Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De der blå ballene nede i hjørnet som kommer under låtene, som skal vise hvor godt låtene er likt.. hvordan fungerer de egentlig? Når jeg ser Keiino i reprise er det overraskende få slike baller på dem i forhold til de fleste andre. Hvordan kan det ha seg da? Jeg har inntrykk av at de fleste her inne og andre steder liker Keiino best nemlig. Ble nesten litt bekymret, hehe.

Anonymkode: c89d7...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De der blå ballene nede i hjørnet som kommer under låtene, som skal vise hvor godt låtene er likt.. hvordan fungerer de egentlig? Når jeg ser Keiino i reprise er det overraskende få slike baller på dem i forhold til de fleste andre. Hvordan kan det ha seg da? Jeg har inntrykk av at de fleste her inne og andre steder liker Keiino best nemlig. Ble nesten litt bekymret, hehe.

Keiino var jo i første delfinale, kanskje folk bare ikke hadde funnet ut hvordan ballene fungerte ennå 😅 Jeg bruker dem ikke fortsatt, tar bort konsentrasjonen fra showet syns jeg!

Anonymkode: 1373e...f47

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror egentlig de har liten betydning. Skjønner ikke hvorfor de har det opplegget i det hele tatt, det er bare distraherende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightcrawler skrev (11 timer siden):

Tror egentlig de har liten betydning. Skjønner ikke hvorfor de har det opplegget i det hele tatt, det er bare distraherende.

Enig. Og så syns jeg det er rart at de fortsetter med noe lignende som i fjor (emojiene) som gjorde at hele stemmesystemet kollapset!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen):
Hvem kommer du til å stemme på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Keiino :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med forbehold om at Rein sin låt er top notch, så kommer jeg til å stemme på Keiino og evt Jorn dersom han får wildcardet 😊👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Keiino :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg trodde det ikke kunne bli verre etter Ketil Stokkan, Landeveiens helter og han Hart-fyren, så dukker jammen TuVeia opp til helgen.....😵

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Keiino og Raylee.

Men jeg er spent på helgas delfinale. Men vil si de som deltar der trekker korteste strå... de som ble sluppet for en måned siden har jeg jo hørt MYE på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (52 minutter siden):

Og når jeg trodde det ikke kunne bli verre etter Ketil Stokkan, Landeveiens helter og han Hart-fyren, så dukker jammen TuVeia opp til helgen.....😵

Enig.. synes det var i overkant mange slike bidrag i år?? 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rein sitt bidrag har lekket ut noen timer tidligere enn det skulle

Anonymkode: 4392d...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rein sitt bidrag har lekket ut noen timer tidligere enn det skulle

Anonymkode: 4392d...5e1

Hvis dette var Reins bidrag i år, så må jeg si jeg er skuffet. Hadde forhåpninger om at han skulle være en reell utfordrer til Keiino, men dette var tynn suppe. Kan ikke si at han skiller seg noe mer ut enn resten av ruklet som konkurrerer mot Keiino. Så Rein, dette var midt på treet. Ikke noe mer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke Keiino! 

Anonymkode: 216c6...089

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Raylees Hero vinner. Veldig catchy og fantastisk sceneprestasjon. Bedre å ta den helt ut enn halvveis angående 80-talls musikk. Tror mange øst-europeere vil stemme frem låta. 
Keiino? Håpløst å sende samme resirkulerte greia fra to år siden. 

Anonymkode: b63db...4f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over Rein sin låt😢 Både han og Raylee hadde favorittlåter i fjor, men følger ikke opp i år...

Vi hadde en god finale i fjor synes jeg, mange kunne vunnet. Ok finale i år også, men det er etter min mening bare en som er god nok til å vinne esc og det er Keiino. De er langt foran de andre i kvalitet i år. De har til gjengjeld også gode sjanser til å vinne hele greia. Men gleder meg til å høre alle låtene i finalen uansett. GP er GP, gøy uansett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både Rein og Raylee var myyye bedre i fjor! De greide ikke å følge opp etter min mening. Min stemme går til Keiino!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dama i keiino sang jo dritsurt live? Eller er det bare meg som hørte det? 😅.. 

jeg stemmer på den der witchwood sangen. Den var veldig stilig! 

Anonymkode: 99e55...abd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...