Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha med et folkelig bidrag og ikke bare intetsigende kjedelig musikk. Gjerne Landeveiens Helter eller Tuveia . 

Anonymkode: 8fb97...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 2/13/2021 at 9:30 PM, AnonymBruker said:

Deler av låten til Imerika minner meg sånn om en annen låt. Den andre låten har samme oppbygning. Klarer ikke å komme på hvilken det er, men det er altså når hun synger:

[Pre-Chorus]
Just tell me you're happy, I'll leave you alone now
But you know where I am if you wanna come 'round

Noen som vet hvilken låt det kan være? 

Anonymkode: 30cb4...069

Det er nok et grep som er ganske vanlig. Men bandet Keane har en sang som heter "Bedshaped". Hør fra ca 0:25 ut i sangen. Er ikke hèlt presist lik, men kanskje nærme nok? Jeg nynnet også i vei på Kurt Nilsen sin "Breath you in", men den er nok for far out :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vil ha med et folkelig bidrag og ikke bare intetsigende kjedelig musikk. Gjerne Landeveiens Helter eller Tuveia . 

Anonymkode: 8fb97...fb1

Helt enig. Men mye heller Tuveia enn Landeveiens helt. Både fordi jeg likte sangen best og for sceneshowet sin del. Sceneshowet kommer til å gjøre at man husker sangen, og det kan være en fordel når man skal stemme.
Men tror også det kan være lurt å sende Jørn med tanke på at han allerede har et stort publikum ute i Europa.

Anonymkode: 12dcb...d5b

Skrevet

Veldig spent på dagens sending! Håper at Big Daddy Karsten blir med videre, selv om jeg har hatt Daniel Owens Psycho mest på hjernen siden hans delfinale😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 1.49):

Heia blåsemafian!

Anonymkode: 8bf61...de2

Eneste som er qult på den låta er jo stjelt fra en annen låt, flaut å sende til eurovision.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei. De skal gjenbruke opptrednene fra delfinalene. Selve sendingen skal sendes fra et radiostudio.

Anonymkode: 4392d...5e1

Det er kjipt. 
Og trist for Pages, der vokalisten sang veldig surt. Hadde stemt på den dersom hun fikk orden på det. Likte Mikkel og sangen ellers. 

Anonymkode: 06139...52b

• Liker 2
Skrevet
Gjest89754 skrev (3 timer siden):

Veldig spent på dagens sending! Håper at Big Daddy Karsten blir med videre, selv om jeg har hatt Daniel Owens Psycho mest på hjernen siden hans delfinale😅

Gooooo Big Daddy! 

Anonymkode: 216c6...089

• Liker 2
Skrevet

Når åpner stemmingen? 

Anonymkode: 09bfa...b0f

Skrevet

Heier på Jørn. 😊 Synes Faith Bloody Faith er en knall bra rockelåt. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er kjipt. 
Og trist for Pages, der vokalisten sang veldig surt. Hadde stemt på den dersom hun fikk orden på det. Likte Mikkel og sangen ellers. 

Anonymkode: 06139...52b

Enig, syns studioversjonen er bra, men var ikke i nærheten av like bra live. Mulig nerver spilte en rolle, så hadde håpt for deres del at de skulle få en mulighet til.

Anonymkode: aa27e...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei. De skal gjenbruke opptrednene fra delfinalene. Selve sendingen skal sendes fra et radiostudio.

Hvordan vet du det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du det? 

Er medlem i en del MGP-fangrupper, hvor det også er medlemmer som har tilknytning til NRK og MGP-produksjonen. Hvis jeg skal gjette så har det nok noe med at det ikke er tid til å gjøre sceneprøver osv. for 15 artister på 1 og en halv dag, i tillegg til at de nok er i full sving med å forberede finalen på lørdag og at det rett og slett ikke er kapasitet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når åpner stemmingen? 

Kl. 20 i kveld.

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (19 minutter siden):

Kl. 20 i kveld.

Takk!

Skrevet

Håper Big Daddy blir med videre, men Ketil Stokkans bidrag er så danskebåten 2005 som det går an å bli og jeg ELSKER det 😂

Anonymkode: f78c8...80b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Big Daddy

Er han homo

Anonymkode: d46de...cee

Skrevet

Du har rett det er danskebåt... men konklusjonen kan jeg nok ikke signere. Syns det er verste låt i år altså. 😅

Anonymkode: 86203...c94

• Liker 2
Skrevet

Molitva fra 2007🙌 Absolutt Topp 10-15 for meg av esc vinnere! Mektig🙏

Bare ikke Ketil Stokkan går videre i kveld så er jeg fornøyd😅😂 Men han har fortsatt stemme, det skal han ha! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er han homo

Anonymkode: d46de...cee

Kjempehomo! Han pleier å fremføre låter på prides og er veldig åpent skeiv :) Og ja danskebåtlåta er fæl, men den er så utrolig on point som danskebåtlåt 😂

Anonymkode: f78c8...80b

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Molitva fra 2007🙌 Absolutt Topp 10-15 for meg av esc vinnere! Mektig🙏

Bare ikke Ketil Stokkan går videre i kveld så er jeg fornøyd😅😂 Men han har fortsatt stemme, det skal han ha! 

Han er kjedelig!! 
Goooo Big Daddy! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...