Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen kl. 20 kjører de Siste sjansen-show! Noen ønsker til hvem som skal få billetten?

I tilfeldig rekkefølge er mine 4 favoritter av de 15

- Stina Talling
- Jorn
- Big Daddy Karsten
- Royane

Vil ikke noen av disse skal vinne MGP altså, men syns de fortjener en finalebillett og kan bidra til et gøyalt show på lørdag!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Amatariel said:

I morgen kl. 20 kjører de Siste sjansen-show! Noen ønsker til hvem som skal få billetten?

- Stina Talling
- Jorn
- Big Daddy Karsten
- Royane

Vil ikke noen av disse skal vinne MGP altså, men syns de fortjener en finalebillett og kan bidra til et gøyalt show på lørdag!

Oi, det visste jeg ikke. Så rart å sende det på en Mandag? Trodde det enten kom til å bli sendt på fredagskvelden neste uke, eller at det var enda en runde neste lørdag.

Jeg hadde likt å se Maria Solheim med Nordlyset igjen. Synes heller ikke den bør gå videre til Europa, men synes antrekket hennes og selve sceneshowet var så vakkert.

Jorn sin sang og opptreden var også spennende.

Anonymkode: 4af62...7d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

- Stina Talling
- Jorn
- Big Daddy Karsten
- Royane

Jeg stemmer nok Big Daddy Karsten i morgen. Samme som deg ønsker heller ikke jeg at han skal vinne MGP, men tror han kan bidra med å lage god stemning på finalen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aragog skrev (6 minutter siden):

Jeg stemmer nok Big Daddy Karsten i morgen. Samme som deg ønsker heller ikke jeg at han skal vinne MGP, men tror han kan bidra med å lage god stemning på finalen!

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aragog skrev (28 minutter siden):

Stemmer også på han 

Anonymkode: 216c6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (18 timer siden):

Synd at Kiim sin er identisk (nesten) med en annen vinner, for jeg elsket stemmen hans:trist:Hvorfor kunne han ikke kommet med noe mer originalt?

Mange som sammenlikner Kiim sin låt med den som vant i  2019, Losing game, med Duncan Lawrence

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en helt ok delfinale i går jeg. Men, de smågutta fra Dalsbygda var helt malplassert.  Noe som kunne vært på barne-tv, ikke Mgp.  Satt og lurte på hvilken låt vi gikk glipp av i.o.m at den kom med.  Jaja. 

Likte River og Imerika, men veldig glad for at Imerika tok gullbilletten.

Rein sin sang var jeg litt skeptisk til. Syns den løftet seg noen hakk live, men er det meg eller var han  litt tam?  Syns liksom jeg manglet litt nerve i fremføringen og ja - selve låta er jo ikke "all that" som de sier. Usikker på om  den kan komme seg eller ikke. 

Men i wild card håper jeg på Jorn!  Jeg er jo en av dem som var med å spilte inn en fanvideo og det ble SÅ kult!  Så synd at Nrk ikke viste noe av det på sendingen i går. 

her kan dere se resultatet av fanvideoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aragog skrev (47 minutter siden):

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Stemmer også på han 

Samme her, jeg syns sangen hans var skikkelig feel good. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å stemme Jorn eller den Pages (kommer an på om det er mindre surt).

Anonymkode: bf9e4...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oi, det visste jeg ikke. Så rart å sende det på en Mandag? Trodde det enten kom til å bli sendt på fredagskvelden neste uke, eller at det var enda en runde neste lørdag.

Anonymkode: 4af62...7d9

Finalen er jo på lørdag, så den artisten som skal delta der og ikke vet det enda må nok få noen dager å forberede seg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 minutter siden):

Finalen er jo på lørdag, så den artisten som skal delta der og ikke vet det enda må nok få noen dager å forberede seg på ;)

Skal alle15 (?) fremføre låtene sine i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det er en ganske lang sending i morgen, fra kl. 20 - 22.35 (med Dagsrevyen i mellom). Men jeg har ikke helt skjønt om de faktisk møter live på en scene i morgen  og synger på nytt, eller om NRK bare har lagd et program med programledere og de sender reprise av opptredene de hadde tidligere. Jeg vil gjette sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 minutter siden):

Ja det er en ganske lang sending i morgen, fra kl. 20 - 22.35 (med Dagsrevyen i mellom). Men jeg har ikke helt skjønt om de faktisk møter live på en scene i morgen  og synger på nytt, eller om NRK bare har lagd et program med programledere og de sender reprise av opptredene de hadde tidligere. Jeg vil gjette sistnevnte.

Sistnevnte er litt kjedelig da. Hadde vært kult med et langt show i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sistnevnte er litt kjedelig da. Hadde vært kult med et langt show i morgen 😀

Ja, men mistenker det blir for mange folk under samme tak mtp. smittevern. Noen av disse bidragene har jo veldig mange folk med på scena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes egentlig de burde ha holdt konkurransen til èn kveld.. Jeg har hvertfall ikke giddi å sett på så langt, men mulig jeg ser på finalen. 

Anonymkode: b569b...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

What? 

Syns hele sceneshowet i sangen var kvalmt.. Låta var heller ikke bra.

Anonymkode: e1ee2...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. De skal gjenbruke opptrednene fra delfinalene. Selve sendingen skal sendes fra et radiostudio.

Anonymkode: 4392d...5e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...