AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #601 Del Skrevet 10. februar 2021 De der blå ballene nede i hjørnet som kommer under låtene, som skal vise hvor godt låtene er likt.. hvordan fungerer de egentlig? Når jeg ser Keiino i reprise er det overraskende få slike baller på dem i forhold til de fleste andre. Hvordan kan det ha seg da? Jeg har inntrykk av at de fleste her inne og andre steder liker Keiino best nemlig. Ble nesten litt bekymret, hehe. Anonymkode: c89d7...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #602 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De der blå ballene nede i hjørnet som kommer under låtene, som skal vise hvor godt låtene er likt.. hvordan fungerer de egentlig? Når jeg ser Keiino i reprise er det overraskende få slike baller på dem i forhold til de fleste andre. Hvordan kan det ha seg da? Jeg har inntrykk av at de fleste her inne og andre steder liker Keiino best nemlig. Ble nesten litt bekymret, hehe. Anonymkode: c89d7...ad9 Keiino var jo i første delfinale, kanskje folk bare ikke hadde funnet ut hvordan ballene fungerte ennå 😅 Jeg bruker dem ikke fortsatt, tar bort konsentrasjonen fra showet syns jeg! Anonymkode: 1373e...f47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobine Skrevet 10. februar 2021 #603 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg har på grand prix i bakgrunnen mens jeg leser på nettet. Fin bakgrunnsmusikk😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. februar 2021 #604 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De der blå ballene nede i hjørnet som kommer under låtene, som skal vise hvor godt låtene er likt.. hvordan fungerer de egentlig? Når jeg ser Keiino i reprise er det overraskende få slike baller på dem i forhold til de fleste andre. Hvordan kan det ha seg da? Jeg har inntrykk av at de fleste her inne og andre steder liker Keiino best nemlig. Ble nesten litt bekymret, hehe. Anonymkode: c89d7...ad9 Tror egentlig de har liten betydning. Skjønner ikke hvorfor de har det opplegget i det hele tatt, det er bare distraherende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2021 #605 Del Skrevet 11. februar 2021 Nightcrawler skrev (11 timer siden): Tror egentlig de har liten betydning. Skjønner ikke hvorfor de har det opplegget i det hele tatt, det er bare distraherende. Enig. Og så syns jeg det er rart at de fortsetter med noe lignende som i fjor (emojiene) som gjorde at hele stemmesystemet kollapset! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #606 Del Skrevet 11. februar 2021 Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 11. februar 2021 #607 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Keiino 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 11. februar 2021 #608 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Med forbehold om at Rein sin låt er top notch, så kommer jeg til å stemme på Keiino og evt Jorn dersom han får wildcardet 😊👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 11. februar 2021 #609 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Keiino 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 11. februar 2021 #610 Del Skrevet 11. februar 2021 Og når jeg trodde det ikke kunne bli verre etter Ketil Stokkan, Landeveiens helter og han Hart-fyren, så dukker jammen TuVeia opp til helgen.....😵 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2021 #611 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Keiino og Raylee. Men jeg er spent på helgas delfinale. Men vil si de som deltar der trekker korteste strå... de som ble sluppet for en måned siden har jeg jo hørt MYE på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #612 Del Skrevet 11. februar 2021 Angelheart2 skrev (52 minutter siden): Og når jeg trodde det ikke kunne bli verre etter Ketil Stokkan, Landeveiens helter og han Hart-fyren, så dukker jammen TuVeia opp til helgen.....😵 Enig.. synes det var i overkant mange slike bidrag i år?? 🤔 Anonymkode: c89d7...ad9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #613 Del Skrevet 11. februar 2021 Rein sitt bidrag har lekket ut noen timer tidligere enn det skulle Anonymkode: 4392d...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. februar 2021 #614 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rein sitt bidrag har lekket ut noen timer tidligere enn det skulle Anonymkode: 4392d...5e1 Hvis dette var Reins bidrag i år, så må jeg si jeg er skuffet. Hadde forhåpninger om at han skulle være en reell utfordrer til Keiino, men dette var tynn suppe. Kan ikke si at han skiller seg noe mer ut enn resten av ruklet som konkurrerer mot Keiino. Så Rein, dette var midt på treet. Ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 11. februar 2021 #615 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #616 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Et kort og enkelt spørsmål (med forbehold om at vi har en delfinale igjen): Hvem kommer du til å stemme på? Anonymkode: c89d7...ad9 Ikke Keiino! Anonymkode: 216c6...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #617 Del Skrevet 11. februar 2021 Håper Raylees Hero vinner. Veldig catchy og fantastisk sceneprestasjon. Bedre å ta den helt ut enn halvveis angående 80-talls musikk. Tror mange øst-europeere vil stemme frem låta. Keiino? Håpløst å sende samme resirkulerte greia fra to år siden. Anonymkode: b63db...4f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. februar 2021 #618 Del Skrevet 11. februar 2021 Litt skuffet over Rein sin låt😢 Både han og Raylee hadde favorittlåter i fjor, men følger ikke opp i år... Vi hadde en god finale i fjor synes jeg, mange kunne vunnet. Ok finale i år også, men det er etter min mening bare en som er god nok til å vinne esc og det er Keiino. De er langt foran de andre i kvalitet i år. De har til gjengjeld også gode sjanser til å vinne hele greia. Men gleder meg til å høre alle låtene i finalen uansett. GP er GP, gøy uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #619 Del Skrevet 11. februar 2021 Synes både Rein og Raylee var myyye bedre i fjor! De greide ikke å følge opp etter min mening. Min stemme går til Keiino! Anonymkode: c89d7...ad9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #620 Del Skrevet 11. februar 2021 Hun dama i keiino sang jo dritsurt live? Eller er det bare meg som hørte det? 😅.. jeg stemmer på den der witchwood sangen. Den var veldig stilig! Anonymkode: 99e55...abd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå