Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte ikke Emmy sin..  Hadde de sett litt mer ut som skumle hekser så Men syns ikke noe minnet om det! I tillegg hørtes det ut som det var folkemusikk fra Ungarn eller noe sånt der...- så utrolig upassende at Norge skal sende det!!! Har jo vår egen!! 

Likte godt den litt "rølpesangen" jeg- var allfall mye mer "norsk" og et litt mer friskt pust!  

Men smaken er som baken.... 😛

Anonymkode: 4e80f...161

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 22.04):

De som danset i bakgrunnen på Karsten sin låt var nok til å ikke stemme på den.

Hvem vil se dame-menn i skjørt?

Anonymkode: e1ee2...890

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer til få masse stemmer av litt vel spesielle homofile i lakk og lær...  Men- er vel grenser for hvor mange stemmer en kan få da.... Huffff!!!😖🙈

Fordommene og homofobien lever i beste velgående. Kvalmt!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror mange av dere glemmer Rein, låta hans er jo skrevet av Christian Ingebrigtsen og Kjetil Mørland, som begge skrev Ulrikkes «Attention» ifjor. Håper virkelig det er noe bra, i og med at det er den siste låta som skal offentliggjøres🤞🏼

Anonymkode: 012ae...bf8

Jeg synes de to har vært med på de fleste sangene jeg 😬😆

Anonymkode: bf9e4...1fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 21.14):

Tror mange av dere glemmer Rein, låta hans er jo skrevet av Christian Ingebrigtsen og Kjetil Mørland, som begge skrev Ulrikkes «Attention» ifjor. Håper virkelig det er noe bra, i og med at det er den siste låta som skal offentliggjøres🤞🏼

Anonymkode: 012ae...bf8

Også spent på den :)

og på fredag er det Atle Pettersen sin låt, han la ut litt av den på instastoryen sin i dag - det virker lovende! 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 22.13):

Vet du noe? 

Anonymkode: a0e8b...685

dette blir jo et dumt svar siden det allerede er avslørt nå, men ja jeg fikk et lite insider tips - jeg har kjenninger ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 11.06):

Jeg likte ikke Emmy sin..  Hadde de sett litt mer ut som skumle hekser så Men syns ikke noe minnet om det! I tillegg hørtes det ut som det var folkemusikk fra Ungarn eller noe sånt der...- så utrolig upassende at Norge skal sende det!!! Har jo vår egen!! 

Likte godt den litt "rølpesangen" jeg- var allfall mye mer "norsk" og et litt mer friskt pust!  

Men smaken er som baken.... 😛

Veldig uenig. Jeg er så glad de ikke gikk helt Halloween med spisse hatter, men heller gjorde det mer urban-wicca(?), som passet sangen veldig godt! Syns det er mye mer kult og "creepy". Elsket også Emmys sangstemme, og at hun klarte den høye whistle-tonen midt i kampens hete. Utrolig kult og imponerende! Vet forøvring ikke hva du legger i "Har vår egen"? Folkemusikk? Tror ikke de har prøvd å etterligne folkemusikk, bare en litt annerledes og kul beat.  

Men ja, smaken er som baken. 

Anonymkode: ced7e...aaf

• Liker 2
Gjest 123 eller noe
Skrevet
Oida skrev (På 2.2.2021 den 15.00):

Fordommene og homofobien lever i beste velgående. Kvalmt!

Er vel lov å synes det var vulgært, hvorfor må vi få sånt tredd nedover huet og bli tvunget til å synes det er kult eller fint? Hadde ikke syntes det var pent om damer gikk med de tacky antrekkene heller. Dere kritiserer Raylee opp og ned for å spille for mye på sex, men det der er ikke det samme? Fordi de er homofile og undertrykte? Spar meg!

Skrevet

Alternativer for gjennomføringen av Eurovision 2021

https://www.tv2.no/underholdning/11934452/

Jeg har mest tro på alternativ D. A og B tenker jeg blir uaktuelt. Men fint å se at de har tenkt å gjennomføre uansett denne gangen.

Anonymkode: 95b5f...5e3

Skrevet
skruttveig skrev (2 timer siden):

Er vel lov å synes det var vulgært, hvorfor må vi få sånt tredd nedover huet og bli tvunget til å synes det er kult eller fint? Hadde ikke syntes det var pent om damer gikk med de tacky antrekkene heller. Dere kritiserer Raylee opp og ned for å spille for mye på sex, men det der er ikke det samme? Fordi de er homofile og undertrykte? Spar meg!

Dere? Jeg og mine meninger er ikke i flertall. Jeg har ikke kritisert Raylee for å spille på sex. Jeg har derimot omtalt hennes sceneshow som pinlig på grunn av at det er rent plagiat av Flashdance. I tillegg har jeg kommentert at hun sang surt under begge fremføringer av dette nummeret. Så "spar meg" for å komme med beskyldninger som ikke har rot i virkeligheten.

Til opplysning, ja homofile er undertrykkte. Selv om vi i Norge er kommet langt i forhold til homofiles rettigheter, er det desverre ikke slik andre steder i verden. At du i det hele tatt setter likhetstegn mellom dine fordomsfulle og homofobe kommentarer, og kommentarer om sceneshowet til Raylee er, unnskyld meg, kunnskapsløst.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alternativer for gjennomføringen av Eurovision 2021

https://www.tv2.no/underholdning/11934452/

Jeg har mest tro på alternativ D. A og B tenker jeg blir uaktuelt. Men fint å se at de har tenkt å gjennomføre uansett denne gangen.

Anonymkode: 95b5f...5e3

I denne artikkelen står det at det skal gå av stabelen 18. mai - men det er jo en tirsdag? Kan det stemme? Det pleier jo alltid å være på en lørdag! 

Ops, skjønner nå at det er semifinalene som begynner da, tenkte ikke på det. :P

Endret av princeofithilien
Skrevet
Kristina S. skrev (På 30.1.2021 den 21.27):

Håper også virkelig at Keiino gjør noe med kostymet, slik at de ikke ser ut som en krysning mellom Gestapo og sovjetiske terrorister, eller hva det nå ligner på.

Skjønner ikke at folk faktisk elsker klærne deres🙈 Nå har jeg ikke fått med meg hvor mange norske som liker de, men er visstnok mange utenlandske fans. Nå burde jo ikke klærne påvirke sangen, den er jo noe helt for seg selv. Vi får håpe de endrer noe. 

Anonymkode: bc7d2...65c

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Atle Pettersen og World on fire er min definitive nr 2 etter Keiino. Catchy👏 
Og for en fantastisk video fra Keiino, får litt frysninger der, av både sangen og videoen...

• Liker 3
Skrevet

Blir mer og mer beigeistra for keiino sin. Vet ikke hvorfor jeg ikke syntes den var noe storslagen og flott og fengende da jeg sp den på delfinalen på TV. Var det deT kjedelige grå Uttrykket? Eller hva..

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 3
Skrevet (endret)

Keiino sin musikkvideo er utrolig fin😲 Å sangen deres er fin, den fortjener å vinne🏆 👏

Endret av Elida88
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir mer og mer beigeistra for keiino sin. Vet ikke hvorfor jeg ikke syntes den var noe storslagen og flott og fengende da jeg sp den på delfinalen på TV. Var det deT kjedelige grå Uttrykket? Eller hva..

Anonymkode: 86a1d...300

De burde ha ett stort trommekorps på scenen, og norsk natur på film i bakgrunnen!

• Liker 2
Skrevet
Jens skrev (14 minutter siden):

De burde ha ett stort trommekorps på scenen, og norsk natur på film i bakgrunnen!

Nå er vel reglementet i Eurovision at det maksimalt kan være seks personer på scenen.

• Liker 1
Skrevet

Keiinos musikkvideo var nydelig ❤️

Anonymkode: 7cdc3...a60

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor er ikke noen som virkelig kan synge med , som Morten Harket eller Kurt Nilsen ?

Er jo bare piss dette

Anonymkode: d46de...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Keiinos musikkvideo var nydelig ❤️

Anonymkode: 7cdc3...a60

Ja 😍 En klar vinner. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...