Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Big daddy kunne gjort det bra hvis det blir vanlig finale med masse homofile Eurovision fans 🤩. Men hvis det blir digital finale tror jeg den fort blir glemt. Tror emmy(?) med heksesangen går videre i dag

Anonymkode: 6dc29...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Big Daddy speller ut homofil-kortet i låten. Greit nok det, og kult. Fengende og frisk låt. Men hvor bra det blir i en Eurovisjon er heller usikkert. Det kan dog slå veldig bra ut. Verden trenger dette fokuset. Men så spørs det om det blir like godt mottatt i andre europeiske land. 

Tror BD faktisk går videre med tanke på historien bak, og budskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile var kul! Og tror den kunne blitt lagt merke til i en internasjonal finale. Setter seg på hjernen + homofile (?) dansere med glitter og glam😃

Anonymkode: 8d784...af1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to hadde jo god rytme, men jeg holder en knapp på hun første - selv om det var litt tjuveri av en låt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diggar Big Daddy Karsten!! 

Ho første var flink og, men føle ho treng nokre år på å trene stemma si skikkelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmy er helt klart en talentfull vokalist. Men denne låten er fullstendig kræsj, og får ikke engang fram stemmen hennes. Veldig svak låt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heksesangen kan vinne den internasjonale finalen dersom hun jobber litt med dansen/bevegelsene

Anonymkode: 6dc29...ba2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra sang med bra vokal. Synes ikke selve opptredenen var bra mtp dans og bevegelser.

Anonymkode: 5a7b1...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for tamt sceneshow, når Big D står nærmest i ro og de andre hopper og spretter :hoppe: Enten ingen dansere, eller litt mer enn "to skritt hit og et tilbake" 🙂

Sangen er absolutt hørbar, men gjør seg best på Spotify :Nikke:

Men synd at Keiino var aller først ute, for de har allerede vunnet for min del :danse: 

Første sang ga meg Madonna/Lady G vibber, men dèt er jeg garantert ikke alene om :Knegg:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nevian skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden var det der...? Det minte meg delvis om noe litt øst-europeisk.

Hvertfall endelig noe annet enn intetsigende radiopop

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Hartz synger på norsk. Hvorfor i all verden gjør han det? Han kommer jo ikke til å gjøre det i en eventuell Eurovisjon-finale. Og en norsk sang blir helt omgjort når den blir oversatt til engelsk. Blir jo en ny sang! 

Skulle vært nedskrevet i Grunnloven at MGP-låter var på engelsk, også i Norge, slik at seere vet hva dem sender videre!

Anonymkode: 677e0...84a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...