Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ole Hartz ligna på Samuel Mezzi (?). Han fra Samuel og bestefar. Helt lik med sixpence og hårsveisen. 

Anonymkode: b3a6c...83c

Takk! Samuel Massie, var han jeg òg så for meg :Nikke: 

Anonymkode: dd6a9...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK. Etter å ha sett oppsummeringen av hvem som er videre, så er der faktisk bare en god MGP-låt.

Og det er Keiino med Monument. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man så de som er kvalifisert hittil så var det ikke så galt likevel, men Keiino er jo totalt i en egen liga, kvalitet all the way mener jeg...  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

OK. Etter å ha sett oppsummeringen av hvem som er videre, så er der faktisk bare en god MGP-låt.

Og det er Keiino med Monument. 

Enig. Kvalitet og tre helt rå sceneartister. Ingen av de jeg har sett til nå er i nærheten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Keiino, Stavangerkameratene og Tix er bra.

Håper de 2 sistnevnte synger den engelske versjonen i finalen!

Anonymkode: fd0bc...a91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns Keiino, Stavangerkameratene og Tix er bra.

Håper de 2 sistnevnte synger den engelske versjonen i finalen!

Stavangerkameratene og Tix i Eurovisjon, liksom..... :alice:

Da kan vi likegreit sende Rybak med den talentløse "How to write a song" igjen. :fnise:

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (1 minutt siden):

Enig. Kvalitet og tre helt rå sceneartister. Ingen av de jeg har sett til nå er i nærheten. 

Helt enig, jeg er overbevist om at de kan vinne hele greia i år. Må likevel si jeg frykter Tix litt, bra låt, men derimot en som ikke har sjans i esc tror jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Helt enig, jeg er overbevist om at de kan vinne hele greia i år. Må likevel si jeg frykter Tix litt, bra låt, men derimot en som ikke har sjans i esc tror jeg. 

Syns keiino sin var kjedelig ift spirit in the sky..

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes den er annerledes, men like bra, kanskje bedre, mer gjennomført på en måte... Tror denne evt får mye flere jurypoeng...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to the witchwood.  :heks: :heks:

Kveldens klart beste sang. Blir en av favorittene til å vinne den norske finalen. Denne kan nå langt i Europa.

Anonymkode: 5ab2b...f93

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Enig i at Monument kanskje er et steg ned fra Spirit in the sky. Men likevel det beste vi har. 

Altså, hør på den helt sinnsyke vokalen Alexandra Rotan drar frem i Monument. Verdensklasse. Er jo VM i gåsehud! 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Welcome to the witchwood.  :heks: :heks:

Kveldens klart beste sang. Blir en av favorittene til å vinne den norske finalen. Denne kan nå langt i Europa.

Anonymkode: 5ab2b...f93

Ikke med det sceneshowet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Enig i at Monument kanskje er et steg ned fra Spirit in the sky. Men likevel det beste vi har. 

Altså, hør på den helt sinnsyke vokalen Alexandra Rotan drar frem i Monument. Er jo VM i gåsehud! 

Veldig bra!

Men de må seriøst få andre kostymer!!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min soleklare favoritt så langt er blåsemafian sin let loose. Utrolig fengende og kul, hørt masse på den allerede. 

Anonymkode: 8bf61...de2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ingen er sånn helt wow i år heller, typ tviler på at vi får noen pallplassering. Monument er fin, men veldig.. lett å glemme? 

Anonymkode: f78c8...80b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min soleklare favoritt så langt er blåsemafian sin let loose. Utrolig fengende og kul, hørt masse på den allerede. 

Anonymkode: 8bf61...de2

Synes den høres ganske lik bts dynamt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god delfinale, med bra låter! :) Veldig sjarmert av Karsten ❤️   herlig i rosa og den låta digger jeg! 

Dinaye ble for heseblesende og låta er for "tam" og jevn, blir for lite rett og slett. Minner veldig om Belgia 2016. Men vi hører garantert mer av henne. Hun er ung og har fremtiden foran seg. 

Emmy, ja takk! Savnet litt mer sexy vibe og mer skog på scenen. Synger jo om witch wood... så forbedringer trengs. Men veldig søt jente, og hun har potensiale. Glad for at den gikk videre. 

Ole, "vi er Norge"  -så kleint som det får blitt. Hater det når sånne låter får være med....  men men. 

Spennende neste uke, jeg tror vi får et par overraskelser til uka. Ikke nødvendigvis av den gode sorten :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...