisk Anonymkode: b32cd...aae Er 41, fikk stemt! Alle rundene! heia Tix når det ikke ble Jorn! 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1779 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvem bryr seg om en håndfull kritikere når man er elsket av alle andre? Det blir for dumt. Han har slått gjennom til de grader, uavhengig av hva kritikere synes. Anonymkode: d6e04...e95 Rett og slett flaut og helt ubegripelig. Det eneste positive er at Norge slipper å arrangere finalen neste år 😅 Anonymkode: 2e6b7...b12 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1780 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var med i folkejuryen. Så generalprøven tidligere i dag. TIX var overhodet ikke min favoritt. Ga han 2 poeng av 12 mulige. Hadde aldri trodd at han ville vinne. Anonymkode: 1441d...a75 Jeg ga han 12 poeng idag. Flere andre som var med i folkejury ga også han 12 poeng. Anonymkode: 7933d...2d3 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå