AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #701 Del Skrevet 13. februar 2021 Ctrl skrev (8 minutter siden): Syltynn og rar underholdning det der. Tror det var kun dem som satt i boksen som lo av det. nei, jeg ler av det! Synes faktisk det er skikkelig morsomt! Anonymkode: 002e0...2e7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. februar 2021 #702 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir irritert hver gang Keiino blir vist 🤣 Anonymkode: 216c6...089 Hvorfor? Hvem ønsker du? Er jo åpenbart en bra Eurovision-låt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. februar 2021 #703 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg har bare hørt sangene 1 gang og det er på semifinalene. Så siden så mange "maser" om Keiino måtte jeg se den igjen nå da, og jeg tar tilbake deg jeg skrev tidligere i uka. Etter å ha hørt den en gang til kunne jeg jammen meg teksten og jeg liker den veldig godt. Synes fortsatt det er litt kleint å sende samme artister to ganger på rad, men det er den eneste sangen jeg tro vi kan ha noen sjans i Eurovision. Med forbehold om at jeg ikke husker resten da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #704 Del Skrevet 13. februar 2021 9 minutter siden, Kristina S. said: Lurer jeg også på. Men det ser ut som de blir spurt om tillatelse i ettertid siden "Weinstein" ble sladdet. Jeg hadde ikke gått med på å bli vist sladdet. Anonymkode: 95b5f...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #705 Del Skrevet 13. februar 2021 Imerika har hørt på «Bedshaped» med Keane. Og trenger en sangpedagog. Anonymkode: c4e1b...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #706 Del Skrevet 13. februar 2021 Er 2 av programlederne gift? Husker ikke navnene. Anonymkode: 4d9b0...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. februar 2021 #707 Del Skrevet 13. februar 2021 12 minutter siden, FruRosa said: Lurer på om de menneskene som blir gjort narr av i pause"underholdningen" har gitt tillatelse til å bli vist på TV. Selvsagt. På samme måte som f.eks "Broren til" i Karl Johan og andre "skjult kamera" opplegg. Synes det er rart at noen ikke skjønner at godkjenning er en selvfølge! 🙂Synes forøvrig det er gøyere med sin opprinnelige cast. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #708 Del Skrevet 13. februar 2021 Tradegy skrev (18 minutter siden): Rein har fluffy fakter og andre som jobber godt for seg med sceneshow. Men; kveldens største soleklare NEI herfra 🙈 Imerika best i kveld Keiino MÅ vinne til uka Hvem stikker av som lucky looser, da mon tro? Hvem er deres favoritter? Big Daddy Karsten og Smile 🦄 Eller Jorn 😈 Vil ha en morsom og variert finale. Også vinner Keiino da 😊😊😊😊 Anonymkode: 21baf...12a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #709 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er 2 av programlederne gift? Husker ikke navnene. Anonymkode: 4d9b0...c2f Nei...Silje kjører i andre fila. Heier på Imerika her. Anonymkode: bf9e4...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #710 Del Skrevet 13. februar 2021 Kjell Magne i MGP? Anonymkode: 27774...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #711 Del Skrevet 13. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er 2 av programlederne gift? Husker ikke navnene. Anonymkode: 4d9b0...c2f De er vel homser begge to? Anonymkode: d46de...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. februar 2021 #712 Del Skrevet 13. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er 2 av programlederne gift? Husker ikke navnene. Anonymkode: 4d9b0...c2f Ronny Brede Aase er forlovet, usikker på Kåre Magnus Bergh. Tror Silje Nordnes har blitt singel, men usikker 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. februar 2021 #713 Del Skrevet 13. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei...Silje kjører i andre fila. Heier på Imerika her. Anonymkode: bf9e4...1fc Kan da være gift i begge filer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #714 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Big Daddy Karsten og Smile 🦄 Eller Jorn 😈 Vil ha en morsom og variert finale. Også vinner Keiino da 😊😊😊😊 Anonymkode: 21baf...12a Stemmer også på Big Daddy Anonymkode: 216c6...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #715 Del Skrevet 13. februar 2021 Tradegy skrev (1 minutt siden): Ronny Brede Aase er forlovet, usikker på Kåre Magnus Bergh. Tror Silje Nordnes har blitt singel, men usikker 🙂 Ok, takk for svar. Var Ronny og Silje jeg mente, men da var det feil. Anonymkode: 4d9b0...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #716 Del Skrevet 13. februar 2021 Mynona skrev (6 minutter siden): Jeg har bare hørt sangene 1 gang og det er på semifinalene. Så siden så mange "maser" om Keiino måtte jeg se den igjen nå da, og jeg tar tilbake deg jeg skrev tidligere i uka. Etter å ha hørt den en gang til kunne jeg jammen meg teksten og jeg liker den veldig godt. Synes fortsatt det er litt kleint å sende samme artister to ganger på rad, men det er den eneste sangen jeg tro vi kan ha noen sjans i Eurovision. Med forbehold om at jeg ikke husker resten da I alle andre sammenhenger ville samme artist to ganger på rad vært kleint. Med KEiiNO kan det bli episk. 1. De er elsket at ESC-fans over hele Europa - og utenfor Europa. 2. De får en ny sjanse til å vinne både folket OG juryen, og dermed få sin revansje 3. De vil overta trofeet etter Duncan Laurence, som "robbet" de for seieren sist (egentlig var det jo juryen, men symbolikken er jo perfekt) 4. De er tro mot seg selv og sitt utrykk. Monument er ikke laget for MGP, de skrev sangen først og følte etterpå at den var verdig for eurovision 5. Monument i seg selv er episk 💫💫💫 (håper bare de har tatt en evaluering av sceneshowet, der har de forbedringspotensiale) Anonymkode: 21baf...12a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #717 Del Skrevet 13. februar 2021 Deler av låten til Imerika minner meg sånn om en annen låt. Den andre låten har samme oppbygning. Klarer ikke å komme på hvilken det er, men det er altså når hun synger: [Pre-Chorus] Just tell me you're happy, I'll leave you alone now But you know where I am if you wanna come 'round Noen som vet hvilken låt det kan være? Anonymkode: 30cb4...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. februar 2021 #718 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I alle andre sammenhenger ville samme artist to ganger på rad vært kleint. Med KEiiNO kan det bli episk. 1. De er elsket at ESC-fans over hele Europa - og utenfor Europa. 2. De får en ny sjanse til å vinne både folket OG juryen, og dermed få sin revansje 3. De vil overta trofeet etter Duncan Laurence, som "robbet" de for seieren sist (egentlig var det jo juryen, men symbolikken er jo perfekt) 4. De er tro mot seg selv og sitt utrykk. Monument er ikke laget for MGP, de skrev sangen først og følte etterpå at den var verdig for eurovision 5. Monument i seg selv er episk 💫💫💫 (håper bare de har tatt en evaluering av sceneshowet, der har de forbedringspotensiale) Anonymkode: 21baf...12a Jeg likte egentlig at sceneshowet er så enkelt og mørkt. Da får vokalene skinne. Men synes den svarte skinn drakta til Fred ikke er noe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 13. februar 2021 #719 Del Skrevet 13. februar 2021 Håper fremdeles Keiino vinner hele greia. Låta til Rein Alexander er skuffende sammenlignet med fjorårets, synes jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 13. februar 2021 #720 Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå