AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #421 Skrevet 30. januar 2021 De som danset i bakgrunnen på Karsten sin låt var nok til å ikke stemme på den. Hvem vil se dame-menn i skjørt? Anonymkode: e1ee2...890 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #422 Skrevet 30. januar 2021 Måneskinn skrev (26 minutter siden): En god delfinale, med bra låter! Veldig sjarmert av Karsten ❤️ herlig i rosa og den låta digger jeg! Dinaye ble for heseblesende og låta er for "tam" og jevn, blir for lite rett og slett. Minner veldig om Belgia 2016. Men vi hører garantert mer av henne. Hun er ung og har fremtiden foran seg. Emmy, ja takk! Savnet litt mer sexy vibe og mer skog på scenen. Synger jo om witch wood... så forbedringer trengs. Men veldig søt jente, og hun har potensiale. Glad for at den gikk videre. Ole, "vi er Norge" -så kleint som det får blitt. Hater det når sånne låter får være med.... men men. Spennende neste uke, jeg tror vi får et par overraskelser til uka. Ikke nødvendigvis av den gode sorten Vet du noe? Anonymkode: a0e8b...685
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #423 Skrevet 30. januar 2021 Synes det er så kleint at vi har SÅ dårlige folk med! Altså.. hva er dette oppgulpet? Keiino og Jorn er gode, resten er liksom det man finner på bunnen av smågodtposen. Og hun Emmy stirrer på deg når du sover. Garantert. Creeps. Anonymkode: bf9e4...1fc 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #424 Skrevet 30. januar 2021 Hittil er keiino og Tix best.. men please andre kostymer på keiino.. Anonymkode: 3e95e...a16 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #425 Skrevet 30. januar 2021 Jeg liker fortsatt Blåsemafiaen best, men jeg håper Hazel ligger i hardtrening frem til finalen. Anonymkode: 09bfa...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #426 Skrevet 31. januar 2021 Måneskinn skrev (3 timer siden): En god delfinale, med bra låter! Veldig sjarmert av Karsten ❤️ herlig i rosa og den låta digger jeg! Dinaye ble for heseblesende og låta er for "tam" og jevn, blir for lite rett og slett. Minner veldig om Belgia 2016. Men vi hører garantert mer av henne. Hun er ung og har fremtiden foran seg. Emmy, ja takk! Savnet litt mer sexy vibe og mer skog på scenen. Synger jo om witch wood... så forbedringer trengs. Men veldig søt jente, og hun har potensiale. Glad for at den gikk videre. Ole, "vi er Norge" -så kleint som det får blitt. Hater det når sånne låter får være med.... men men. Spennende neste uke, jeg tror vi får et par overraskelser til uka. Ikke nødvendigvis av den gode sorten Litt uenig her! Noe av det jeg likte best med sceneshowet her var at det var kult og fullt av attitude uten et overdrevent fokus på kropp. Forfriskende å se en ung, flink og pen jente som gjør sin greie uten at alt fokuset blir at det skal være forførende og sexy! Anonymkode: 8bf61...de2 11
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #427 Skrevet 31. januar 2021 Syns keiino sin låt var bedre når jeg hørte på den på Spotify i etterkant. Den tar ikke like mye av som spirit in the sky, men den er jo helt klart mer kvalitet enn alt det andre som er med. Og tenker at sceneshowet deres gjorde at den virka flatere og kjedeligere enn den er. Alt var så grått.. så hvis det får på noe mer glitter og episk sceneshow så kan det bli bra. men jeg bare syns det er flaut å skulle sende keiino en gang til🤣 Anonymkode: 86a1d...300 2
Jens Skrevet 31. januar 2021 #428 Skrevet 31. januar 2021 Hva er greia med de barnslige programlederne? Skulle dansen i starten være søtt? De oppfører seg som om de er programledere i barnetv. Kan de ikke holde det litt mere verdig? 6
Undermann Skrevet 31. januar 2021 #429 Skrevet 31. januar 2021 Jens skrev (56 minutter siden): Hva er greia med de barnslige programlederne? Skulle dansen i starten være søtt? De oppfører seg som om de er programledere i barnetv. Kan de ikke holde det litt mere verdig? Uten å ha sett noen av delfinalene, så skjønner jeg godt hva du snakker om. Den der tendensen begynte jo for noen år tilbake, og sånn er det med all slags tv underholdning nå. Programledere som skaper seg og støyer som dumminger. Mistet lysten å se på tv underholdning. Forhåpentligvis blir det bedre når de ordentlige finalene skal gå. 2
Amatariel Skrevet 31. januar 2021 #430 Skrevet 31. januar 2021 Jens skrev (3 timer siden): Hva er greia med de barnslige programlederne? Skulle dansen i starten være søtt? De oppfører seg som om de er programledere i barnetv. Kan de ikke holde det litt mere verdig? Jeg syns de er fantastiske! Kommenterte faktisk akkurat åpningen til familien min i går. At jeg syns programlederne er så flinke og byr veldig på seg selv. Det ga skikkelig stemning! 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #431 Skrevet 31. januar 2021 2 hours ago, Undermann said: Uten å ha sett noen av delfinalene, så skjønner jeg godt hva du snakker om. Den der tendensen begynte jo for noen år tilbake, og sånn er det med all slags tv underholdning nå. Programledere som skaper seg og støyer som dumminger. Mistet lysten å se på tv underholdning. Forhåpentligvis blir det bedre når de ordentlige finalene skal gå. De må vel finne på en del tull når fire sanger skal fylle en helaften. Ut fra nivået på sangene er det helt unødvendig med delfinaler. Anonymkode: 95b5f...5e3 1
Måneskinn Skrevet 1. februar 2021 #432 Skrevet 1. februar 2021 Da har det vært ny artistlansering. Mest spennende for min del er Mikkel Gaup og Marianne Pentha Ellers er kanskje Kim Rune Hagen eller Kiim som han kaller seg nå, et interessant blad? Ellers er det dessverre gjort plass for rølp med Landeveiens helter ; Staysman, Dag ingebrigtsen, Lars Erik Blokkhus og Rune Rudberg. Det er et innslag jeg gjerne skulle vært foruten.... https://www.nrk.no/mgp/xl/her-er-artistene-i-mgp-2021-1.15313146#KiiM
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #433 Skrevet 1. februar 2021 Måneskinn skrev (2 timer siden): Da har det vært ny artistlansering. Mest spennende for min del er Mikkel Gaup og Marianne Pentha Ellers er kanskje Kim Rune Hagen eller Kiim som han kaller seg nå, et interessant blad? Ellers er det dessverre gjort plass for rølp med Landeveiens helter ; Staysman, Dag ingebrigtsen, Lars Erik Blokkhus og Rune Rudberg. Det er et innslag jeg gjerne skulle vært foruten.... https://www.nrk.no/mgp/xl/her-er-artistene-i-mgp-2021-1.15313146#KiiM Jeg synes personlig Kiim sin var klart best, en av mine favoritter til nå. Men det gjenstår å se hvordan de blir på scenen da. Anonymkode: bb144...13f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #434 Skrevet 1. februar 2021 Lørdagens delfinale var ikke bra for å si det mildt, kunne ikke tenkt meg noen av dem. Har likt de fleste gullpassene til nå, men Kaja sin likte jeg heller ikke, zzzzzz... Den eneste jeg ser som kan gjøre det bra i Eurovision er Keiino. Helt sinnsyk vokal på Alexandra! En bra låt. På nummer to er Blåsemafiaen, kan til nød sende den. Liker også Stavangerkameratene og Tix, har begge låtene på spotifylista mi, men ville ikke hatt dem til å representere i Eurovision. Anonymkode: 246b9...18d 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #435 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 22.51): Hittil er keiino og Tix best.. men please andre kostymer på keiino.. Anonymkode: 3e95e...a16 Ja, Keiino sine kostymer ser ut som noe tyske soldater brukte under 2.verdenskrig...skikkelig ille Anonymkode: b8db3...fea 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #436 Skrevet 1. februar 2021 Tror mange av dere glemmer Rein, låta hans er jo skrevet av Christian Ingebrigtsen og Kjetil Mørland, som begge skrev Ulrikkes «Attention» ifjor. Håper virkelig det er noe bra, i og med at det er den siste låta som skal offentliggjøres🤞🏼 Anonymkode: 012ae...bf8
Perelandra Skrevet 2. februar 2021 #437 Skrevet 2. februar 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #438 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 20.47): Blåsemafian er kult! Men synes ikke vokalisten var noen suksess. Ødela litt det kule opplegget ved å være en sånn wannabe sexy vrikkedame. Og sang litt surt. Anonymkode: 86a1d...300 Haha..Så utrolig enig her! Ble SÅ skuffa da hun begynte og hyle! Syns det var stilig musikk- friskt!- men så ødela hun hele greia med sånn typisk wannabe sexy- look at me...- og istedet totalt mangel på ekte sjarm...! Men men... Så absolutt ikke kun henne som har vært akkurat sånn- blir helt oppgitt nå og da!!! Likte godt Jorn sitt bidrag, men nei- du vet "sånn" musikk kan en jo ikke sende... (ironi..) Hittils har jeg likt Tix (som har overraska meg litt faktisk- var ikke fan før..) og Keino best:) Anonymkode: 4e80f...161
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #439 Skrevet 2. februar 2021 Jens skrev (På 31.1.2021 den 12.00): Hva er greia med de barnslige programlederne? Skulle dansen i starten være søtt? De oppfører seg som om de er programledere i barnetv. Kan de ikke holde det litt mere verdig? Synes det er gøy når det blir litt mer "show" og ikke fullt så dønn alvor og høytidelig over alt!! - så lenge det ikke blir for mye! Hørte tilfeldig på radioprogram med dem, og da var det en gang jeg syns Ingrid ble litt vel for mye... Da ble det liksom plutselig mest hun så det nesten ikke ble noe av den sangen de egentlig skulle spille... 😳😳 Anonymkode: 4e80f...161
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #440 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 22.04): De som danset i bakgrunnen på Karsten sin låt var nok til å ikke stemme på den. Hvem vil se dame-menn i skjørt? Anonymkode: e1ee2...890 Kommer til få masse stemmer av litt vel spesielle homofile i lakk og lær... Men- er vel grenser for hvor mange stemmer en kan få da.... Huffff!!!😖🙈 Anonymkode: 4e80f...161
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå