Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tonus skrev (3 minutter siden):

Ser mange er innmari frustrerte over at Raylee ser sexy ut og tør å ha på seg tettsittende klær OG danse, men jeg synes hun er helt rå jeg. Er ikke mange som kan kaste seg rundt, gå i spagaten og synge sånn samtidig. Med det sagt, så tror jeg ikke sangen er en MGP vinner totalt sett, men akkurat passe fengende radiolåt, i en svak delfinale.

Det er jo en god prestasjon å synge og danse og gå i spagaten. Men jeg skjønner ikke poenge med å skulle deilige seg

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tonus skrev (5 minutter siden):

Ser mange er innmari frustrerte over at Raylee ser sexy ut og tør å ha på seg tettsittende klær OG danse, men jeg synes hun er helt rå jeg. Er ikke mange som kan kaste seg rundt, gå i spagaten og synge sånn samtidig. Med det sagt, så tror jeg ikke sangen er en MGP vinner totalt sett, men akkurat passe fengende radiolåt, i en svak delfinale.

Enig, hun er rå! Vokalmessig ikke like bra som i fjor, og jeg tror ikke Hero har like stort potensiale i ESC som Wild heller. Men den får en plass på Spotify-lista mi i alle fall😃

Men kan hun pliiis bytte sko neste gang? De ødela hele antrekket for min del.

Anonymkode: 21baf...12a

• Liker 3
Skrevet

Har hun klipt seg..?😭

Anonymkode: 14d89...5dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har hun klipt seg..?😭

Ligner på Trine rein

• Liker 6
Skrevet

Hvor kan man finne info om folk som skal konkurrere neste lørdag? 

Anonymkode: 216c6...089

Skrevet

Hjelpes, for et elendig show. Altså, når Ketil Stokkans sketsj var kveldens beste forestilling sier det en del ... Men til hans fordel er sånne håndtegn eller annet som publikum kan være med på ofte noe som drar opp og gir mange poeng fra publikum. Bare tenk på Italias Soldi i 2019, den rappen med klapping i refrenget, det var helt genialt og den sangen burde ha vunnet (istedet vant en kjedelig ballade fordi de spilte på at artistens hadde mistet en venn da han var barn og folk elsker jo å stemme på stakkarslige folk dessverre). Norge burde sende noe som får med publikum i refrenget, men det må jo også være en god sang og der feilet dessverre Stokkan. 

Anonymkode: 5c715...25c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slippes på denne siden i løpet av neste uke.

Anonymkode: 009b1...119

Takk ☺️

Anonymkode: 216c6...089

Skrevet

Grand prix kvelden oppsummert: 1. Underholdning fra geriatrisk avd, refrenget minte om rehab med Amy Winehouse. Kan noen gi mannen en stokk..? 2. Flink å danse, helt grei sang, men i eurovisionsammenheng..17.plass i beste fall. Fine kvite sko. 3. Flashdance 2. irriterende slitsom sang. Men vant vel fordi det var den minst dårlige da. 4. søstra til Moddi? Visekveld på kroa... så kom Stavangerkameratene med en lite imponerende forestilling, selv om den antakelig var kveldens beste. Merkelig at forrige helg var det flere gode sanger, mens de hadde samla rælet i kveld. Håper Tix vinner, den sangen var faktisk veldig fin. Håper det ikke blir Keino, med pinlig etterligning av den forrige de hadde...som var bra. 

• Liker 3
Skrevet
Mynona skrev (2 timer siden):

Trodde de spilte live 2 ganger? Men Raylee sin er hvertfall opptak. For hun var ikke våt igjen. 

Dette ble jo forklart. Sminkedamene stod flere på en gang og fønet håret hennes, og luggen måtte krølles på nytt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hun klipt seg..?😭

Du trodde vel ikke den lange fletta hun har hatt tidligere var hennes ekte hår?

Anonymkode: 09bfa...b0f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette ble jo forklart. Sminkedamene stod flere på en gang og fønet håret hennes, og luggen måtte krølles på nytt. 

Du trodde vel ikke den lange fletta hun har hatt tidligere var hennes ekte hår?

Anonymkode: 09bfa...b0f

Ja det ble forklart etter jeg skrev innlegget. 

Skrevet

Ja, dette var en tam delfinale.  Savnet litt av nerven som var der forrige uke. Men, nye låter presenteres på mandag, jeg gleder meg 😄

Ketil Stokkan var.. ja hva skal jeg si. Litt stokkete.. 😆 og de damene med instrumenter der bak, totally Love Actually :P

Raylee, herlig låt og kult kostyme - mista meg litt da hun dro den Flash dance-dusjscenen... Men greit nok. Vokalmessig under pari, hun kan da vel bedre?

Owen, jeg digga studioversjonen! Dessverre falt dette litt gjennom, det ble ikke så smooth som jeg hadde håpet.  Dansinga sitter jo som støpt, men vokal ikke helt der. Var litt samme med Lisa Børud i fjor, vet hun kan synge, men dansen hennes er enda råere.

Maria Solheim, for en nydelig låt! Jeg liker den så godt :) men den ble kanskje litt tam, savner litt mer energi i den, men egentlig kveldens solstråle av en låt og for en scenografi. Nydelig var det :)

Stavangerkameratene, likte ikke studioversjonen for jeg syns den var litt kjedelig. Men, dette ble en liten opptur. God energi på scenen, helt grei låt og fine vokaler. 

• Liker 3
Skrevet
Tantadi skrev (3 timer siden):

Grand prix kvelden oppsummert: 1. Underholdning fra geriatrisk avd, refrenget minte om rehab med Amy Winehouse. Kan noen gi mannen en stokk..? 2. Flink å danse, helt grei sang, men i eurovisionsammenheng..17.plass i beste fall. Fine kvite sko. 3. Flashdance 2. irriterende slitsom sang. Men vant vel fordi det var den minst dårlige da. 4. søstra til Moddi? Visekveld på kroa... så kom Stavangerkameratene med en lite imponerende forestilling, selv om den antakelig var kveldens beste. Merkelig at forrige helg var det flere gode sanger, mens de hadde samla rælet i kveld. Håper Tix vinner, den sangen var faktisk veldig fin. Håper det ikke blir Keino, med pinlig etterligning av den forrige de hadde...som var bra. 

Hva er det med Monument som er etterligning av Spirit in the sky?🤔

Anonymkode: 21baf...12a

• Liker 6
Skrevet

Tror dere ikke NRK tar med noen mindre gode innslag for at folk skal kretse seg rundt noen favoritter? Sikre at en bra låt går videre? Ifjor var det veldig lagt opp til at Ulrikke skulle vinne..!

Anonymkode: 4902a...955

• Liker 1
Skrevet

Krisedårlig del-finale.

Hadde Jorn eller Stina Talling vært med denne gangen så hadde de vunnet. 

Skjønner ikke hvem som har plukket ut disse bidragene, dette var pinlig.

Anonymkode: bf9e4...1fc

• Liker 8
Skrevet

Lurer på hvor mye ødelagte familier, utroskap osv. dette jævlige programmet medfører når en part i et parforhold skal tvinge igjennom denne jævelskapen av et program på en lørdagskveld? Merkelig og at ikke Jan Thomas var med som programleder, men tipper han kommer med etter hvert. De skal vel holde på med denne terrorismen av et møkkakonsept hver lørdag et halvt år fremover.

Anonymkode: 9d164...d7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror dere ikke NRK tar med noen mindre gode innslag for at folk skal kretse seg rundt noen favoritter? Sikre at en bra låt går videre? Ifjor var det veldig lagt opp til at Ulrikke skulle vinne..!

Anonymkode: 4902a...955

Hm, kanskje. I alle fall i delfinalene. Men i selve finalen pleier det jo å være veldig bra låter. I fjor var ALLE 10 veldig bra, og syns det var umulig å gjette en vinner.

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Lurer på hvor mye ødelagte familier, utroskap osv. dette jævlige programmet medfører når en part i et parforhold skal tvinge igjennom denne jævelskapen av et program på en lørdagskveld? Merkelig og at ikke Jan Thomas var med som programleder, men tipper han kommer med etter hvert. De skal vel holde på med denne terrorismen av et møkkakonsept hver lørdag et halvt år fremover.

Årets høydepunkt ❤️ Min mann hadde aldri sett MGP eller ESC før vi ble sammen. Nå er han storfan.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

:hoho:
Gjør som meg, la være å se på. Ser kun den internasjonale finalen jeg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 20.53):

Ja enig. Greit nok at man alltid kan diskutere at folk liker forskjellig osv, men det er jo ærlig talt ingen låter som passer til esc i det hele tatt. Virker som det har blitt for «korrekt», her skal det settes sammen en sang fra hver sjanger, og riktig antall kjønn og landsdel og legning kg etnisitet Og what not.

mange låter som sikkert er «bra» i en annen setting eller som fyll på radio. 

Dette diskuterte jeg og samboeren også. Det SKAL liksom være alle aldre, alle sjangre, flere språk, flere etnisiteter osv osv. Det er neppe slik at de beste innsendte bidragene som blir plukket ut tilfeeeeeldigvis er så varierte. Og dermed er det heller ikke de beste sangene som faktisk kommer med på TV. Og det er synd...

Hadde en ukjent artist sunget låta til Ketil Stokkan, hadde den aldri i villeste verden blitt plukket ut.. bare for å nevne noe..

Tantadi skrev (På 23.1.2021 den 21.42):

Håper det ikke blir Keino, med pinlig etterligning av den forrige de hadde...som var bra. 

Keiino sin låt var vel ALT annet enn en etterligning av den forrige? Det er jo nettopp det den ikke var! Heeelt annen sjanger! Hvis du ser disse reaction-filmene på YouTube så er det akkurat det som blir påpekt der også; "Takk og pris at Keiino ikke prøver å kopiere den forrige suksessen sin, men kommer med noe helt nytt!"
Jeg heier på Keiino (uten å ha hørt resten av låtene). Helt klart beste låten så langt. En helt annen divisjon enn de andre. Plus at Europa elsker Keiino, noe som gir oss en stor fordel!

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...