Gjest Maxwell Skrevet 6. februar 2021 #541 Skrevet 6. februar 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): Ja, i år har det vært helt krise dårlig i disse delkonkurransene. Innimellom et par OK låter man stemmer frem, men ingen utpekte Eurovisjon-kandidater. Skjønner jo at dem byr opp til mangfoldig innhold, men det får da være grenser. Ja, det meste har vært dårlig.
Ctrl Skrevet 6. februar 2021 #542 Skrevet 6. februar 2021 Kristina S. skrev (1 minutt siden): Den til Kim var helt nydelig. Første gang jeg stemmer, for denne var verdt det. Denne runden her er første gang jeg ikke stemmer, for det var ingenting å stemme på 3
Gjest Maxwell Skrevet 6. februar 2021 #543 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det er jo så tydelig at NRK ikke har valgt ut ut fra musikk, men ut fra at det skal vær sammensatt av alle håper sjangre, og type folk, så ingen skal bli krenka eller utelatt. Anonymkode: 86a1d...300 🙄
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #544 Skrevet 6. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja, men det er jo så tydelig at NRK ikke har valgt ut ut fra musikk, men ut fra at det skal vær sammensatt av alle håper sjangre, og type folk, så ingen skal bli krenka eller utelatt. Anonymkode: 86a1d...300 Jeg tror ikke det handler om at ingen skal bli krenka, men de tenker sikkert at de ønsker å skape et show for det norske folk - uten å tenke på hva som slår an i resten av Europa eller ikke. Noen liker rock, noen liker rap, noen liker pop, noen liker norske sanger... Hva som faktisk er bra eller ikke virker det som de ikke tenker så mye på, så lenge de har én av hver "type" sang. Anonymkode: 4af62...7d9 3
Jobbermedbarn Skrevet 6. februar 2021 #545 Skrevet 6. februar 2021 Har sett litt på Melodifestivalen i dag også, og det er ikke mye bedre for å si det sånn! Håper egentlig Danny Saucedo vinner i år, han har vært så nær så mange ganger, men låten er jo ikke bra nok egentlig..,
Ctrl Skrevet 6. februar 2021 #546 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det handler om at ingen skal bli krenka, men de tenker sikkert at de ønsker å skape et show for det norske folk - uten å tenke på hva som slår an i resten av Europa eller ikke. Noen liker rock, noen liker rap, noen liker pop, noen liker norske sanger... Hva som faktisk er bra eller ikke virker det som de ikke tenker så mye på, så lenge de har én av hver "type" sang. Anonymkode: 4af62...7d9 Men man skulle jo tro at det var en konkurranse om Eurovisjon-plass. Ikke designet kun for å skape bred underholdning. Foreløpig så synes jeg overfokuset på å skape underholdning faktisk ødelegger for våre sjanser i Eurovisjon, rett og slett i mangel på gode kandidater i dette showet. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #547 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke det handler om at ingen skal bli krenka, men de tenker sikkert at de ønsker å skape et show for det norske folk - uten å tenke på hva som slår an i resten av Europa eller ikke. Noen liker rock, noen liker rap, noen liker pop, noen liker norske sanger... Hva som faktisk er bra eller ikke virker det som de ikke tenker så mye på, så lenge de har én av hver "type" sang. Anonymkode: 4af62...7d9 Ja det var jo akkurat det som var poenget mitt. Men klart NRK er opptatt av å få «alle med» Anonymkode: 86a1d...300
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #548 Skrevet 6. februar 2021 Paranøtt skrev (9 minutter siden): 🙄 Hvirfor himler du med øynene? Du skrev jo det samme selv at de vil ha et mangfold? Anonymkode: 86a1d...300
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #549 Skrevet 6. februar 2021 Syns sangen til Raylee sitter bedre og bedre hver gang jeg hører en snutt av den. Det er litt krise for meg, jeg hatet det strippeshowet så intenst at det gjør vondt i integriteten min! 😂 Anonymkode: c4e1b...034 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #550 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns sangen til Raylee sitter bedre og bedre hver gang jeg hører en snutt av den. Det er litt krise for meg, jeg hatet det strippeshowet så intenst at det gjør vondt i integriteten min! 😂 Anonymkode: c4e1b...034 Den setter seg fast ja, og er jo fengende, haha men det er jo ne 80talls treningsvideosang😂 Anonymkode: 86a1d...300 1
Gjest Maxwell Skrevet 6. februar 2021 #551 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvirfor himler du med øynene? Du skrev jo det samme selv at de vil ha et mangfold? Anonymkode: 86a1d...300 Jeg leste <<representativt>> som "representativt" i det du skrev (misforsto tydeligvis) , og da tenkte jeg på musikken. Det eneste som er tydelig er at de har valgt ut mange dårlige låter i år fordi Keiino skal vinne. Fordi det er den som har vært best av alt det andre dårlige.
Gjest Kristina S. Skrevet 6. februar 2021 #552 Skrevet 6. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #553 Skrevet 6. februar 2021 Paranøtt skrev (Akkurat nå): Jeg leste <<representativt>> som "representativt" i det du skrev (misforsto tydeligvis) , og da tenkte jeg på musikken. Det eneste som er tydelig er at de har valgt ut mange dårlige låter i år fordi Keiino skal vinne. Fordi det er den som har vært best av alt det andre dårlige. Og jeg tror det er slik fordi de ikke har valgt ut Pga låtene i seg selv, men Pga At de skal ha et mangfold av artister og sjangre osv. Anonymkode: 86a1d...300 1
Gjest Maxwell Skrevet 6. februar 2021 #554 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jeg tror det er slik fordi de ikke har valgt ut Pga låtene i seg selv, men Pga At de skal ha et mangfold av artister og sjangre osv. Anonymkode: 86a1d...300 Deg om det. Det bryr ikke jeg meg om.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #555 Skrevet 6. februar 2021 Personlig elsket jeg Royane sin sang og sceneshow. Det var så deilig med noe litt annerledes, og hun eide virkelig scenen. Hun oste sass og selvtillit, sangen var fengende, sceneshowet spektakulært og stemmen unik. Digget også at hun har bestemt seg for å følge drømmen, selv om hun er mor. Anonymkode: ced7e...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #556 Skrevet 6. februar 2021 Personlig elsket jeg Royane sin sang og sceneshow. Det var så deilig med noe litt annerledes, og hun eide virkelig scenen. Hun oste sass og selvtillit, sangen var fengende, sceneshowet spektakulært og stemmen unik. Digget også at hun har bestemt seg for å følge drømmen, selv om hun er mor. Anonymkode: ced7e...aaf
Blå lenestol Skrevet 6. februar 2021 #557 Skrevet 6. februar 2021 Hedy Lamarr skrev (44 minutter siden): Han virker som en fin fyr i intervjuer, men mangler «stage presence». Litt som Walmann i 2017, fin fyr, fin låt, men null karisma på scenen. Er enig mtp Kiim (enig med en annen her, hvorfor i all verden to i'er??), men faktisk ikke mtp Walmann - den låten la jeg ikke merke til i det hele tatt da den ble sluppet i 2017, men i finalen så sjarmerte han meg med litt sånn kul, laidback attitude. Endte opp med å stemme på den (og den vant jo 😊)
Lady Lovelylocks Skrevet 6. februar 2021 #558 Skrevet 6. februar 2021 Garderobemannfrue skrev (49 minutter siden): Men hvorfor Kiim? Låten blir ikke bedre av at man putter på en ekstra i i navnet. Det var ikke navnet jeg likte. Syns sangen var fin, med en eller to ier...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #559 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker dårlig måten de gjør narr av folk på! Anonymkode: fd0bc...a91 Ja fatter ikke at Nrk kan sende ren sjikanering av folk ... Anonymkode: 13253...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #560 Skrevet 6. februar 2021 Det er så ille at jeg kunne ønske Jahn Teigen kunne stilt opp post mortem. Anonymkode: 28683...873
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå