AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #721 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer også på Big Daddy Anonymkode: 216c6...089 Æsj. Anonymkode: e1ee2...890
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #722 Skrevet 13. februar 2021 Jeg forstår virkelig ikke all den "elsken" Keiino får. De har allerede fått sin sjanse i Eurovision. Og......er det lov å si at jeg er drittlei av joik? Mikkel Gaup joiket jo også. Kom med noe nytt!! Anonymkode: 3e173...c7f 8
Khadira Skrevet 13. februar 2021 #723 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom med noe nytt!! Hva foreslår du? De aller fleste land stiller med sjangre som har vært gjort i Eurovision før. 2
KoopaTroopa Skrevet 13. februar 2021 #724 Skrevet 13. februar 2021 Heier virkelig på Keiino neste lørdag! Deretter Kaja Rode^^ Begge sangene har fine melodier og veldig gode vokaler. Tror Keiino har det lille ekstra for å vinne i Eurovision. På tross av at de har vært med før faktisk :P 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #725 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Æsj. Anonymkode: e1ee2...890 What? Anonymkode: 216c6...089 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #726 Skrevet 13. februar 2021 31 minutter siden, Nightcrawler said: Hva foreslår du? De aller fleste land stiller med sjangre som har vært gjort i Eurovision før. Jeg foreslår det jeg nettopp skreiv. Jeg synes det er idiotisk at noen som allerede har fått prøvd seg i Eurovision skal få en ny sjanse når de kommer med det samme som sist runde. De vant ikke Eurovision og slo da tydeligvis heller ikke ordentlug an. Da kan noen andre få muligheten. I stedet blir det vel Keiino som nok en gang blir sendt avgårde til et Eurovision-publikum som kommer til å si "dette har vi da hørt før" Anonymkode: 3e173...c7f 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #727 Skrevet 13. februar 2021 KoopaTroopa skrev (24 minutter siden): Heier virkelig på Keiino neste lørdag! Deretter Kaja Rode^^ Begge sangene har fine melodier og veldig gode vokaler. Tror Keiino har det lille ekstra for å vinne i Eurovision. På tross av at de har vært med før faktisk :P Det lille ekstra? Å ja, den sure dama.... Anonymkode: 216c6...089
Khadira Skrevet 13. februar 2021 #728 Skrevet 13. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): . De vant ikke Eurovision og slo da tydeligvis heller ikke ordentlug an. Da kan noen andre få muligheten. I stedet blir det vel Keiino som nok en gang blir sendt avgårde til et Eurovision-publikum som kommer til å si "dette har vi da hørt før" Keiino vant faktisk mtp. publikumsstemmer i fjor, da. Eller, forrige året Eurovision ble gjennomført. Endret 13. februar 2021 av Nightcrawler 9
KoopaTroopa Skrevet 13. februar 2021 #729 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det lille ekstra? Å ja, den sure dama.... Anonymkode: 216c6...089 Hvilken sur dame snakker du om? 2
Khadira Skrevet 13. februar 2021 #731 Skrevet 13. februar 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Er det finale neste lørdag? Ja 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #732 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, takk for svar. Var Ronny og Silje jeg mente, men da var det feil. Anonymkode: 4d9b0...c2f De jobber sammen i P3, kanskje det du blander med? Ellers har Ronny nettopp fått barn med Tuva Fellman, som også er programleder. Anonymkode: 09bfa...b0f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #733 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg foreslår det jeg nettopp skreiv. Jeg synes det er idiotisk at noen som allerede har fått prøvd seg i Eurovision skal få en ny sjanse når de kommer med det samme som sist runde. De vant ikke Eurovision og slo da tydeligvis heller ikke ordentlug an. Da kan noen andre få muligheten. I stedet blir det vel Keiino som nok en gang blir sendt avgårde til et Eurovision-publikum som kommer til å si "dette har vi da hørt før" Anonymkode: 3e173...c7f De vant publikumsstemmene soleklart så de slo definitivt an jo! Og dette er en helt annen type låt, så det blir garantert ingen «det har vi hørt før». Det er jo det mange på YouTube sier, at de var litt redde for at det skulle komme noe likt som ble sammenlignet med «spirit in the sky», men heldigvis har de kommet med noe helt annet, og enda bedre, ifølge mange! Det er myyyye hype rundt «Monument» i Europa, og mange sier at den har mer kvaliteter som en jury også vil like. Anonymkode: c89d7...ad9 10
Heartland Skrevet 13. februar 2021 #734 Skrevet 13. februar 2021 Håper litt på Royane som Wildcard faktisk, synes «Circus» hadde noe litt småkult over seg 😊 Håper at Keiino vinner da 🥰 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #735 Skrevet 14. februar 2021 Heia blåsemafian! Anonymkode: 8bf61...de2 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #736 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ok, takk for svar. Var Ronny og Silje jeg mente, men da var det feil. Anonymkode: 4d9b0...c2f Sile er/var sammen med artisten Fat Wildhagen (som er med på 71 grader nord nå), og Ronny er sammen med hun sexologen fra juntafil (?). De har nettopp fått barn sammen, og har egen "corona" - podcast bl.a. Anonymkode: 0a691...1fb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #737 Skrevet 14. februar 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: De vant publikumsstemmene soleklart så de slo definitivt an jo! Og dette er en helt annen type låt, så det blir garantert ingen «det har vi hørt før». Det er jo det mange på YouTube sier, at de var litt redde for at det skulle komme noe likt som ble sammenlignet med «spirit in the sky», men heldigvis har de kommet med noe helt annet, og enda bedre, ifølge mange! Det er myyyye hype rundt «Monument» i Europa, og mange sier at den har mer kvaliteter som en jury også vil like. Anonymkode: c89d7...ad9 Publikumsstemmene i MGP ja. Det er Eurovision jeg snakker om. Og nei, dette er ikke en helt annen låt. Det er samme blonde pene dama som synger i verset og han samen (som alle på KG tydeligvis forguuuuuuder💞) kommer inn i refrenget med joik. For Eurovision blir dette det samme som deres forrige bidrag. Denne gruppen kommer aldri til å vinne Eurovision, men de kommer vel tilbake igjen med et tredje forsøk også.... Anonymkode: 3e173...c7f 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #738 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Heia blåsemafian! Anonymkode: 8bf61...de2 Ja! Anonymkode: 216c6...089 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #739 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Publikumsstemmene i MGP ja. Det er Eurovision jeg snakker om. Og nei, dette er ikke en helt annen låt. Det er samme blonde pene dama som synger i verset og han samen (som alle på KG tydeligvis forguuuuuuder💞) kommer inn i refrenget med joik. For Eurovision blir dette det samme som deres forrige bidrag. Denne gruppen kommer aldri til å vinne Eurovision, men de kommer vel tilbake igjen med et tredje forsøk også.... Anonymkode: 3e173...c7f 😂😂 enig! Anonymkode: 216c6...089
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #740 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Publikumsstemmene i MGP ja. Det er Eurovision jeg snakker om. Og nei, dette er ikke en helt annen låt. Det er samme blonde pene dama som synger i verset og han samen (som alle på KG tydeligvis forguuuuuuder💞) kommer inn i refrenget med joik. For Eurovision blir dette det samme som deres forrige bidrag. Denne gruppen kommer aldri til å vinne Eurovision, men de kommer vel tilbake igjen med et tredje forsøk også.... Anonymkode: 3e173...c7f Publikumsstemmene i ESC, ikke MGP. KEIINO fikk 291 poeng av telefonstemmene. Nederland som vant fikk 261. Sverige som kom på 5.plass (Norge kom på 6.) fikk bare 93 poeng av telefonstemmene. Norge fikk bare 40 jurystemmer, så forskjellen på juryen og resten av Europa var helt bak mål. Juryen stemte på grunnlag av lydprøven fredag (tror jeg?) hvor KEIINO hadde teknisk trøbbel. Jo det er en helt annen låt. Altså, du kan ikke forvente at en artist/gruppe skal skifte sjanger når de deltar i MGP/ESC flere ganger. Det er mye mer beundringsverdig at de faktisk holder på sin egenart. KEIINO har eurodance+etnisk uttrykk som sitt varemerke. På albumet OKTA har de samarbeidet med ulike etniske minoritetsgrupper på flere av sangene. Skal de bare kutte ut det samiske fordi du er lei av joiken, når 1/3 av gruppa har samisk identitet? Anonymkode: 21baf...12a 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå