Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen flere som synes kommentatorboksen er forferdelig pinlig og umorsom?

Anonymkode: 95b5f...5e3

Liker dårlig måten de gjør narr av folk på!

Anonymkode: fd0bc...a91

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Paranøtt skrev (4 minutter siden):

Det virker som at det er planlagt at Keiino skal vinne i år også. 

Ja det er så teit og gjennomskuelig at det er valgt ut et «representativt» utvalg av bidrag som må stemmes på. Tenk så mye bra musikk som lages rundt om, men her raskes det sammen alt mulig rart

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 1
Skrevet

Det har jo blitt mer som et talk show enn et musikk show.

Anonymkode: c7788...271

• Liker 3
Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke så rart i så fall, de er jo eneste som har noe som helst talent.

Anonymkode: 099d5...52b

Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Det får vi håpe de gjør. Hittil er de de eneste som har sjanse til å vinne i Rotterdam. Men vi har fortsatt Rein igjen neste lørdag. 

Synes ikke Keiino sin er spesielt bra, men bedre enn det andre ihvertfall. 

Gjest Maxwell
Skrevet

Ja det er så teit og gjennomskuelig at det er valgt ut et «representativt» utvalg av bidrag som må stemmes på. Tenk så mye bra musikk som lages rundt om, men her raskes det sammen alt mulig rart

Nettopp. 

Skrevet

Jeg likte den sirkusgreia skikkelig godt, jeg. Fikk skikkelig Gwen Stefani-vibber. Den er hvertfall en låt man husker. Skjønner ikke hvorfor det er med så mange intetsigende låter, skulle tro man aldri har sett på Eurovision før.

Anonymkode: 896a7...87e

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva det er, men Kiim blir for konstruert for meg 🙈 Sangen er fin, men ville sett en annen synge den...Sikkert jeg som er sær :Nikke:

Skrevet

Jeg tror faktisk Monument er den eneste av disse MGP låtene som kan holde oss over bunnen av lista altså.  

Anonymkode: b55f3...a4b

• Liker 13
Skrevet
Paranøtt skrev (Akkurat nå):

Nettopp. 

Det er jo helt latterlig, en homofil, en mørk i huden, en ung og lovende, en gammel veteran, en same, rap, pop, rock, ballade... osv...

• Liker 2
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker dårlig måten de gjør narr av folk på!

Anonymkode: fd0bc...a91

Enig! Skjønner ikke at dette er lov...

Anonymkode: 216c6...089

Skrevet

Jeg ser mange liker Keiino best, men jeg liker Blåsemafiaen sin best jeg. Hazel sang dessverre surt live, men studioversjonen er bra og melodien er skikkelig fengende. Kan kanskje slå an i Europa også, siden det er litt "annerledes" med korpsmusikk. Vi så jo hvordan det gikk med Rybak og fela, som også var litt annerledes. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

• Liker 2
Gjest Maxwell
Skrevet

Det er jo helt latterlig, en homofil, en mørk i huden, en ung og lovende, en gammel veteran, en same, rap, pop, rock, ballade... osv...

Spar deg. Jeg snakker om musikken. 

Skrevet (endret)
Tradegy skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hva det er, men Kiim blir for konstruert for meg 🙈 Sangen er fin, men ville sett en annen synge den...Sikkert jeg som er sær :Nikke:

Han virker som en fin fyr i intervjuer, men mangler «stage presence». Litt som Walmann i 2017, fin fyr, fin låt, men null karisma på scenen.

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 1
Skrevet
Paranøtt skrev (8 minutter siden):

Det virker som at det er planlagt at Keiino skal vinne i år også. 

Ja, i år har det vært helt krise dårlig i disse delkonkurransene.
Innimellom et par OK låter man stemmer frem, men ingen utpekte Eurovisjon-kandidater. 

Skjønner jo at dem byr opp til mangfoldig innhold, men det får da være grenser. 

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (15 minutter siden):

Da håper jeg Kiim går videre 🤞🏻

Men hvorfor Kiim? Låten blir ikke bedre av at man putter på en ekstra i i navnet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For eksempel, KARPE❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser mange liker Keiino best, men jeg liker Blåsemafiaen sin best jeg. Hazel sang dessverre surt live, men studioversjonen er bra og melodien er skikkelig fengende. Kan kanskje slå an i Europa også, siden det er litt "annerledes" med korpsmusikk. Vi så jo hvordan det gikk med Rybak og fela, som også var litt annerledes. 

Enig med deg. Liker ikke Keiino, men Blåsegutta 😁

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Heier på blåsemafian jeg også 😊 kul låt! 

• Liker 3
Skrevet
Paranøtt skrev (1 minutt siden):

Spar deg. Jeg snakker om musikken. 

Ja, men det er jo så tydelig at NRK ikke har valgt ut ut fra musikk, men ut fra at det skal vær sammensatt av alle håper sjangre, og type folk, så ingen skal bli krenka eller utelatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...