Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tix ryker ut i semifinalen. Norge hadde kun en sjans med keiino.

Anonymkode: 6105d...f79

Hahaha nei

Anonymkode: 216c6...089

• Liker 7
Skrevet

Reslutatet kunne muligens blitt sånn uansett, men det er likevel et problem at MANGE ikke fikk stemt. Trodde de hadde lært av i fjor? 

• Liker 1
Skrevet
loffen skrev (2 minutter siden):

Samme her. 

Tror TIX kommer langt jeg, låta blir bedre og bedre. :danser: 

Det hjelper ikke at den blir bedre jo mer man hører på den, i ESC hører de fleste den en eller maks to gang før de stemmer, det er førsteinntrykket som teller.

Anonymkode: d6e04...e95

• Liker 10
Skrevet

Om dere ser på youtube folk over hele verden som på, så skjønner ingen at TIX vant. Han kommer til å ryke i semifinalen heldigvis. Men blir for dumt at siden til nrk krasjer og kun ungdommen får stemmer på han. Sangen er jo ikke bra, europa blir jo aldri å velge dette. Tragisk

Anonymkode: b32cd...aae

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ro deg ned. Det flertallet i Norge har stemt på TIX.

Anonymkode: 7933d...2d3

Er helt rolig jeg, men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig?  Må vel få lov til å si meningen min her, eller??

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem bryr seg om en håndfull kritikere når man er elsket av alle andre? Det blir for dumt. Han har slått gjennom til de grader, uavhengig av hva kritikere synes.

Hvem bryr seg om hva etablerte artistNorge mener? Enhver som ønsker å være artist i Norge selvsagt. Det handler om elitisme. At man mener at noe "kultur" er høykultur og andre ting er bare sånt som "folk som ikke har peiling liker". 

Sannheten er at musikken hans tydeligvis slår an hos utrolig mange, ikke bare tenåringer, og alle anklager om at det handler om hans "triste historie" er bare nedlatende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan da fortsatt være ekte. Kanskje han er lei det han en gang var. Men hvem er du til å dømme hvem Andreas er? 

Anonymkode: 52992...8d5

Det er en kynisk bransje den PR bransjen. Man lager seg et image som selger, og det er timing som er viktig. De bruker det de kan for å få sympati, og det vet Tix og apparatet rundt han. Det er neppe tilfeldig at han stod frem med dette akkurat når han gjorde og ikke om et år. 

Anonymkode: fa2aa...d87

• Liker 3
Skrevet

Heia TIX!! 🙌🏻🙌🏻

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fyfaen kor latterlig, er jo bare kvisebefengt ungdom som har stemt på TIX. Han blir å få sisteplass i finalen :( Keiino hadde jo vunnet finalen. 

At Keiino hadde vunnet finalen tviler jeg sterkt på.

Anonymkode: 738d3...e2d

• Liker 13
Skrevet

Tix ryker ut i semifinalen. Norge hadde kun en sjans med keiino.

Anonymkode: 6105d...f79

Hadde vært rimelig flaut å sende samme folka som for to år siden, bare med en dårligere sang. 

• Liker 26
Skrevet
loffen skrev (3 minutter siden):

Samme her. 

Tror TIX kommer langt jeg, låta blir bedre og bedre. :danser: 

Enig :)

• Liker 2
Skrevet
Highhopes skrev (Akkurat nå):

Reslutatet kunne muligens blitt sånn uansett, men det er likevel et problem at MANGE ikke fikk stemt. Trodde de hadde lært av i fjor? 

Men det er sikkert sånn at både de som ville stemme på Tix og de som ville stemme på Keiino ikke fikk stemt, så det går nok opp i opp.

• Liker 11
Skrevet
Highhopes skrev (Akkurat nå):

Det er derfor de har hatt folkejurv. De har allerede avgitt stemmene sine ved generalprøven. Da er liksom resultatet "gitt" om de skulle være teknisk feil. Slik det ble i fjor.

Anonymkode: 7933d...2d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, han ryker ut i semifinalen.

Du har rett. Prøvde å være grei

Anonymkode: 864aa...c6c

Skrevet

Hahaha nei

Ta å gå på youtube å se hva folk i europa sier på semifinale sangene til TIX og Keiino. Dem er i sjokk over hvor dårlig tix er

• Liker 5
Annonse
Skrevet
Snop skrev (Akkurat nå):

Hadde vært rimelig flaut å sende samme folka som for to år siden, bare med en dårligere sang. 

Enig. Samme diskusjonen hadde vi også her hjemme 🙈 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er fint at Tix forteller om psykisk sykdom og baksiden av medaljen. Men de visdomsordene han kom med i slutten av sangen var jo kun for å sanke sympati, ser jo folk skriver her også at når han sa det så kom tårene.  Rart han ikke tok de visdomsordene i sangen i begynnelsen av programmet da? 🤔 nei, blir så obvious at han gjorde det for å få "nølerne " til å endelig bruke stemmene  på han. Hvis i det hele tatt stemmene teller da. Personlig tror jeg de hat bestemt seg for hvem som skal sendes til utlandet lenge før finalen, og alle stemmene et bortkasta. 

Anonymkode: 3e173...c7f

• Liker 2
Skrevet

Om dere ser på youtube folk over hele verden som på, så skjønner ingen at TIX vant. Han kommer til å ryke i semifinalen heldigvis. Men blir for dumt at siden til nrk krasjer og kun ungdommen får stemmer på han. Sangen er jo ikke bra, europa blir jo aldri å velge dette. Tragisk

Stemmer ikke

Anonymkode: 216c6...089

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hjelper ikke at den blir bedre jo mer man hører på den, i ESC hører de fleste den en eller maks to gang før de stemmer, det er førsteinntrykket som teller.

Nemlig

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 1
Skrevet

Stemming via nett er uansett urettferdig. Man kan lage seg så mange kontoer man vil, og dermed stemme mange ganger på den man vil ha videre. Synes de skal gå tilbake til sms stemmer. 

Anonymkode: fa2aa...d87

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...