Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hedy Lamarr skrev (12 timer siden):

Og fordi jeg er et skikkelig petimeter, jeg nevnte de to ii-ene i Kiim først, ikke den andre brukeren 😁

Det er notert. Jeg leste ikke alle svarene på forhånd, men rett skal være rett. 😁

(Hilsen enda et petimeter.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor det? Det gikk vel ikke så bra de gangene han stilte opp i denne sammenhengen?

Anonymkode: 6ec32...d82

I post-mortem sammenheng?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (9 timer siden):

Neste uke er jeg spent på hva som kommer. Og låta til Rein er jeg veldig spent på. Tenk om den spenner bein for keiino.... Nei det blir artig å se hvordan det går nå, og for en finale vi får! 12 låter med høy kvalitet! Luksus altså 😄

"Høy kvalitet", akkurat det er vel en sannhet med modifikasjoner.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (8 timer siden):

"Høy kvalitet", akkurat det er vel en sannhet med modifikasjoner.

Tja, vet det er mange med meg som mener det samme ;)  smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som spennende artister til siste delfinale! Dog låtene hører jeg ikke på før de står på scenen 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Keiino har den desidert beste sangen så langt, men jeg synes nesten det blir litt flaut å sende "samme ulla som i 2019" ut i Europa en gang til.............

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (12 minutter siden):

Synes Keiino har den desidert beste sangen så langt, men jeg synes nesten det blir litt flaut å sende "samme ulla som i 2019" ut i Europa en gang til.............

Det er jo mange som har gjort det i årenes løp... Tror f.eks ikke Irland syns det var flaut å sende Johnny Logan flere ganger :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Det er jo mange som har gjort det i årenes løp... Tror f.eks ikke Irland syns det var flaut å sende Johnny Logan flere ganger :)

Det er sant, men det var liksom så kort tid siden sist, siden det er sist gang det ble arrangert.

Men jeg ser poenget ditt; bare jeg som føler det er plagiat av oss selv. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett vidioen Keiino har kommet ut med nå? Helt nydelig og for en flott Norgesreklame.😀

Anonymkode: 7e0cb...028

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle bidragene er det kun Monument jeg synes er fin. Den er fengende! Og flott video. 

Nå har vi ikke Rein Alexander enda, er spent på den. Likte One last time i fjor. 

Anonymkode: 06139...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av alle bidragene er det kun Monument jeg synes er fin. Den er fengende! Og flott video. 

Nå har vi ikke Rein Alexander enda, er spent på den. Likte One last time i fjor. 

Den står igjen hos meg også, det er flere jeg liker men Monument har holdt seg for meg og jeg liker den fortsatt godt. :)

Anonymkode: bb144...13f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har noen sett vidioen Keiino har kommet ut med nå? Helt nydelig og for en flott Norgesreklame.😀

Anonymkode: 7e0cb...028

Ja så fin! Tenk om sceneshowet hadde vært mer i den stilen enn i grå krigsdramter? Og hvirfor er det ikke det?

Anonymkode: 86a1d...300

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Veldig spent ja! Jeg elsket bidraget i fjor. Så kan bli en fallhøyde... men jeg håper på bra låt også i år 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva jeg synes om finalebidragene så langt:

TIX:
Ikke bra nok til ESC. TIX er TIX, og han har sine fans, som elsker låten. Streamingtallene viser jo det. Men dette er norske ungdommer mellom 14 og 20 år (jeg har to av de selv) som spiller TIX hele tiden. De aaaante ikke at han var med i MGP, men spilte låta fordi det var TIX. Hadde artisten hett noe annet og vært ukjent, hadde ikke streamningtallene vært slik. Europa vet ikke hvem han er. Da kommer ikke dette til å holde. Mener jeg.

Atle Pettersen:
Kjedelig. Mener det ordet oppsummerer det.

Stavangerkameratene:
NEI! Den låta var jo ikke bra i det hele tatt??

Kaja Roede:
Fin låt egentlig, og WOW for en stemme. Men både antrekk og sceneshow er jo KOPI av Loreen!! DET kommer til å bli kritisert det, åh hjelpe meg!!

Blåsemafian feat Hazel:
Kul greie, men blir litt kjedelig i lengden, da dette riffet som går igjen og igjen er veldig lite variert. Ikke bra nok mener jeg.

Raylee:
Fengende låt, men jeg likte Wild myyye bedre. Synes det blir VEL mye flashdance, føles nesten som plagiat. Og går det an å deie seg mer??

Emmy:
Synes denne er veldig kul. Noe helt annerledes, som jeg aldri kan huske å ha sett tidligere. Men frykter stemmen hennes er litt for puslete muligens.

Kiim:
Fint, men kjedelig. Syntes faktisk Circus var bedre, det var noe i grooven der jeg likte godt.

Keiino:
YES!! Mener denne er flere divisjoner over de andre!! Den ooooser kvalitet!! Jeg har lest en del i europeiske ESC-kommentarfelt rundt omkring, og folk rundt om er i ekstase over at Keiino er tilbake, og de ELSKER låten. Mange liker den faktisk bedre enn Spirit in the sky. Kommentarer som går igjen der, er "Masterpiece!" og "Norway, you HAVE TO send Keiino. PLEASE don't mess this up!" Min stemme går hit!

Skal sies at jeg ikke har hørt Rein Alexander enda, men jeg tror nok stemmen min vil gå til Keiino ja.

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (6 timer siden):

Enig med deg. Litt som da vi sendte Rybak for andre gang. Det var litt flaut. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bingo Bongo skrev (7 timer siden):

Mynona skrev (35 minutter siden):

Jeg synes ikke det er "samme ulla" egentlig, det er jo en helt annen type låt. Rybak-reprisen, DET var pinlig. Mye fordi sangen han kom med andre gang var myyyye dårligere enn den første, men kanskje mest fordi sangen het "That's how you write a song". Altså, hvor cocky? Keiino sin andre låt er muligens enda bedre enn den første, så jeg sier KJØR PÅ! 😄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (18 timer siden):

Å sende Rybak igjen var jo flaut fordi låta var så dårlig at det var flaut da.
Er maaange land som har sendt samme artister flere ganger, og så lenge låta er bra så gjør det vel ingenting i mitt hode

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på å se Imerika med I Can't Escape på lørdag. Lyttet til den på spotify nå, og må si at med et skikkelig godt scene show, så ga dette vinner vibes i mine ører! Om hun synger like bra live, så tror jeg også denne kan gjøre det veeeeldig bra i Eurovision (om det ikke er med for mange sanger i samme sjangeren i år)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...